Terve taloon!
Uusi tulokas tulee heilumaan sormi suussa.
Kortti lompakkoon tässä kesän kynnyksellä ja pyöräkin varattuna jo.
Kodin saa kiltti ja hyvä tapainen suzuki gsf-600 -03
eli bandiitilla lähtee tämä ura liikkeelle.![]()
We few, we happy few, we band of brothers.
Ihan jees foorumi tää.
Nyt on jo uskaltanut lähi viikkojen ja kuukausien aikana jo hiukan kirjoitella tänne.![]()
![]()
Honda NSR 125 02' --> CBR 600F
Olen fiktiivinen henkilö. Kirjoitetuillani viestien sisällöllä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Teretulemast vaan kaikille.
Kannattaa uskaltaa kirjotella ja ennenkaikkea aktiivisesti kaikenlaisiin tapahtumiin, ratapäiville ja ajeluihin mukaan..
Eikä haitaksi ole jos itsekkin keksii jotain aktiiviteettia muille keksiä.![]()
Suzuki GS 750 -80
Kawasaki ZXR 750 -91
Kawasaki ZZR 1100 C -92
Honda CBR 900 RR -96
Kawasaki ZZR 1100 D -94
Kawasaki ZX-12 R -00
Nonnih.. piti sitten rekisteröityä tännekkin kun on lueskellu pitempääkin täällä kaikenlaista..pyörää ei vielä ole mutta se on varma että VTR:n hommaan ensi kesäksi
![]()
![]()
![]()
[CODE]
täytyy kans vissiin ihan jäseneeks ryhtyä, tuntuu et tääl on mukavaa porukkaa, eikä alottelijoita haukuta.
<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">(samu_88 @ Loka. 01 2009,01:37) kirjoitti
kannattaa mun mielest täsvaihees, jo ruveta kattelee.
Saattaa olla, et näin alkutalvesta saa parempia tarjouksia, ja kellit suosii vielä pientä koeajoa
[/QUOTE]
Liityinpä minäkin tuossa jokin aika sitten.
Aaarrgghh, tää sivusto koukuttaa, meinaan aina myöhästyä töistä, kun täytyy aamulla käydä vilkaisemassa, mitä on meneillään.![]()
Kawasaki EN500 '93, "The Blue Rose"
(bluerose @ Loka. 08 2009,07:35) kirjoitti
Sittenpä huomaatkin kohta, että on kevät ja pitääkin laitella pyörää tulille.
ZZR 1100 Myyty!
CBR 600 Myyty!
watch it dude ! ! !
Sitä odotellessa!(PeteR @ Loka. 08 2009,07:54) kirjoitti
Vaikka ei se pyörä vielä naftaliinissa ole, tänäänkin tuli pyörähdettyä pikku lenkki.
Kawasaki EN500 '93, "The Blue Rose"
Jee, itsekin ihan uutena täällä ja mielenkiinnolla seurailen keskusteluja!
Kommentoimaan en ole juurikaan uskaltautunut, mutta eiköhän se tästä syksyn mittaan![]()
<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">(gogirl1980 @ Loka. 13 2009,21:11) kirjoitti
TERVETULOA
[/QUOTE]
Olen uusi täällä, ja esittäydynkin nyt. Seppo Outokummusta
Moottoripyörä on hankinnassa, mutta kesät fiilistellään tuolla jonka rakensin edellisenä talvena:
http://www.youtube.com/watch?v=mnlvzPanNLc
Ei oo todellista...![]()
![]()
Todella makee laite. Just tollanen multa puuttuu!!!
High Stuck Are Wit To
Ja sarjatuotanto alkaa...? Tänne heti yksi![]()
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Tuota minä kutsun ASIALLISEKSI!![]()
Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
Satana..jos mulla olis oma nurmikko, niin tollasen määkin rakentaisin..."laite" potenssiin kolme.
C-luokan meininkiä vuodesta 84
Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
Suzuki GS 450S -87
Kawasaki GPX 500R -88
Ducati Monster 696 -11 -RIP-
Suzuki RF 600R -96
Helvetin hieno! Huumoria ja ripaus hulluutta!
Tääl foorumil joku nälväili Harrikan oleva ruohonleikkuri, niin saako noita HD:n koneella??Kyllä kelpais!
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Jo jonkin aikaa sivustoa seuranneena ilmoittaudun minäkin joukkoon... *kevättä odottaen... pyörääni kaivaten... hyviä juttuja lueskellen... suunnittelen pölyjenpyyhkimisoperaatiota kera kiillotusrievun
![]()
BMW F 650 GS
(Inkaliini @ Helmi. 12 2010,21:14) kirjoitti
joukkoon...
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
Tervetuloa uusille!
Tuleepa isoja jäsennumeroita nykyään, joskus omani tuntui todella isolta (edelleen tarkoitan jäsennumeroani)
(...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
Maksoin. En kadu. Vielä.![]()
Selkä suorana, elämä edessä, R1 -> R1200 GSA
Päivää kaikille.
Tosiaan, olen sivustojanne jo pari vuotta seuraillut ja nyt tuli vihdoin rekisteröidyttyä. Jäsen hakemuskin olisi nyt tarkoitus laittaa. Pyöränä suzuki gsx 600f -91 Toukokuussa 2009 ostettu ja tulihan sen mittariin viime vuonna jo 17 tkm pitkin Suomen teitä. Ajo kaveri/kavereita vaan puuttuu... Laitoin tonne merkkikohtaiseen osioon myös viestin (uusi tyyppi ja heti ongelmissa pyörän kanssa) Jos joku osais tekniikka huolissa auttaa.
Suzuki GSX 600F -91 Myyty...
Suzuki GSX 750F -91 Nykyään
Teretulemast joukkoon kirjavaan
Yleensä suht nopeesti tulee apuja tekniikkapuolen kysymyksiin![]()
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
Tervehdys Turkuun, ja tervetuloa joukkoomme kummaan.(b_tommi @ Helmi. 25 2010,20:31) kirjoitti
Tekniikka kysymyksiin tosiaan saa yleensä avun, kunhan jaksaa lukea kaikki viestit, jossain ketjuissa on enemmän vituilua kuin asiaa, riippuu kysymyksestä. Empä ole kertaakaan jäänyt avutta, kiitos siitä muille ORGgilaisille.
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Joukkoon vaan ja teillä Turussa on aktiivia porukkaa niin eiku mukaan![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Turkulaisilla näyttäisi olevan sopivasti talvitapaaminen reilun viikon päästä eli sinne vain näyttäytymään ja tutustumaan muihin paikkakunnan .orgilaisiin.ORG! Turku 6.3.2010
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Uusi jäsen Turusta - ketju yhdistetty tähän.
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Täällä aikansa juttuja seurannut uskaltautui joukkoon mukaan.. Vaikka pyörä onkin kiinalainen piikki ja olen tyttö..
Eli 26v ja Lahdesta, meitä on täällä pienen eläintarhan omaava, viime kesänä pyöriin hurahtanut pariskunta. Avokilla jo kortti ja Kawasaki ER-6N, mulla ei korttia ja pyörä on tammikuussa hankittu joku nevö höörd kiinalainen, mutta mun käytölle sopiva pikkuinen pyörä.![]()