Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 211:stä 224:een 224:sta
    Lainaa BANDIT-R kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys muille GSR600 kuskeille.

Vaihtui GSXR1000 k4 nyt GSR600 ja ensi puraisu tuntuu maukkaalle.

Ne jotka on jo käynyt radalla ajelemassa kertokaahan kokemuksia ja kenties parannusehdotuksia.
    Mut löytää kesällä ihan varmasti ajamassa täysii radalla, mut useimmiten kyl olen siel possujunan keulilla.
    Mittaile painumat tai tuu viikonloppuna käymään tallilla niin mitataan, että riittääkö vakiovieterit sin ruholle.
    Ehtoota!
    Tuttu osti gsr 600 2007 mallin. Jakopää rallattaa melkoisesti kylmänä, lämmetessään hieman hiljenee.
    Tai ainakin rallatus kuuluu jakopään puolelta ja mun mielestä juurikin jakoketjusta
    Käytin kiristimen irti, se on noin puolessavälissä menossa, eli varaa on reilusti vielä kiristää, ketju ei siis ole loppu.

Onko ääni enemmänkin ominaisuus kuin vika?

Vai pitääkö vaan tökätä kiristintä napsu tai kaksi väkisin tiukemmalle
    Suzuki GSX-R
    Mulla oli viime kesänä K4 600 gsxr ja se piti kylmänä aika rumaa ääntä. Kiristimen vaihdoin ja hiljeni kokonaan eikä sen 5000km aikana ainakaa alkanu uudestaan ääntään ollenkaan. Eikös tossa oo sama peruskone vähä miedompana vaan. Pyörällä oli mittarissa joku 50tkm.
    Juu sama mylly miedompana.
    Suzuki GSX-R
    Ongelma,

Kyytiläisen jalkatapit on "väsähtäneet". Eli pysyvät ala/käyttö asennossa kyllä.
    Mutta kun no käännetään ylös, niin eivät pysy yläasennossa vaan tippuvat n. puoliväliin.

Rasittavaa teipata ja irrotella teippejä, olisiko joku parempikin keino
    En ole vielä niitä irrottanut, mutta aattelin ensin kysästä onko muilla samaa?
    Se siniharmaa (vielä) GSR-600 (2007), jossa on levee tanko ja kovat äänet.
    Onko uudellamaalla jollain GSR600 ja voisi lainata mulle sitä jännitteen säädin mötikkää, omani taitaa olla rikki ja olisin halunnut kokeilla toimivalla että onko vika siinä. Uusi kun maksaa 260€ niin en viittin ostaa turhaan.
    Lainaa JesseR kirjoitti Katso viesti
    Onko uudellamaalla jollain GSR600 ja voisi lainata mulle sitä jännitteen säädin mötikkää, omani taitaa olla rikki ja olisin halunnut kokeilla toimivalla että onko vika siinä. Uusi kun maksaa 260€ niin en viittin ostaa turhaan.
    Katoppa ihan piruuttasi uusien hintatasoa Ebaystä...Gsr600 regulator.
    Honda CBR1000RR ratamopo
    Lainaa timomarko kirjoitti Katso viesti
    Katoppa ihan piruuttasi uusien hintatasoa Ebaystä...Gsr600 regulator.
    Joo yhen jo tilasin 70e, mutta antaa vaan 12V ulos ja sillä ei ihan akku lataudu
    Lainaa JesseR kirjoitti Katso viesti
    Joo yhen jo tilasin 70e, mutta antaa vaan 12V ulos ja sillä ei ihan akku lataudu
    Oletko mitannut käämityksen ? Ettei vaan olisi joku käämi oikosulussa maihin, silloin jännitteet menee ihan pieleen.
    Tai sitten maadoitukset on huonoja ( akku tai regulaattori.
    Toinen vaihtoehto on napata se käämitys kouraan koneen kyljestä... ei olisi eka kerta kun viallinen säädin polttaa myös käämit. Yleensä staattorin kärähtämisen näkee päällepäin kun käämien suojalakka on palanut mustaksi karrelle.
    Joo siis suzukin manuaalin mukaisesti mitattu kaikki, ja ainoa vika on että vanha säädin ei anna jännitettä ja uusi antaa vain 12v
    Eipä ole vastausta mihinkään, mutta kysyä jos saisi. 2006 GSR 600 ajettu 50000, ollut mulla 4 vuotta ja tähän asti toiminut moitteettomasti. Nyt ilmennyt viaksi sammuminen kesken ajon, ei yski eikä köhi, käy hyvin, yhtäkkiä vain kone hiljenee. Starttaa uudestaan ilman ongelmia eikä anna mitään merkkejä sammumisesta ennen sen tapahtumisesta. Akku ja sivujalka yms. tarkastettu. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?
    Erja Onnela
    Lainaa erleh07 kirjoitti Katso viesti
    Eipä ole vastausta mihinkään, mutta kysyä jos saisi. 2006 GSR 600 ajettu 50000, ollut mulla 4 vuotta ja tähän asti toiminut moitteettomasti. Nyt ilmennyt viaksi sammuminen kesken ajon, ei yski eikä köhi, käy hyvin, yhtäkkiä vain kone hiljenee. Starttaa uudestaan ilman ongelmia eikä anna mitään merkkejä sammumisesta ennen sen tapahtumisesta. Akku ja sivujalka yms. tarkastettu. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?
    Tässä ketjussa syyskuun 2014 kohdilla on ehkä samanlaisesta ongelmasta keskustelua.
  14.  
    Lainaa erleh07 kirjoitti Katso viesti
    Räpylälle suurkiitos! Juuri samoin tekee pyöräni ja osasit pukea vian sanoiksi. Olen toiminut samalla tavoin ajaessani ja saanut sen pysymään käynnissä (ainakin välillä). Tiedänpä myös, kenen puoleen käännyn heti huomenna. Kiitos vielä kerran.
    Erja Onnela
Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678