Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 49:sta
    Kävin eräs päivä hakemassa partioaitasta lusikka/haarukka systeemin ja kaupassa huomasin joitakin "retkeily" pyyhkeitä, jotka menevät pieneen tilaan. Ainoa negatiivinen osa oli hinta: 100x80 cm pyyhe muistaakseni 39 €...
    Eli onko kukaan bongannut vastaavaa pieneen tilaan menevää pyyhettä edullisempaan hintaan jossain muualla.
    Wicked *
    Näppärä tekaisee moisen itse tai teettää kauniimman sukupuolen edustajalla. Asiaankuuluva materiaali on samaa mistä vauvojen harsot on tehty, sitä saa ostaa kangaspuodista metritavarana.
    KTM950SE
    No johan on rätillä hintaa!

Ei varmaan auta sun pulmaasi, mutta mä itse kuljettelen mm. pyyhkeen käärittynä makuupussin sisään. Sinne makuupussin suojapussiin mahtuu yleensä hieman extraa.
    Voin huoletta savukkeeni sammuttaa, kyllä helvetistä tulta saa!
    Toivottavasti tyttöystävä ei käsitä väärin jos/kun käyn hakemassa vauvan harsoa metritolkulla
    Wicked *
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Toi harso on oikeasti tosi näppärää. Menee pieneen tilaan, imee vettä kohtalaisesti ja kuivuukin hetkessä. Ja on puoli-ilmaista.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Minulla kulkee vaellus- ja mopoiluvarusteena ohut pellavapyyhe mukana. On vähän mukavampi kuin vauvaharso, menee about yhtä pieneen tilaan ja kuivuu nopeasti.
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
    Lainaa (drzjar1 @ Kesä. 19 2007,10:26) kirjoitti
    Näppärä tekaisee moisen itse tai teettää kauniimman sukupuolen edustajalla. Asiaankuuluva materiaali on samaa mistä vauvojen harsot on tehty, sitä saa ostaa kangaspuodista metritavarana.
    Valmiita vauvojen harsovaippoja saa lähes mistä vaan Prisma/Citymarket -kaupasta. Todella kätevä reissussa kuin reissussa: Kuivaa normaalikokoisen tyypin helposti, itse rätti kuivuu hetkessä ja menee todella pieneen tilaan.
    Pappatuna tallissa.
    ex-GSX-F '99, ex-GSX1300R '03, Tunturi Start '70, Dyna Street Bob '08
    Lainaa (MadCow @ Kesä. 19 2007,10:20) kirjoitti
    Kävin eräs päivä hakemassa partioaitasta lusikka/haarukka systeemin ja kaupassa huomasin joitakin "retkeily" pyyhkeitä, jotka menevät pieneen tilaan. Ainoa negatiivinen osa oli hinta: 100x80 cm pyyhe muistaakseni 39 €...
    Eli onko kukaan bongannut vastaavaa pieneen tilaan menevää pyyhettä edullisempaan hintaan jossain muualla.
    Tuo partioaitan pyyhe (Sea to Summit?) on kyllä ihan omaa luokkaansa. Menee semmoseen nyrkin kokoiseen pakettiin ja kuivuu tosi nopeaa. Se hinta tosiaan on aivan naurettava (lahjana sen sain, tuskin ois tommosella hinnalla tullu ostettua).
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
    Joku tällainen vois olla hyvä. Ainakin tossa yksilössä on hinta kohdallaan.
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
    Lainaa (Missa @ Kesä. 19 2007,10:26) kirjoitti

Ei varmaan auta sun pulmaasi, mutta mä itse kuljettelen mm. pyyhkeen käärittynä makuupussin sisään. Sinne makuupussin suojapussiin mahtuu yleensä hieman extraa.
    Eikö tuo makari kastu? No ainakin pyyhe kuivaa vähän, kun osa kosteudesta siirtyy ympäröivään materiaaliin.
    Itse ostin Clas Ohlsonilta retkeilykäyttöön tarkoitetun mikrokuitupyyhkeen, maksoi jotain 7€ ja saa runtattua suht pieneen tilaan
    gsxr600
    ---------
    Lainaa (Ulpe @ Kesä. 19 2007,12:06) kirjoitti
    Tuo partioaitan pyyhe (Sea to Summit?) on kyllä ihan omaa luokkaansa. Menee semmoseen nyrkin kokoiseen pakettiin ja kuivuu tosi nopeaa. Se hinta tosiaan on aivan naurettava (lahjana sen sain, tuskin ois tommosella hinnalla tullu ostettua).
    Materiaalin kuivumisnopeus on kääntäen verrannollinen sen imukykyyn. Tietty käyttöarvo riippunee siitä mihin pyyhettä aikoo käyttää. Jos pitää vain pyyhkiä vedet iholta, niin eikös siihen käy ihan mikä tahansa skrapa.

Itsekin taidan olla tietyissä asioissa (mm. vaellus- yms välineet) melkolailla speksikeskeinen ukkeli, mutta ikuna ole käynyt edes mielessä, että pyyhkeenkin pitäisi olla hifiä. Lähden ostamaan tuollaisen heti!
    Ausseissa kattelin vastaavia ja hinta oli muistaakseni jotain 30Aud. Tekee euroissa noin 20. Ois varmaan taas pitäny ostaa silloin. Tosin hyvin on mahtunut tavallinenkin pyyhe mukaan. Tavallinen vain kuivaa turhan hitaasti. No tuon sitten seuraavalta reissulta tuollaisen.
    Lainaa (arikorho @ Kesä. 19 2007,12:42) kirjoitti
    Lainaa (Missa @ Kesä. 19 2007,10:26) kirjoitti

Eikö tuo makari kastu? No ainakin pyyhe kuivaa vähän, kun osa kosteudesta siirtyy ympäröivään materiaaliin.
    Yleensä mä ihan kuivatan sen pyyhkeen ennen käärimistä... *
    Voin huoletta savukkeeni sammuttaa, kyllä helvetistä tulta saa!
    Öööö...? Haloo?
    (Youknowwhatimtalkingabout)
    Kawasaki VN1500 Classic
    "Ken vitsaa säästää saa kaatumataudin"
    "Vitsit vähissä, ihan naurattaa"
    Lainaa (Mosse @ Kesä. 19 2007,12:32) kirjoitti
    Joku tällainen vois olla hyvä. Ainakin tossa yksilössä on hinta kohdallaan.
    Siellä oli tuommoinenkin.
    MV Agusta Brutale 910R -08

Ex: Suzuki SV 1000S -06
    Lainaa (Päivänsäde @ Kesä. 19 2007,14:23) kirjoitti
    Mulla on tuollanen se on yllättävän imukykyinen. Suosittelen muillekkin.

Ainut huono puoli on että takalistoa ei saa pyyhkeen suojiin.

<p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
    Lainaa (Kelju @ Kesä. 19 2007,14:38) kirjoitti
    Lainaa (Päivänsäde @ Kesä. 19 2007,14:23) kirjoitti
    Mulla on tuollanen se on yllättävän imukykyinen. Suosittelen muillekkin.

Ainut huono puoli on että takalistoa ei saa pyyhkeen suojiin.
    Ilmeisesti naisimmeisen on sitten melkolailla mahdotonta esiintyä tuommoisen kanssa asiallisesti, ellen sitten kiedo sitä pääni ympärille ettei kukaan ainakaan kasvoista tunnista.

Pitäisi kuitenkin varmaan joku tuommoinen hommata tuleville reissuille.

Kesän reissulla yhdellä motoristilla oli moinen mukana. Kehui sen maasta taivaaseen. Ensi vuonna myös minulla on mikrokuitupyyhe tai pari. Meni 10x5cm kokoiseen pakettiin, vaikka oli ihan oikean pyyhkeen kokoinen. Jes!
    Lainaa (tilt @ Kesä. 19 2007,11:27) kirjoitti
    Valmiita vauvojen harsovaippoja saa lähes mistä vaan Prisma/Citymarket -kaupasta. Todella kätevä reissussa kuin reissussa: Kuivaa normaalikokoisen tyypin helposti, itse rätti kuivuu hetkessä ja menee todella pieneen tilaan.
    Entäs jos vaan ripustaisi Pampperssipaketin takasatulaan? *
    FJR
    "Dorkat eivät ikinä vanhene" - REMU
    Pienen kalastuskierroksen jälkeen löysin myös naisihmisen peittävän koon mikrokuitupyyhkeestä: Vaude

Oisko kimppatilauksen paikka?
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (goddess @ Kesä. 20 2007,10:51) kirjoitti
    Pienen kalastuskierroksen jälkeen löysin myös naisihmisen peittävän koon mikrokuitupyyhkeestä: Vaude

Oisko kimppatilauksen paikka?
    Samaa pyyhettä on suomestakin saatavilla noihin hintoihin.

Linkki tuotteeseen

Itse aateltiin emännän kanssa tilailla moiset.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Juu. Tuon löysin itsekin, mutta jos värivalikoimaa haluaa laajentaa, niin Saksasta saa muitakin värejä kuin tummanharmaan. Eihän sillä värillä naiselle ole muuten väliä, kunhan vain on punainen
    Lainaa (goddess @ Kesä. 20 2007,11:07) kirjoitti
    Juu. Tuon löysin itsekin, mutta jos värivalikoimaa haluaa laajentaa, niin Saksasta saa muitakin värejä kuin tummanharmaan. Eihän sillä värillä naiselle ole muuten väliä, kunhan vain on punainen
    Niin mutta eihän noilla germaaneillakaan ole tarjolla sen tummanharmaan lisäksi kuin vaaleansininen (ei miun juttu) ja oranssi.

Lainaa (kumiankka @ Kesä. 20 2007,04:46) kirjoitti
    Lainaa (tilt @ Kesä. 19 2007,11:27) kirjoitti
    Entäs jos vaan ripustaisi Pampperssipaketin takasatulaan?
    Pienempään tilaan menee normiterveyssiteet - ja imukykyä riittää, niin, että kuulemma Kymijoen alajuoksulla oli vesi alhaalla, kun naiset oli heitelleen siteitään jokeen Heinolassa
    Pappatuna tallissa.
    ex-GSX-F '99, ex-GSX1300R '03, Tunturi Start '70, Dyna Street Bob '08
    Jos oikein silmiä siristää aamunkoitteessa, niin oranssistakin saa punaisen. Kelpaa
    Noissa partiokauppojen pyyhkeissä on varmaan melko hyvät katteet, kun tuommosen ~35€ pyyhkeen sain tinkaamalla 6€
    Enkä ostanut mitään muuta, eikä ollut tuttu myyjä
    No pistin sitten dollarit palamaan ja ostin tämän.
    Hyvin imee vettä ja menee todella pieneen tilaan, mutta on iholla sellainen aika nihkeä eikä liiku kunnolla. On käytettävä painelutekniikkaa
    Wicked *
    Oiskko tässä
    Jokaiselle wingikuskin tai rakentelijoitten unelma.

Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  30.  
    Voi jee! Tuota olisimme tarvinneet toukokuun lopulla Autobhanilla, kun vettä tuli taivaan täydeltä ihan maahan asti ja kaksi läpimärkää kuskia taisteli hypotermiaa vastaan. Täytyy kehitellä ensi kesän retkeä varten...
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen