Sivu: 10 / 44:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 1297:sta
    Morotus vaan kaikille. Tänä kesänä viimein sain hommattua mopon itselleni. Harjoittelu pyöräksi hankin 600 ZZR -94. Kuukauden päivät on tullut veivattua ja koht 2000km ajettu ja tyytyväinen oon ollut hankintaan. Vielä en oo onnistunut ees ryllimään eikä oikeestaan läheltä piti tilanteitakaan ole ollut. Kaipa tuo pyörällä ajaminen on sellanen et kun sen kerran oppii niin osaa sitten aina ainakin välttävästi. Viimeksi ajellut 2-pyöräsellä vuonna -96 tjsp. Ajokkina oli silloin Yammun RD 125.

Tosin jo nyt alkaa tuntua et tehoja voisi olla enemmänkin.
    Kawasaki ZX-10R -07
    Hyvä juttu. Mulla alkoi itselläni pyöräily vuosi sitten. Tänään vaihdoin isompaan fjr:ään. Ota vaimo mukaan harrastus on kaksinverroin mukavampaa.
    Honda monkey
    Yamaha yz
    Susuki 600 gsx
    Honda cbf 600 sa
    Yamaha FJR 1300
    Blondina onnistuin hukkaamaan tämän topicin, itsensä aloittama vielä. Törmäsin ihan vahingossa uudelleen ja ihmettelin että mitä tämmöinen täällä osiossa tekee. Kaikkea sitä.

Mutta joo, kohta kuukauden päivät ollu kortti ja maltilliset 800 km takana. Mahtavaa touhua! Ei minusta sitten kuitenkaan tullu mammaköröttelijää, järki mukana kylläkin aina mutta sen verran nautin tuon pärrän äänistä että.. No tiiätte kyllä.

Vielä riittää viilausta ajossa, eikä sitä koskaan ole valmis. Päivä päivältä varmempaa, tosin kyllä sitä vieläkin osaa tehdä mojovia mokia, sammuttaa pyörän liikkeelle lähdössä tai muuten vaan lähteä liikkeelle ku juoppo kana. Mutta sitä ku ei ole seppä syntyessään niin harjoittelemalla oppii.

Ei ole vielä tullu vastaan toista samanväristä Cebaria vaikka onhan noita. Puolitututkin tunnistaa helposti ku on tuommoinen pääväriltään iloisen keltainen pyörä, oma mielipide on että ainakin se erottuu liikenteessä. Toistaiseksi kukaan ei ole jättänyt minua näkemättä ja pukannu eteen. Mutta tässä tämä projekti etenee, raatisille saapi tulla jos bongaatte, oon ihan sosiaalisen puhelias tapaus, vähän ujo aloittamaan keskustelua vain. Turvallisia kilometrejä niin uusille kuin jo kokeneemmillekin motoristeille!
    Yamaha XJR 1300 -05
    Entinen: Honda CBR 600f -99
    Don't drive faster than your guardian angel can fly.
    No niin, perinteisesti ensimmäinen viesti ilmoittamaan olemassaolosta... eli perinteinen polku... mopo...piikki...auto...ja sitten 19v "paussin" jälkeen on palattu 2:lle pyörälle. Vappuna pihaan ilmestyi 750 VFR -96. Kieltämättä aika hauska palata harrastuksen pariin jonka heti tuntee omakseen.
    Honda ST1300A -02
    Honda VFR 750 F -96
    Suzuki GT125-x4 -84
    Tervehdys kaikille foorumilaisille!

Nettietikettiin kai kuuluu esittäytyä uudelle foorumille rekisteröityessä, tai vaikkei kuuluisikaan teen sen silti.

Eli olen hieman varttuneempi heppu joka aloitti mopoilun vasta nyt, ensimmäistä kautta tässä varovasti siis körötellään. Harjoituspyöräksi hommasin iäkkäämmän Kawan, KZ 440:n vuodelta -85 (tai -82 moottorinumeron perusteella erään lähteen mukaan).

Tarkoituksenani on kerätä ajokilometrejä mahd. paljon, muun elämän niistä kärsimättä. Apupyörien poistoa odotellessa luen teidän kokeneempien kuskien mielenkiintoisia tarinointia lukuisista mielenkiintoisista aiheista.
    Päivää vain foorumille

Myyrä Pohjanmaalta ilmoittautuu mukaan joukkoon.
    Lähes koko aikuisikäni olen repinyt leipäni tien päältä ja nyt harrastus pitää liikkeellä myös vapaa-aikana. Pari vuotta työmatkoilla palvellut Kymco Super Fever ZX50 teki keväällä tilaa MBK Skyliner 125:lle ja siitähän homma sitten lähti... MBK osoittautui alta aikayksikön turhan hennoksi kulkimeksi tällaisen karpaasin alla, joten vaihdoin sen 5-vuotiaaseen Yamaha Majesty YP400:een ja nyt meno maistuu. *

Moikataan kun kohdataan
    -Myyrä
    Yamaha YP400 Majesty, Opel Vectra 2.2 Direct, MAN TGM 18.290, MAN TGA 26.440, MB O580 Travego. Siinäpä Myyrän menopelejä...
    Terve!
    30-vuotias kotiäiti ilmoittautuu mukaan sekalaiseen porukkaan. Kortin ajoin -07 ja samana vuonna ostimme 1200 banditin jolla ajelemme miehen kanssa pääsääntöisesti vuorotellen ( erikoista miten jälkikasvu voikin vaikuttaa harrastamiseen * )

Ensimmäistä kertaa olen mihinkään foorumiin liittynyt ja nyt hiukan kaikki hakusessa, mutta toivottavasti osaan *
    Lainaa (HanBan @ Heinä. 27 2010,08:53) kirjoitti
    Terve!
    30-vuotias kotiäiti ilmoittautuu mukaan sekalaiseen porukkaan. Kortin ajoin -07 ja samana vuonna ostimme 1200 banditin jolla ajelemme miehen kanssa pääsääntöisesti vuorotellen ( erikoista miten jälkikasvu voikin vaikuttaa harrastamiseen * )

Ensimmäistä kertaa olen mihinkään foorumiin liittynyt ja nyt hiukan kaikki hakusessa, mutta toivottavasti osaan *
    Tervetuloa joukkoon. Hyvä ku on vasta painoa perhe-elämälle, jaksaapi paremmin.

Tervetuloa myös muille uusille mun puolesta! Kiva saada meitä uusia lisää!
    Yamaha XJR 1300 -05
    Entinen: Honda CBR 600f -99
    Don't drive faster than your guardian angel can fly.
    Morjens vaan kaikille!

Nyt on sit aloitettu tää harrastus vähän varttuneemmalla iällä (37v.) Ensimmäiseksi pyöräksi tuli 1250 naku bandit -07, reilut pariviikkoa on tässä harjoiteltu ja mittariin on tullut n. 1000km. On se vaan niin hauskaa Kouvolan suunnalla vaikutetaan.
    Moikka vaan,

Vuosia olen palstaa lueskellut ja vihdoin sain aikaiseksi tuon rekisteröinnin * 4 vuottaa oon pyöräilly ja ens viikonloppuna olisi tarkoitus heittää kesä "virallinen" pyöräretki, suuntana Joensuun seutu... täältä on vinkkejä haettuna, palaan niiden laatuun reissun jälkeen *;)

Pitäskö ORG:n oikeen facebookkiin lyödä ryhmä?

Ai niin, Juha on nimi ja alla Hondan 600CBR F - tietysti musta *
    600 CBR F - 06
    Jahas, se facebook ryhmä oli jo Siellä nähään
    600 CBR F - 06
    Suht uusi minäkin. Ja taidan monelle sellaiseksi jäädä, kun yksikseen tulee enimmäkseen ajeltua. Harva tulee koskaan mitään juttelemaan. Taitaa sarvet näkyä jo päässäkin? En kuitenkaan pure, en potki, enkä kiroile (sunnuntaisin). Sininen pieni Kawa.

Voi vinde HelinäX: ”ostimme 1200 banditin jolla ajelemme miehen kanssa pääsääntöisesti vuorotellen” Tuli valittua itselle ”iso” mies, eikä tulis kuuloonkaan, että minun jalkani yltäisivät maahan hänen prätkänsä päältä!? Isäntä taisi olla kaukaa viisas, sain oman mopon. Ei mennyt vaihtoon mies eikä mopo?
    Terve vaan kaikille. Oon 25-vuotias mopoilijanalku. Kevarilla ja isän Suzuki SG:llä tuli ajeltua silloin teininä. Viime syksynä hetken mielijohteesta hommattua VTR -05. Tänä kesänä en oo kovin paljoa ehtiny ajelemaan, oon pyöriny Joensuussa enimmäkseen, mutta pian muutto Ouluun. Siellä sitten moikkaillaan.
    Moikka kaikille!

Mukaan hyppää 21v prätkämimmi. Tähän mennessä oon pääasiassa istunut kyydissä, mutta kuume on tarttunut niin pahasti, että päätin ajaa kortin. Todellinen newbie siis Teoriat takana ja ensimmäistä ajotuntia innolla odotellen! Ens kesänä tarkotus ostaa oma pärrä, joten ehdotuksia otetaan vastaan.
    Terve kaikille!

Tulokas ilmottautuu. Pääkaupunki seudulla saattaa nähdä minut Yamaha TRX:n tai Suzuki TL:n päällä! 16-vuotiaasta ajanu piikillä ja viime kesästä lähtösin isommalla pyörällä.

Tänä vuonna käytiin Assenissa katsomassa moto gp:tä..Oli mahtava reissu!

Nähdään ehkä syyskuun ahveniston ratapäivillä, jos db-taso on sallittu..
    Yamaha YZ 80cc * -88
    Honda NSR 125cc * -93
    Yamaha TRX 850cc * *-97
    Lainaa (Fibula @ Elo. 12 2010,19:28) kirjoitti
    Ens kesänä tarkotus ostaa oma pärrä, joten ehdotuksia otetaan vastaan.
    Tua noi, kyllä ne rahat on pruukattu tienata ulkopuolelta...

eikun joo, nykyään saa viidellä tonnilla uudenkarheita pikku Bandiitteja ja Kawan 7:skoja. Siinä lienee sopivin aloitusosasto. Mun R1150GSA:n saat 9 tuhannella (65 tkm, PCIII, K&N, LVX3, Öhlinsin alusta, Ansavuoren penkittämä ja Corbinin palli), tikkaat kaupan päälle ja alkuperäiset tipistikkelit mukaan.
    Iltaa kaikille,
    Minäkin tänne lajitovereiden joukkoon eksyin.
    Toiveena vaikka löytää samanhenkisiä lajinharrastajia.
    Ikävuosia kertynyt jo päälle 40. Yhdeksäs kesä oman pyörän
    satulassa. Kaikki alkoi Kawazakista, Yamahaan, 3 Hondaa, Ducati ja nyt kaunis helmi MV Agusta F4.
    Tällä iällä ei tarvitse ottaa ylimääräisiä riskejä liikenteessä,
    riittää kun väistelee muiden riskinottoja.
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Pistetään viesti tännekin. Liityin samanhenkisten ihmisten rinkiin, ja tässä saanee tietoa oman moponsa kulloisistakin oireista sekä vinkkejä rata-ajosta kakkuresepeteihin. No, oman pyörän fiksausta rajoittaa sijainti (kerrostalo, ei tallia), työkalujen määrä ja tärkeimpänä taito. On näet tullut pidettyä enemmän käsissä kynää taikka kyrpää.

Samaa pätee kakkuihin...
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.

Heippa vaan kaikille!
    Sattumalta löysin tänne ja rupesinkin heti lukemaan
    konffeja..Paikka vaikuttikin heti hyvältä ja rekisteröidyin
    parin tunnin lueskelun jälkeen
    Itse vasta aloittelen harrastusta ja pyöräksi ostin
    Kawasaki ZX7R Ninjan(02) mikä on riisuttu faitteriksi!
    Suht kevyt pyörä ja kiva käsitellä..
    Talvella olis tarkoitus hieman näperrellä ja vaihtaa
    renkaat ja ketjut/rattaat! Talvipaikkaa edelleen etsiskelen..
    Terve kaikille !!!
    On tullut monta kertaa vuosien aikana tätä sivustoa luettua mutta nyt vasta rekisteröidyin.

Ainii, Raumalta olen ja mopona on Yamaha Royal Star -99.
    Morjens kaikille. Ensimmäinen oma motskari tuli ostettua, vaikkei A-korttia vielä olekaan. Talvi aikaa korjailla Ninja kuntoon ja keväällä sitten autokouluun =)

Paljon on tullut ajettua kaksipyöräisillä päristimillä koko pieni elämä (ikää 31v, eka mopolla ajo oli joskus vissiin 5-6 vuotiaana), moottoripyörilläkin tullut ajettua jos jonkinmoisilla (ja "suljetulla" alueella tottakai ). MP-kuume vaivannut jo monena kesänä, mutta jollakin on saanut aina järkeiltyä kuumeen pois (tai sit vaimo on saanut pään käännettyä), mutta tänä kesänä ei enää lääkettä löytynyt. Jopa vaimokin sai tartunnan samasta kuumeesta

Täältä onkin löytynyt jo jos minkäkinmoista vinkkiä harrastuksen aloittamiseen ja hyvää porukkaa tuntuu muutenkin .orgissa olevan *
    <p> GSX-F 750 -98 </p>
    Terve vaan kaikille. Männä viikolla tuli laitettua eka mopo, 750 gsx-r ja piti sitten tännekin rekisteröityä.
    itselläkin nyt ensimmäinen viikko takana tällä foorumilla... hyvää matskua löytyy paljon, saapi lukee talven aikaan silmänsä verille.
    2006 ZX10-R
    04.11.2010 tuli hankittua tuo suzuki paripäivää sitten löysin tännekkin. ajokokemusta vähän saappanähdä löydänkö jonkun autokoulun harjoittajaksi vai harjoittelenko itsekseni.
    Aloittelija

Suzuki GSX1100F
    Tervetuloa mukavan harrastuksen joukkoon. Kyllä se kevät sieltä vielä koittaa ja pääsee uudetkin motoristit fiilistelemään. Ajoharjoittelua vaan reippaasti alle joko itsekseen (maltilla ja ajatuksella) tai koulun kautta. Foorumia seuraamalla saattaa bongata vaikkapa ajoharjoittelutapahtuman.

F800GSA
    Uusi kans näillä foorumeilla mutta lueskellet aika usein täällä aina, nyt sitten innostuin liittymään. Elikkäs seinäjoelta 23 ikää mittarissa ja pyörä jolla alotin oli kawasakin zx-7r. Nyt tuli viikko sitten haettua itselle kawan zetori 1000 07v-

Kovat on odotukset että pääsee uutta testailemaan

Pyörätön, ainakin hetken
    kawasaki z1000 -07
    Kawasaki ZX-7r
    Aprilia AF1 Europa

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM" target="_blank">http:
    //www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM</a>
    Hetken joutuu vielä odottelemaan että pääsee kunnolla testailemaan. Sitä se kevään odotus on. Tervetuloa joukkoon.
    F800GSA
    huh, uskaltauduin mäkin tänne nyt kun ensimmäisen oman "mopedin" varasin liikkeestä. juttuja lukenut khyl jo iät ja ajat. mut näillä mennään.
    -baby
    Täältä hyviä vinkkejä saaneena ja muuten vaan lueskelleena päätin liittyä sekalaiseen joukkoonne. Savosta ja 30v neitonen. Eka pyörä ja 1 kausi vasta takana. Pyöränä vanha gixxeri.
  30.  
    Jo vuosia sivuja lukeneena liityinpä sitten minäkin !
    Moottoripyöräilyä vuodesta 1975...

Pera !
Sivu: 10 / 44:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen