Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Kertokaa minkäslainen kikotin on kyseessä.. eli ylläpitokustannuksia ja minkälainen on pidellä, ajella ja päästellä. Teho suhteet ja toiminta säde ja sen semmoosta... Jos vaikka vielä menis ja vaihtaisi...

Kiits... jo etukäteen
    Honda cbr 1100 Super Blackbird
    Honda XRV 750 Africa Twin
    Sanovat matkaenduroksi, mutta jättäisin tuon enduro-sanan pois suosiolla. Kyseessä on ihan puhdas matkapyörä, jolla ajaa mukavasti niin asfaltilla kuin hiekkatielläkin.

Pyörä painaa 250+ kiloa, joten pyörä on paikallaan käsitellessä aika raskas, mutta heti liikkeelle lähdettyä pyörä muuttuu hyvinkin kevyeksi käsitellä.

Itsellä pisimmät tankkausvälit ovat olleet pikkuisen yli 500 km, kun olen ajellut pidempiä rupeamia 80-100 km/h alueella. Pyörässä on 25 litran tankki ja oma keskikulutus on ollut 24 tkm matkalla n. 5.1 ltr/100km.

Itsellä on MK2 malli, vanhempi on kuulemma janoisempi.

Pyörässä on (ilmeisesti) sama V2-moottori kuin Veturissakin, tehoa on Varaderossa tietty otettu vähemmän. Moottori *vääntää mukavasti 3000 kierroksesta/min ylöspäin.

Motopalstan koeajoissa on tarinaa molemmista MK1 ja MK2 malleista. Malli vaihtui v. 2003.

Jussi

Itselläni on alla "harmaatuotu" vm 2007 (siis uusi)
    ABS-versio. Kilometrejä nyt reilu 4000, eli noin parituhatta
    kuukaudessa on kertynyt toukokuun alusta.

Tykkään tuosta moposta kuin hullu puurosta. Kokoa, tilaa, voimaa, mukavuutta ja rento ajoasento. Koostaan huolimatta kääntyy mielestäni
    ketterästi.

Varusteina mopossa on keskituki, Krauserin laukkusarja (takana K5,
    sivulaukkuina K4), MRA variotouring pleksi ja Garmin Zumo 550 Europe
    navi. Olen harkinnut alkuperäisten H4-polttimoiden vaihtoa tilalle
    tökättäviin bixenon-vekottimiin, mutta en tunnusta vaihtaneeni,
    koska ovat laittomat.

-- sjm
  4.  
    Kolmas kesä menossa vanhemmalla mallilla ja olen tykännyt.Tilava matkapyörä jolla voi ajella piitkiä siivuja väsymättä.Emäntä istuu takana melkein aina ja on myös tyytyväinen tiloihin ja kahvoihin. Vanhemman kaasari mallin ainut tyyyppivika taitaa olla bensapumpun särkyminen omasta meni noin 60 tkm kohdalla.Kulutus n.6-7l/100km ajotavasta riippuen.Vakuutus maksut suhteellisen edulliset teho/painosuhde.Olen kyllä ajellut melko paljon myös sorateillä, GT kartan mustat tiet.Jänkhalläkin on tullut ajeltua eli metsäautoteitä yms. kunhan vain pysyy pois aivan pehmeiltä paikoilta.