HD & Ducati
Loogisesti ajateltuna tämä olisi tietenkin järkevää, koska asiakassegmentit eivät mene toistensa päälle vaan mallistot täydentäisivät toistensa puutteita.
Tunteella ajatellen tilanne onkin sitten vähän toisenlainen vaikka molemmissa on kyse V2-koneista.
- JuhaV
The older I get, the faster I was ...
Now Thruxton R Supercharged & BMW K1300S HP
600rr
Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
Honda CB125T "81 ~2002-
Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
Yamaha TDM 850 "91 2011-
Voishan ton ajatella niinkin, että Ducatin Monsterit saattaa mennä lähemmäs Buell :n muotoja, mikä toisaalta vois tuoda kivaa vaihtelua, esim. järjetön takanakki, remmiveto ja Ducatin kone ilma/öljyjäähdytteisenä, esim. 1200cc.
Huoltokulut vielä nykyistä pienemmät ja sitä rataa.
Mutta, tuskin ne antaa konsernin sisällä kilpailun mennä ihan mahdottomaksi.
Noinkohan Monsterin elinkaari ois lähenemässä loppuaan?
Keskustelu tästä aiheesta on jo olemassa. Linkki pari viestiä ylempänä, joten tämä lukkoon.