Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    HD & Ducati

    Loogisesti ajateltuna tämä olisi tietenkin järkevää, koska asiakassegmentit eivät mene toistensa päälle vaan mallistot täydentäisivät toistensa puutteita.

    Tunteella ajatellen tilanne onkin sitten vähän toisenlainen vaikka molemmissa on kyse V2-koneista.

    - JuhaV



    The older I get, the faster I was ...
    Now Thruxton R Supercharged & BMW K1300S HP
  2. #2
  3. #3
    Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
  4. #4
    Voishan ton ajatella niinkin, että Ducatin Monsterit saattaa mennä lähemmäs Buell :n muotoja, mikä toisaalta vois tuoda kivaa vaihtelua, esim. järjetön takanakki, remmiveto ja Ducatin kone ilma/öljyjäähdytteisenä, esim. 1200cc.
    Huoltokulut vielä nykyistä pienemmät ja sitä rataa.

    Mutta, tuskin ne antaa konsernin sisällä kilpailun mennä ihan mahdottomaksi.

    Noinkohan Monsterin elinkaari ois lähenemässä loppuaan?
  5.  
  6. #5
    Keskustelu tästä aiheesta on jo olemassa. Linkki pari viestiä ylempänä, joten tämä lukkoon.