Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Näitä ikäviä tapahtumia lueskellessa tuli sellainen asia mieleen, että käyttääkö porukka miten paljon ajovarusteita ajaessaan?

Itse käytän aina takkia, hanskoja, ajosaappaita ja tietty kypärää. Housuissa tulee vähän tingittyä, kuitenkin housut on vähän paksumpaa kangasta joka ehkä suojaa vähän Yleensä pidemmälle reissulle lähdettäessä on kuitenkin ajohousutkin jalassa.

Monesti kesähelteillä näkee, kun porukka vetää teepaita, shortsit ja sandaalit asusteessa menemään. Itse mieluummin kestän kuumuuden ennemmin kuin ihonsiirtoja useita vuosia.

Turvallista matkaa kaikille
    Kahvankääntäjä
    Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
    varusteet on säästä huolimatta 95 prosenttisesti aina päällä, enkä ole saanu hankituksi mitään "kesävarusteita" niitä harvoja liian kuumia päiviä varten.kuumalla ilmalla on vaan mentävä lujempaa
    <p>gubbe</p>
    Itse olen pitänyt lähes poikkeuksetta kaikkia varusteita. Poikkeus tuli siinä, kun kävin tuossa 400m päässä tankkaamassa joskus.

Ennemmin hikoilen hetken, kuin kidun koko kesän jalka paketissa. Sen verran otti nuo lämpimät ilmat koville, että oli ostettava uusi takki johon saa tuuletuksia takin sisään.
    Oikeastaan aina vähänkin pidemmälle lähdettäessä tulee vedettyä kaikki kuteet niskaan. Vaikkakin saattaa se vahinko sattua siinä nurkillakin pyöriessä.
    Ja ne varusteet todella suojaavat!
    Tuli sekin henk. koht koettua. Pyörä aika varmaan lunastus kuntoon ja miehessä ei naarmun naarmua.
    Tästä lähin tulee kyllä ajosaappaat yms. nahat vedettyä lyhyemmällekin pyrähdykselle
  5.  
    Kolmevuotta sitten selkäsuoja pelasti.Repikää siitä.Sitä ennen olin melkomoinen rasavilli.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601