Sivu: 27 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17252627282937 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 781:stä 810:een 1283:sta
  1. #781
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Eikähän me tuonne teille ja tapahtumiin kaikki sovita. Loppuu se uhoaminen meilläkin kun daamit pyyhkii meikäläisillä kuin lattiaa tiskirätillä tuolla radalla Ja kielenkäyttö siistiytyy, kun saadaan kauniimman sukupuolen edustajia mukaan

    Eikä tää koskaan ole ollut "vain" miesten laji. Aina kyseisen härvelin keksimisestä lähtien ovat naiset ajaneet moottoripyörillä. Mutta jostain syystä se vain on muuttunut sellaiseksi "poikkeamaksi" että NAINEN ajaa moottoripyörää
    naisilla itsesuojelu vaisto on varmaan voimakkaampi, siksi monet pysyykin kauempana kaksipyöräisistä
  2. #782
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Tervetuloa mukaan.

    Kyllä tähän hienoon joukkoon kuuluu myös hienoja ja mukavia naisia.
    Ja erikoisia. Esim. viime sunnuntaina Alastarolla MotOrgn ekassa kerhokisassa kun kaikki oli jo tullu maaliin ja häipyny radalta, niin yks mimmi tulee pääsuoraa FILLARILLA noin 60kmh todellista nopeutta heiluttaen kättään sen näkösenä niinku olis luullu voittaneensa jotain.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #783
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Ja erikoisia. Esim. viime sunnuntaina Alastarolla MotOrgn ekassa kerhokisassa kun kaikki oli jo tullu maaliin ja häipyny radalta, niin yks mimmi tulee pääsuoraa FILLARILLA noin 60kmh todellista nopeutta heiluttaen kättään sen näkösenä niinku olis luullu voittaneensa jotain.
    Joskus näinkin
  4. #784
    Kyllä jos joku fillarilla ajaa 60 km/h suoralla niin mun mielestä saakin tuulettaa. Vaatii ihan vähän jerkkua pohkeista jo.

    Mutta olikos asianmukainen ratavarustus niskassa, suojat ja suojavaatteet ja ajokengät? Voi tulla mustaa lippua noilla vauhdeilla, jos ei ole varustus kunnossa!
  5. #785
    Mutta jospa sitä vastais tähän itse ketjun aiheeseenkin, tällainen on unohtunut.

    Moi, oon Ghido, kolkytkaksvee! Kortti ollut vasta pari vuotta ja tälläkin foorumilla notkunut jo vuoden päivät, enimmäkseen lueskellen ja satunnaisesti kommentoiden ties mitä turhanpäiväistä. Kannatuksen vuoksi toki yhdistyksen jäsen, foorumi on niin hyvä että pelkästään sen takia kannattaa jäsenyys maksaa. Tapahtumiin en vielä ole ujouttani uskaltanut, mutta ehkä tässä 10 vuoden sisällä vielä jonnekin eksyy. Kovasti nuo ratapäivät kiinnostaa, mutta kokemattomana kynnys tuntuu aika kovalta. "Ajossa" on kaksi pyörää, -92 Honda ja -72 Suzuki. Suzuki tosin suurimman osan ajasta remontissa.
  6. #786
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Ghido kirjoitti Katso viesti
    Tapahtumiin en vielä ole ujouttani uskaltanut, mutta ehkä tässä 10 vuoden sisällä vielä jonnekin eksyy. Kovasti nuo ratapäivät kiinnostaa, mutta kokemattomana kynnys tuntuu aika kovalta. "Ajossa" on kaksi pyörää, -92 Honda ja -72 Suzuki. Suzuki tosin suurimman osan ajasta remontissa.
    Ratailun kynnys muuttuu olemattomaksi, kun osallistut ensin ajotaito II:een. Siitä on meistä radalla ajelevista todella moni, miltei kaikki väittäisin, aloittanut. Kannattaa ehdottomasti, koska tuo koulutus tähtää kadulla ajamiseen, ja turvalliseen sellaiseen. Ja mitä noihin tapahtumiin tulee, niin kannattaa ehdottomasti ja ennakkoluulottomasti lähteä tutustumaan porukkaan. Kaikki uudet henkilöt otetaan avosylin vastaan. Omakohtaista kokemusta on.

    Ja sitä kautta saat paljon uusia tuttavuuksia ja elinikäisiä ystäviäkin.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  7. #787
    Minä kans suosittelen ajotaito II:sta ihan kaikille, riippumatta siitä, tahtooko ratailla enemmänkin.

    Ja mitä tulee tähän mies-nais - kysymykseen: Itse en ainakaan ole huomannut tässä org! porukassa mitään ongelmaa ottaa nainenkin mukaan porukkaan. Kukaan ei ole katsonut pitkään, miksi nainen tahtoisi tulla radalle, päin vastoin. Kesäpäivien kiihdytyksiin kannustettiin ihan kaikkia tasapuolisesti ja hyvin näyttää olevan osallistujia naisenkin vetämissä letkoissa. Eli vaikka nyt onkin yksi ajotaito for ladies tulossa, toivottavasti kenellekään tulokkaalle ei synny mielikuvaa, että naiset voivat osallistua vain sellaiselle. Toivotaan, että se kurssi pikemminkin rohkaisee naisia osallistumaan muihinkin tapahtumiin.
    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
  8. #788
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Ghido kirjoitti Katso viesti
    Kyllä jos joku fillarilla ajaa 60 km/h suoralla niin mun mielestä saakin tuulettaa. Vaatii ihan vähän jerkkua
    Tais olla sähköavustustajonninverranmukana..
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  9. #789
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Tais olla sähköavustustajonninverranmukana..
    Ei sitä pitänyt paljastaa...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  10. #790
    Hellou!

    Juhannuksen tienoilla ykskaks yllättäen iski mielihalu hankkia A-kortti. Pikainen googletus kertoi, että lähialueella alkaisi juuri ajokoulu. Hirmuisella kiireellä teoriatunnit läpi ja teoriakokeeseen. Sen suoritettua inssiajon sain 2,5 viikon päähän viime viikon torstaiksi. Neljä ajokertaa (á 1h15min) sopivasti siihen sijoitettiin ja ensikosketukset moottoripyörään alkoivat.

    Vaikka puoli miljoonaa kilometriä on autoilla takana, hitto että jännitti mennä inssiin! Vasta 15-20min ennen inssin alkamista alkoi ajaminen tuntua siltä, että luottamus käsittelkokeen läpimenemiseen syntyi. Kaikki meni siis vallan hyvin!

    Heti ajoluvan saatua kiireellä prätkäkaupoille ja koeajamaan kandidaattia. 1h40min ajoluvan saatua oli onnellinen VFR800:n omistaja.

    Mielenkiintoinen asia on muuten se, että ajovarusteisiin ja oheishärpäkkeisiin saa kulumaan yllättävän paljon rahaa! Pitäähän sitä olla kalvotakkia, nahkatakkia, hupparia, kalvohousuja, kevlarhousuja, streetkenkiä, ajosaappaita, erilaisia käsineitä jne. En olisi arvannut, että varusteisiin saa ensihätään kulumaan yhden käytetyn pyörän verran

    Ja vakuutuksetkin yllätti! Vaikka alla on urheiluauto, vakutuuksen hinnat ovat aivan toista luokkaa. Harmittaahan se aloittaa taas liikennevakuutus 20%:sta...

    Eli moikka vaan kaikille! Tässä uusi innokas motoristi. Nyt viikon aikana on sellainen 500km tullut harjoiteltua ja ensimmäiset ratapäivät jo hankittua.

    Tyypilliseen tapaan, minä en harrasta, minä hurahdan
  11. #791
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainatakseni erään toisen foorumin tervetuloviestiä:

    Welcome and fuck off!
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #792
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Lainatakseni erään toisen foorumin tervetuloviestiä:

    Welcome and fuck off!
    Sä vallan kohteliaaks heittäytysit?
    Ei tavan Turuus...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  13. #793
    Heh, no nyt on ainakin säpäkkää toimintaa ollu meneehän noihin romppeisiin rahoja kun kaikki kerralla hankkii ja toki vakuutukset yms äms päälle, niitä kannattaa kilpailuttaa aika reippaalla kädellä, usein löytyy satasien eroja vuositasolla eri vakuutusyhtiöiden välillä!

    Ja tosiaan tervetuloa itseltänikin!

    Kais muuten ensin liityit jäseneksi ja sen jälkeen hävyttömästi hyväksikäytit kaikki nuo jäsenalennukset niissä varustehankinnoissa?
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  14. #794
    Terveppä kaikille.
    Tässä juuri perjantaina A-kortti tuli hommattua ja nyt tuli tännekin rekisteröidyttyä. Kuumeisesti hinku varusteisiin ja customiin
    Tosin en tiedä viitsiikö enää täksi vuodeksi enää hommailla
  15. #795
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pena87 kirjoitti Katso viesti
    Terveppä kaikille.
    Tässä juuri perjantaina A-kortti tuli hommattua ja nyt tuli tännekin rekisteröidyttyä. Kuumeisesti hinku varusteisiin ja customiin
    Tosin en tiedä viitsiikö enää täksi vuodeksi enää hommailla
    Suurimpaan poltteeseen kannattaa tarvittaessa vaikka vuokrata pyörä ja varusteet. Syksyllä tulee paljon pyöriä myyntiin ja talven aikana ehtii katselemaan varusteet kuntoon. Ja siinä voi säästää pitkän pennin, jos vaan malttaa katsella eikä vaan heti osta, kun näyttää hyvältä.

    Keväällä prätkämessuilla ehtii sitten vielä katselemaan messutarjoukset niin pyöristä kuin varusteista. Ajamaan ehtii kyllä ensi kesänä.

    Ja niin, tervetuloa parhaan harrastuksen pariin
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  16. #796
    Ihan hyviä vinkkejä. Ei kyllä vuokrapyörä käynyt mielessäkään
    Varusteiden kanssa olen kyllä tarkka. Ei ole aikomuksena oostaa nopeasti vain jotain shaibaa.
    Luultavasti tuöe. Päätymään honda 750vt shadow spirit/black widow. Ainakin sen verran mitä olen lukenut niin hyvä aloittelijan pyörä. Toiset vaihtoehdot ovat sitten suzuki, yamaha tai kawasaki.
    Toisaalta kokemus ja tietämys näistä on olematon joten yritän hillitä itseäni ja katsella rauhassa.
  17. #797
    Varusteiden kanssa kannattaa olla todella maltillinen. Itellä kävi siten että vuosi sitten kun ostin ekan pyörän, niin varusteet tuli hommattua etukäteen MUTU pohjalta.
    Nyt ekan ajokauden aikana, käytössä on enää kengät. Kaikki muu on mennyt uusiks.
    Tuli ostettua mukavia varusteita kun tietämättömyyttään. Kun olis pitänyt ostaa toimivia, käytännöllisiä ja mukavia. Mutta mistäpä sitä olis etukäteen tiennyt autokoulupohjalta mitä oikeesti piti.
    Hanskat oli liian paksut. Parit istuvammat on tullut kesän aikana ostettua. Tekstiilitakki oli pikkusen väljä. Lepatti motarilla. Nahkanen hanx:n takki tuli tilalle. Kypärä oli mukava, ei sopiva. Humisi ja suhisi niin paljon että yli 80 vauhdit vi..tti...
    Perjantain hain sharkin evo-one ruukun. Huikee ero vanhaan poisto myynnistä ostettuun 2006 vuoden Vemarin pottaan.

    Eli. Kannattaa ottaa täälä foorumilla olevat vinkit varusteista huomioon. Näillä häiskillä on sitä kokemusta ja kilsoja takana mitä multa puuttu.
    Jos ois tienny mitä ostaa niin ei ois menny sitä ekaa viittäsataa egee" hukkaan" siinä ekassa varuste kierroksessa.
    Tai ei se ny ihan hukkaan menny. Se tekstiilitakki oli hyvä keväällä kum aurinko ei vielä niin paljoo lämmitä. Alle mahtuu hyvin paksumpi kierros vaatteita.
    rane77(ät)moottoripyora.org
  18. #798
    Lainaa Rane77 kirjoitti Katso viesti
    Varusteiden kanssa kannattaa olla todella maltillinen. Itellä kävi siten että vuosi sitten kun ostin ekan pyörän, niin varusteet tuli hommattua etukäteen MUTU pohjalta.
    Nyt ekan ajokauden aikana, käytössä on enää kengät. Kaikki muu on mennyt uusiks.
    Tuli ostettua mukavia varusteita kun tietämättömyyttään. Kun olis pitänyt ostaa toimivia, käytännöllisiä ja mukavia. Mutta mistäpä sitä olis etukäteen tiennyt autokoulupohjalta mitä oikeesti piti.
    Hanskat oli liian paksut. Parit istuvammat on tullut kesän aikana ostettua. Tekstiilitakki oli pikkusen väljä. Lepatti motarilla. Nahkanen hanx:n takki tuli tilalle. Kypärä oli mukava, ei sopiva. Humisi ja suhisi niin paljon että yli 80 vauhdit vi..tti...
    Perjantain hain sharkin evo-one ruukun. Huikee ero vanhaan poisto myynnistä ostettuun 2006 vuoden Vemarin pottaan.

    Eli. Kannattaa ottaa täälä foorumilla olevat vinkit varusteista huomioon. Näillä häiskillä on sitä kokemusta ja kilsoja takana mitä multa puuttu.
    Jos ois tienny mitä ostaa niin ei ois menny sitä ekaa viittäsataa egee" hukkaan" siinä ekassa varuste kierroksessa.
    Tai ei se ny ihan hukkaan menny. Se tekstiilitakki oli hyvä keväällä kum aurinko ei vielä niin paljoo lämmitä. Alle mahtuu hyvin paksumpi kierros vaatteita.
    Mulla oli kans vähän sama tilanne pari vuotta sitten. Ostin alennusmyynnistä Dainesen D-dry puvun edullisesti ja sillä on pärjätty Norjassakin pari kertaa erittäin hyvin (alin lämpötila oli -2C viime kerralla). Ei siis tarvi välttämättä ostaa kallista gorepukua. Ostin sitten samana syksynä Rukan gorepuvun, joka on ollut todella vähäisellä käytöllä. Jotenkin on sellainen Michelin ukon tuntu ja en oikein oo päässy sinuiksi tuon puvun kanssa. Onhan se toki lämmin viileämmillä keleillä. Ostin myös Dainesen 2-osaisen nahkapuvun jota oon käyttäny aina kun on mahollista säiden puolesta. Jotenkin vain nahat tuntuu parmmilta kuin tixtexit.

    Kakkoskuuppaa oon vaihtanu pari kertaa. Hankin varalle aluksi AGV halpiskuupan. Se oli muuten hyvä mutta aurinkovisiiri puuttu joten se vaihtui sitten X-liteen, jossa oli tuo aurinkovisiiri. Mieli muuttui taas ja sitten ostin suupertin avattavan kypärän. Nyt on sitten kuuppien suhteen hyvä tilanne.

    Hanskoja oon ostanu 4 paria ja vielä uupuu sellaiset hanskat jotka kestää oikeasti kuivana sateessa.

    Saappaiden suhteen ostin Sidin fusionit joista todella tykkäsin. Ainut ongelma oli se, että takuuajan päätyttyä toisesta saappaasta meni päällyspinta poikki elikä materiaali jotenkin vain murtui. Ostin myös toiset saappaat (TCX) mutta niihin en koskaan oikein tottunu kun niissä oli Sidiä korkeampi lesti ja ongelmaksi tuli vaihdevivun käyttö; saapas ei oikein mahtunu jalkatapin ja vaihdevivun väliin. Nämä saappaat panin sitten myyntiin.

    Alusasuina oon käyttäny Rukan halpisalusasuja jotka on toiminu suht hyvin. On mulla muutama merinokerrastokin jotka oon ostanu alennusmyynneistä.

    Varusteiden hankinta ei siis oo ihan helppoa ja vasta kokemuksen kerryttyä tietää mikä sopii itelle parhaiten. Alennusmyyntejä kannattaa kuitenkin seurata tarkasti. Edelleen mun paras hankinta on tuo Dainesen tixtex puku. Myös käytettyjä uutta vastaavia kamppeita voi löytyä tältä palstalta joten kannattaa seurata ahkerasti myytäviä kamppeita. Mä oon myyny uutta vastaavaa tavaraa, joka on menny erittäin nopeasti kaupaksi kunhan hinta on kohallaan. Tappiotahan siitä on tietenkin syntyny mutta parempi on saada edes vähän rahaa kuin jättää nurkkiin pölyttymään ja tilaa viemään.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  19. #799
    Itse melko varmasti olen jo päätynyt shoie qwest kypärään. Ei pitäisi olla huono kypärä kyseessä mitä olen asiaa tutkinut. Hanskoja varmaan hommaan parit kpl:t
    Hengittävät ja vedenpitävät toisina.
    Nahkatakki custom tyyliin ja kevlar farkut jalkaan. Kengät on vielä vähän avoinna, mutta luultavasti goretex päällysteiset lyhyt vartiset. Mutta koska epäilen että ei taida olla järkeä tälle vuodelle enää prätkää ostaa niin katselen talvella varusteet kuntoon ja kevääksi prätkä niin ei tarvitse niin paljoa lainaakaan ottaa
  20. #800
    Lainaa Pena87 kirjoitti Katso viesti
    Itse melko varmasti olen jo päätynyt shoie qwest kypärään. Ei pitäisi olla huono kypärä kyseessä mitä olen asiaa tutkinut.
    Tähän on nyt pakko takertua... Kypärää ei voi valita mitenkään muuten kuin sovittamalla eri malleja riittävästi, ja tähän otollisin kohde on moottoripyörämessut. Markkinoiden "paraskaan" kypärä ei ole turvallinen saati varsinkaan käytössä mukava, mikäli sen kuoren muoto ei natsaa oman pään muotoon. Lisää voi lueskella oheisesta viestiketjusta:

    http://www.moottoripyora.org/keskust...3%A4n-istuvuus
  21. #801
    ^ +1.

    Kypärää ei tee hyväksi hinta vaan se että se on omaan päähän istuva. Huonosti istuva potta painaa ja on mm merkittävästi meluisampi kuin mitä sille on luvattu. Uuden kypärän pitää puristaa tasaisesti muttei painaa mistään. siitä se sitten asettuu oman pään muotoon viikossa parissa. Valmiiksi väljä kypärä tulee ihan hölöväljäksi vähän ajan päästä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  22. #802
    Itseasiassa olen kyseistä kypärää jo sovittanut.
    Vaikka myönnän että saattaa sitä kannattaa sovittaa useampia ihan vain että saa sem tuntuman siihen mikä vaikuttaa parhaalta. Oletan että nuo sharpin kypärätestit on melko päteviä? Onkos noita messuja milloin ensi kerran? Ja missä?
  23. #803
    Laajimmat messut on helmikuun alussa 5.2.-7.2. Helsingin Messukeskuksessa, muutama sata metriä Pasilan rautatieasemalta jos kauempaa tulee. Muitakin messuja on varmaan kevään aikana, ainakin Lahdessa ja Jyväskylässä on viime vuosina ollut, mutta en tiedä onko noille päivämääriä vahvistettu.

    http://mp.messukeskushelsinki.fi/

    Edit: Sharpin testit on ihan hyvä suuntaviiva kypärien keskinäisiin eroihin, mutta nekään eivät ole mikään "ainoa oikea totuus", koska kukaan ei voi tietää miltä kohtaa ja miten se pää lopulta katuun kopsahtaa.
  24. #804
    Toivottavasti ei kopsahda
    Mitä enemmän näitä tutkii ja katselee niin sitä vaikeammaksi tuntuu homma menevän
    Mutta kiitoksia kaikille vinkeistä. Eiköhän se homma ala pikkuhiljaa ala rullaamaan omalla painollaan
  25. #805
    Nyt on varmaan meikäläisenkin aika esittäytyä .

    Olen siis 26v meikkonen pääkaupunkiseudulta. Tänne foorumille rekisteröidyin jo alkuvuodesta, mutta sitä ennen on jo foorumia tullut selailtua. Kuukausi takaperin sain tuon kortin taskuun (A) ja tänään sitten vihdoin sain pyöränkin hankittua. Ensi pyöränä siis Kawan ZX-6R vm. 96.

    Vähän myöhään alkaa oma ajokauteni, mutta parempi näin kuin ei ollenkaan
    zx-6r vm -96
  26. #806
    Nonni, ja huomenna sitten testilenkille kohti loppea eiksnii
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  27. #807
    Onnittelut oikean harrastuksen valinnasta..
    Suzuki gsx-r K6 rata
    Suzuki Hayabusa katu
  28. #808
    Jahas tuli ostettua tossa rojekti ja tännehän on pakko liittyä heti, kun joku mopo on tallissa eikö?

    Eli olen 25 wee Toni Hyvinkäältä ja alottelen mopouraa GPX600R kawalla.
    Jos ensi kesäksi saisi siitä pelin niin hyvä on.
    Seuraillut olen foorumia, kuitenkin jo pitkän aikaa.
  29. #809
    Terve,
    Olen 31v kundi Helsingistä. On tullut ajettu kolmisen vuotta kahdella pyörällä, mutta vasta tässä vaiheessa ilmeistyin Orgin foorumille.MP kaudella olen 90% kahdella pyörällä niin tulen mielellään ajamaan ja parantamaan taitoja. Obs.. Suomen kieli ei ole minun äitikieli, so don't judge me to harshly
    4 lives so far
  30.  
  31. #810
    Lainaa CrossWheels kirjoitti Katso viesti
    Terve,
    Olen 31v kundi Helsingistä. On tullut ajettu kolmisen vuotta kahdella pyörällä, mutta vasta tässä vaiheessa ilmeistyin Orgin foorumille.MP kaudella olen 90% kahdella pyörällä niin tulen mielellään ajamaan ja parantamaan taitoja. Obs.. Suomen kieli ei ole minun äitikieli, so don't judge me to harshly
    Tervetuloa!
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
Sivu: 27 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17252627282937 ... ViimeinenViimeinen