Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Ongelmana on se, että kun päästän kädet irti ohjaustangosta pyörä kallistuu ohjautuu itsestään oikealle. Nojaamalla vahvasti vasemmalle pyörä kulkee suoraan. Muuten pyörä käyttäytyy normaalisti. Onko tämä ihan yleistä vai onko syytä kysellä myyjältä lisää? Pyörähän on täysin uusi piikkinen yamaha
    oisko syynä kallellaan oleva tie?
    Hidas ollakseen nopea.

Suzuki GSX-R 1000 K6
    Lainaa (olli188 @ Kesä. 18 2007,23:57) kirjoitti
    Onko tämä ihan yleistä vai onko syytä kysellä myyjältä lisää? Pyörähän on täysin uusi piikkinen yamaha
    Pyydäpä ensin kaveria ajamaan perässä. Jotkut istua könöttää toispuoleisesti mopon päällä ja sitten kun suoristaa, tuntuu kuin ajaisi vinossa. Nämä Suomen tiet on muuten kallistettuja, yleensä kulkusuuntaan katsoen tien oikea reuna eli pientareen puoli on lerpallaan. Kohta huomaat eturenkaan kuluvan vasemmasta reunasta enemmän. Semmoinen erikoisuus on, että takarenkaan kohdalla päällyste on aina suorassa. Siksi takanakki kuluu aina keskeltä.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Noin se munkin pyörä käyttäytyy, mutta vaan mun alla. Muut ei ole huomannut samaa, joten kaipa mä oon epätasapainottunut..
    <span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
    kyllä mulla menee suoraan,päästelen väliillä ilman käsiä liu`uttaessani moottorijarrulla risteykseen(en ihmisten ilmoilla)ja joskus jopa koetan pikku pujottelua ilman käsiä,persettä vaan ja reisiä muljautellen puolelta toiselle.
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
    Slickwille:n avatar
    Liittyi Sep 2006
    Jossakin tuolla Helsingin ulkopuolella
    mulla toinen pyörä menee suoraan ja toisel ei ees voi mennä ilma käsii ku joku laitto vähä liia jäykät öljyt keulaa remontis et pomppii koko aja mut enne seki käyttäyty sillee et kallistu
    Kannattaa myöskin varmistaa, että takarengas on suorassa..
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
    Miten se takarengas voi olla aina suoraan maata kohti jos mutkassa se kuluu reunalta
    Hirvee ninjapomperi
    Syitä voi olla monia. Tarkistaisin kuitenkin myös ensin että renkaat suorassa. Takarankaan näkee merkeistä tai mittaamalla että on sama verran rakoa takahaarukkaan kummallakin puolella. Etupyörässä tehdään yleensä niin, että hellätään akselin kiinnitykset toiselta puolelta, painellaan keulaa alas muutaman kerran kunnolla, sitten kiristetään uudestaan.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    Lainaa (Samu @ Heinä. 09 2007,06:30) kirjoitti
    Miten se takarengas voi olla aina suoraan maata kohti jos mutkassa se kuluu reunalta *
    Siinäpä sinulle pähkinä ratkottavaksi.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  11.  
    takapyörä varmaan vinossa, niihin merkkeihinkään ei voi aina luottaa, mittaa nauhalla.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050