Pakkohan se oli tänne rekkautua, asiallinen foorumi kaikin puolin. Paljon hyviä vinkkejä, oheita ja muuta mukavaa.
Olen siis 24 vee motoristin alku Helsingin sykkeestä, alla Kotarin muoviohjus mallia RC8. Ei muuta kuin lapaa pystyyn jos kohilleen sattuu.
Tässä on myös yksi uusi jäsen, joka ilmoittautuu itselleni uuteen foorumiin.![]()
![]()
Suitzuki
Oho, itse olen 159cm mulle ei mitään siitä sanottu, vaikka kun istuin pyörän päällä ja vain varpaat osu maahan.(army @ Kesä. 01 2010,19:08) kirjoitti
Suitzuki
riippuen tietty ihan autokoulun pyörästä ja kunkin kuskin jalkojen pituudesta verrattuna kokonaispituuteen, mutta ite oon 162 senttinen ja avokin kawa er-6n (samanlainen pyörä kuin autokoulullani on, tosin en aja isolla pyörällä korttiani) ei tuota minkäänlaisia hankaluuksia..![]()
Älä huoli, kyllä se siitä vielä vituiksi menee..
Sama pyörä oli munkin autokoulussa.(Tiukuting @ Kesä. 09 2010,21:05) kirjoitti
Suitzuki
600 shadow kulkee sen minkä säännöt sallii ja huomautuksesta päätellen liikaakin. On mukava ajaa ja voi madaltaa jos vieläkin korkeus ottaa kiinni. Omaa oli jo madallettu ku sen ostin.(Saive Star @ Kesä. 02 2010,18:28) kirjoitti
Itse olen 167cm. Ajo mukavuuteen vaikuttaa todella paljon miten jalat ylettyy maahan.
Tervetuloa seuraan vaikka noviisi täällä olen itsekkin.
Tukkaputkella tuultapäin
Tervetuloa joukkoon iloiseen,hienon harrastuksen olette löytäneet.![]()
![]()
<p>Man cannot live on beer only.
Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
Rohkeasti ja reilusti baanalle! varovaisuus alussa mukaan, kyllä siitä hyvä tulee.
-oman onnen puuttuessa naapurin epäonnikin riittää-
Morjes kaikille!
Olen päälle kolmekymppinen, aloitteleva motoristi *
Ostin ensimmäisen "ison" mopon pari viikkoa sitten. Viimeksi ajellut piikkisellä ja niistä ajoista lähtien haaveiilut isommasta pyörästä.
No nyt sitten painoin tuollaisen: YAMAHA FZ6-S -06, Dewilin slipareilla *
Morjestellaan kun kohdataan!
Yamaha RD 125 LC -83 --> Yamaha FZ6-S -06 --> Yamaha YZF-R1 -07 -->
Yamaha XT 660 X -04
Hyvän ja pomminvarman pyörän olet hankkinut(HelinäX @ Touko. 29 2010,19:42) kirjoitti
Mikä väri ?
Heps vuan kaikille..
Kalakukkotehtaalta liki 30v poikalapsonen ilmottautuu
keltaisella 600 Gixxerillä.(eipä näitä kuopiossa ole kuin tämä yksi ;) )
Kilometrejä tuli kevarilla joskus aikanaan ja nyt tuli sitte hankittuu pari heppaa enempi, ja himot olis jo nyt isompaan...
EX - Suzuki hayabusa k8
EX - Suzuki GSX-R 600 k4
Jees, morjesta vaan kaikille yhtälailla ja tasapuolisesti! 36 vuotias mopoilun pariin tauon jälkeen palannut uusnoviisi kanta-hämeestä ilmoittautuu porukkaan. Alla GSX-R1000 K1.
Hyvää kesää kaikille *![]()
Aprilia Tuono '05
GSX-R 1000 K1
Honda CB750 Nighthawk '93
Suzuki GS125 '87
PV50 '85
No en oo vielä tännekkään ilmoittautunut niin kai se nyt sitten täytyy... Uusi motoristi 25v, jonka kipinä syttyi kaverin r6 testatessa. Nyt alla viime syksynä hankittu 2008 FZ1-N.
Tervetuloaja turvallisia kilometrejä
![]()
FJR 1300 A
- pyöräily on parasta liikuntaa -
Ilmoittautuu... 25v ikää ja tän kesän ollu eka isomopo alla. Siihen asti ajettu vaan enduroo harrastepohjalta joku 3vuotta?
Husaberg TE 250 -2012
Honda CBR 600F -07
näillä mennään toistaseks...
Moro!
Olen kolmekymppinen mies Tampereelta. Kesä 2008 tuli harjoiteltua 800 Intruderilla, viime kesä 600 CBR RR:llä ja nyt on kulkineena K9 1000 GSX-R.
Saa rohkeasti ottaa yhteyttä ja pyytää ajelulle.
Morjestellaan kun kohdataan! *![]()
GSX-R 1000 K9
Joo morjesta vaanMinäkin olen hetkisen pörränny täällä ja pyöränä on Honda Rebel 125, joka tosin vaihtuu huomenna Aprillia Sport Proohon. Taidan olla hullu tai mielenvikainen kun aikuinen mies pörrää pikku pyörällä, mut näissä pysyy toi vakuutus maksut aika lailla kurissa ja tolla hondalla painelin yks vkl 980km
Ja kun reissua ajelen niin hyvin on pärjänny näilläkin vehkeillä. Kun kortti tulee takas, joka läksi yli komisaarin tietämättömyydestä niin taas lähen reissuun eli 16-18.7 on vanhalla kotikunnilla kokoontumiset eli Kirjavankierros Haapaveellä
Jarno Ponkala
No iltaa. Parin-kolmen vuoden rankutus tuotti toivotun tuloksen, vaimo tiuskaisi yks sunnuntai: "Osta se v*tun pyörä sitten"
Kahdessa päivässä oli pihakoivun alla levännyt -76 El Camino vaihdettu -86 Vifferiin. *
Ei oo mopoaikojen jälkeen omaa pärrää ollut. Tästä on aikaa, syntymäajan nokkelimmat päättelee nickistä.
Muita romuja on kyllä ruuvattu hommatippa nokanpäässä.
(Nää kädet ei vissiin vaalene enää?)
Helevetan hyvin kaali rauhoittuu pyörällä ajellessa, tämmöselle stressipalloyrittäjälle hyvä homma.
Ai niin, mm. tämmösiä hommia *mie kaverin kanssa koitan nykertää.
Pyörästä ja sen ropaamisesta taijan tekasta topikin Hondu-puolelle.
Tarpeeksi voimaa murskata kiviä, tarpeeksi herkkyyttä murskata perhosia.
VFR750F-> XT600-> GS640LC4-> ZZR1100 ja CR250R
Noniin, tervehdys.
Eli jo reilut kymmenen vuotta mopoilua takana, ja vasta nyt löysin sivustolle. Ensin kevarilla pakolliset pari vuotta. Sen jälkeen lainapyörillä monta kesää (kiitos sukulaissuhteen erääseen isoon alan liikkeeseen), ei tosin paljoa kilsoja kertynyt, kun pyörän sai vain muutamana v-loppuna/kesä... Ja nyt viimeset kaks kesää omilla peleillä (ensin cbr600f -93, nyt sv1000s -03).
Ensi keskiviikkona suikka vaihtuu honda cb1000r:ään, joka siis eka ihan uusi pyörä, ylivuotinen tosin.
Ajelen käytännössä kaikki ajot pyörällä niin kauan kuin vain ajokelit sallii, satoi tai paistoi. Eli auto on käytössä vain talvisin. Tietysti muijan autoa lainailen jos pakko tulee. Pitempiä reissuja ei ole vielä alla, mutta silti kilsoja omilla pyörillä tullut 6-7tkm/ajokausi. Ajotavaltani olen perus tissiposki, eli en uskalla keulia tms. koska pelkään - en niinkään itseni vaan - pyöräni puolesta...
Mukavantuntuinen foorumi tämä tuntuu olevan parin päivän selauksen perusteella. Paljon asiantuntevaa porukkaa, eikä kovin tuomitsevaa meitä "nyyppiä" kohtaan. Varmasti viihdyn sivustolla, vaikken välttämättä kovin aktiivisena kirjottelijana, niin lukijana ja vinkkien etsijänä ainakin.
Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?
ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02
Nyt: Cb seven fifty
Päivää kaikille.
29v autoharrastaja osti vihdoin ja viimein ekan isomman pyörän piikin jälkeen. Joka kevät ollu hirvee pyöräkuume päällä, mutta aina autoharrastus sotkenu kuviotEi taida toi harrasteauto tänä kesänä liikkua, joten onpahan nyt joku vähän kivempi peli alla ku toi käyttis Volvo
Honda vtr 1000f *-03 .nyt siis alla. Tykästyin niin moriwakin putkistosta lähtevään ääneen, ja kun peli oli muutenkin varsin kiva ajaa, ei oikein voinu enää perääntyä. En oo varma, mut muistelisin et on jonku ORG:laisen entinen pyörä?? Tuli Tuusulasta vaihdossa frendin R1:een.
Yhdet sakot jo vahingossa napsahti. Ja eilen joku mummo meinas tulla kylkeen. Muuten on sujunut varsin hienosti
-Pulssi
Honda vtr 1000f -03
Hei,
muutaman vuoden .ORG:ia seuranneena päätin viimein rekisteröityä tänne. Kävin viimevuonna Alastarolla katsomassa paria ratapäivää ja siitä lähti into päästä hommaan syvemmin mukaan.
Tarkoituksena haalia elokuun alkuun mennessä ajovarusteet minimi tasolle että voisi käydä ajotaito II peruskurssin. Liittyminen MotoOrg:iin tulee luultavasti ajankohtaiseksi viimeistään ensikaudeksi.
Ekana isona pyöränä Yamahan YZF600r -97 joka muuton takia täytyi vaihtaa autoon. Pari vuotta ilman pyörää ja nyt*käytössä on Honda CB600 -05.
That's the story of my life
Tervetuloa kaikille uusille ja turvallisia kilometrejä niin pyörän sarvissa kuin kyydissäkin![]()
<p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 'isoveikka' ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri 'pikkusikko'</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
Uutena kirjailijana minäkin täällä. Mopoja on joitakin kymmenen vuoden aikana ollut, mutta tänne voorumille löysin yhden kaverin vinkkaamana ( -o- ) vasta nyt. Kiitos hälle.
Yksi makkarakokkarikin on jo takana.
KTM 990 ABS -07, -13
CBF 1000 s -07 ora, -11
VTR 1000 f -98, pun, -10
CBR 1100xx -98, musta, -05
CBR 1000 f -92, pun-must, -05
CBR 600 f -91, pun-valk, -96
PV 50 -88, musta, -90
Täällä myös uusi org:lainen ilmoittautuu!
Kortti vasta hakusessa mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Haaveena ollut 16v asti, ja nyt sitten unelmaa toteutetaan
Toivottakaa onnea (vaikka eipä sitä toivottavasti tarvita!) että A kortti pyörisi taskussa heinäkuun loppuun mennessä *
-runos
edit. Kortti tuli! Kaikki kokeet laakista läpi
Jos sitä jotaan oppis.
Tässä yksi hiljakkoin rekisteröitynyt, hieman alle nelikymppinen pääkaupunkilainen.
Nykyisin alla Aprilian ETV-1000 Caponord jolla toinen kesä menossa. "Edellinen" menopeli Kawasaki KLE-500 on vielä maaseutukäytössä hiekkateillä.
Runosille tsemppiä kortin hankintaan.
Aprilia Caponord ETV-1000
Kawasaki KLE-500
No tästä se lähtee,,ensimmäinen viesti
46v motoristi mies,,ajanut MP:tä vuodesta -82
Ja nyt jo sain itseni rekisteröityä![]()
Shut up and ride,,,nobody lives for ever
Tervetuloa mukaan,ennenkaikkea,miellyttävään,mukavaan,jne seuraan! * Elokuun lopulla saunotaan Upinniemessä,sinne!(Musta-Pekka @ Heinä. 05 2010,20:09) kirjoitti
![]()
Tunturi Sport. Siitä se alkoi,,,,
Ekana viestinä saapumisilmoitus. Yksi huru Vantaan periferiasta löysi tännekkin.
Henkist ikää ehkä viis vuotta ja fyysist vajaa viiskyt, nuori siis viel. Prätkii ollu '70/'80lukujen taitteest mut ajopyörän suhteen ollut jo reilun vuoskymmenen aika hiljasta... mut polte joka kevät ja kesä, nyt sit annoin poltteelle periks ja ostin jaappanilaisen homosoffan. Aika erilainen esine ku edellinen ajopyörä joka oli H-D Softail rakennelma, mut kyl tuo Venture Royale-wanhus ihan hyvält vaikuttaa ku parit viat saa parsittua poies.
Tännekki tuli nyt sit rekkauduttua, jossain vaiheessa varmaan ainakin tyhmiä kysymyksiä japanin ihmeen kunnossa pidosta/kuntoon saannista.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
Moro kaikille,unohtunut toi esittäytyminen,mutta tehdään se nyt.
Olen 43 vuotias mies kankaanpään seudulta,ja aloittanut tämän hienon harrastuksen noin 20 vuoden tauon jälkeen.
Alla cbr600f-89.Hyvin sopii näin uudestaan opetteluun.![]()