Tulokset 1:stä 25:een 25:sta
  1. #1


    nii elikkä tietoa kyseisestä pyörästä kiitos ja nam !!!!
  2. #2
    Lainaa (Vekkuli @ Touko. 19 2007,19:11) kirjoitti


    nii elikkä tietoa kyseisestä pyörästä kiitos ja nam !!!!
    Haun kautta löytyy tietoa runsaasti. Erittäin hyvä pyörä.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  3. #3
    Saa ostaa. Hyvä mopotin. Suosittelen. Tosin olen puolueellinen...
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  4. #4
    reippaampaan menoon keula tuppaa pohjaileen...muuten en löytänyt siittä juurikaan pahaa sanottavaa..
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
  5. #5
    osta pois.pelaa.varma.pyörän näköinen
    kyllä ilman viittäsataa hevosvoimaa toimeen tulee,mutta kyllähän se kitumista on!Kärpät on jalometallia!
  6. #6
    Hyvä peruspeli, varmatoiminen ja suht. tehokas jo vakionakin. Putken vaihto ja commanderin lisäys, niin saa painoa pois melkoisesti ja teho lisääntyy mukavasti. Osta pois, jos siltä tuntuu. Toki kannattaa koeajaa muitakin merkkejä, jos on vähän epävarma, itse ole kyllä ollut tyytyväinen tähän mennessä.

    XX jakaa kyllä mielipiteitä jarrujen osalta. Osalle dual-jarrut ovat kauhistus ja osalle ne ovat suunnilleen parasta mitä löytyy. Itse en ole vielä joutunut niiden kanssa vaikeuksiin ja toivottavasti en joudukkaan.
    Alla punainen -04 tupla-X
  7. #7
    Käy ihmeessä koe ajamassa ja osta pois.
    Niin mulle kävi muutama vuosi sitten ja edelleen olen tyytyväinen
    Driving Saab turbo may cause serious addiction!
  8. #8
    Varma hyvä matkapyörä, joka kyllä pakenee tarvittaessa aika hätäsestikin. Sopii hyvin mamman ajeluttamiseen myös Siksi päädyin ite xx:ään. Jos pelkkää yksin kurvailua niin sitten saattais pyöräkin olla toinen.
    Minusta tulikin isona bussikuski..
  9. #9
    Juuri -07 ostaneena olen erittäin tyytyväinen sijoitukseen Menipä vihdoin se vajaa 14 000 eskoo talteen Ei muutako ostoon vaan, hieno peli varsinki jos matkaa ajelee paljon
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  10. #10
    Itelläni 05 xx ja en kyllä löydä mitään huonoa sanottavaa.
    Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
  11. #11
    Jep, hieno peli. Taitaa omistajien keskuudessa vallita melkoinen yksimielisyys. Upea ajettava ja mitä kovempi vauhti aina vaan paranee.

    Tuli vappupäivänä eksyttyä lähes tunniksi Kaivarin ruuhkaan ja ylätyin kuinka helppo ajettava böördi on myös kävelyvauhdissa. Tasainen ruiskun toiminta ja täsmällinen vaihteisto sekä edestä kapea satula, jolloin tasapaino on helppo pitää jalka maassa. Satula on muutenkin ihan jees (siis päin persettä )vaikka jotkut ovatkin toista mieltä.
    Plussaa tulee myös värinättömyydestä, riittävästä painosta, laadukkaasta viimeistelystä, hyvästä ajoasennosta ja helposta ajettavuudesta. Tietysti pyörä on myös tosi miehekkään näköinen.

    Ainut miinus tulee keulan kovuudesta. Etuiskarit on järkyttävän kovat ja ei edes tiukassa jarrutuksessa keula niiaa juuri yhtään. Kovemmassa vauhdissa vaimennus toimii paremmin.
  12. #12
    Oli tuollainen -03 vuoden pyörä toissakesän alla. Ainoa miinus että sopivin matkanopeus tuntui olevan 150-160 välillä

    Eli voi lämpimästi suositella - loistava pyörä. Eka ruisku ja voi sanoa että on mukava ja helppokäyttöinen - ei ryypyn kanssa pelaamista, kylmänä heti laakista käyntiin ja todella herkkä kaasu - tykkäsin kovasti.
    <p>TZR -91 -&gt; CBR 1100 XX -02 -&gt; ZZR 600 -91 -&gt; CBR 1100 XX -03</p>
  13. #13
    Todella hieno vekotin, ajoasentoa moitin, mutta sen saa pystymmäksi palikoilla.
    Kannattaa ostaa jos yleensä mopoa on hommaamassa !
    Just "nyt" ei bikeä...
  14. #14
    Ostin '05 syyskuussa '99 pläkkärin. Ajanut olen nyt (vasta! ) n 10tkm.

    Viime keväänä meni alle Pirellin Diablot, ja meno parani. * Alla taisi olla 'myyntirenkaat' *, kun hienosti lipsui sateella, *

    Menee niin 1 päällä ja vaimo + 3 laukua hyvin. *

    Mulla on kulutus ollut nyt 6-8l/100km. Pätkäajossa enemmän. Tankilla menee tiellä 300km, bensavalo syttyy 260-280km seutuun.

    Hyvä yleispyörä, käy kuin kello *. Tylsähän se tosin on, jos ei tienpäälle jää, hehheh...
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  15. #15
    Lainaa (xx99jkl @ Touko. 21 2007,16:29) kirjoitti
    Menee niin 1 päällä ja vaimo + 3 laukua hyvin.

    Mulla on kulutus ollut nyt 6-8l/100km. Pätkäajossa enemmän. Tankilla menee tiellä 300km, bensavalo syttyy 260-280km seutuun.

    Hyvä yleispyörä, käy kuin kello . Tylsähän se tosin on, jos ei tienpäälle jää, hehheh...
    +1
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  16. #16
    Jeps! eiköhän se pyörä löydy näillä vastauksilla, eli KIITOS!
  17. #17
    Senverran tulen utelemaan vieraisiin pöytiin, jotta mihin vuosimalliin XX:ään keksittiin laittaa ruisku? Oliko -98 vai -99?

    (ihan vaan siksi, jos tuota pöllittyä cebaria ei löydetä 30pv sisällä, niin taitaa malli päivittyä...)
    Liian pieni allekirjoitus poistettu.
  18. #18
    Lainaa (Max Power @ Touko. 27 2007,06:08) kirjoitti
    Senverran tulen utelemaan vieraisiin pöytiin, jotta mihin vuosimalliin XX:ään keksittiin laittaa ruisku? Oliko -98 vai -99?

    (ihan vaan siksi, jos tuota pöllittyä cebaria ei löydetä 30pv sisällä, niin taitaa malli päivittyä...)
    -99 tuli ruisku....
  19. #19
    Lainaa (-Henkka- @ Touko. 27 2007,06:12) kirjoitti
    Lainaa (Max Power @ Touko. 27 2007,06:08) kirjoitti
    Senverran tulen utelemaan vieraisiin pöytiin, jotta mihin vuosimalliin XX:ään keksittiin laittaa ruisku? Oliko -98 vai -99?

    (ihan vaan siksi, jos tuota pöllittyä cebaria ei löydetä 30pv sisällä, niin taitaa malli päivittyä...)
    -99 tuli ruisku....
    Tattis Tietää sitten mihin vuosimalliin rajaa haun nettimotossa!
    Liian pieni allekirjoitus poistettu.
  20. #20
    V.-99 rekisteröitiin joitain ylivuotisia jotka oli vielä kaasareilla, kandee olla tarkkana kun kyselet.
  21. #21
    Kovaa pähkäilyä.

    Eli ostin reilu vuosi sitten Yamahan fz6s ja nyt tahtois isompaa.
    Kysymys kuuluu kannattaako ostaa kaasarikoneella oleva pyörä vai säästellä ensi kesään ja ostaa ruiskumalli?

    Nyt ei ole hirveesti ylimääistä laittaa joten pitäisi pärjätä vanhasta saatavilla euroilla + max tonni lisää.

    Toi 600 on alkanu tän vuoden aikana tuntumaan liian pieneltä.
    ite 195/100kg ja muija 180/xx kg

    Kaks päällä tulee kuitenkin ajettua ja tuollainen katteellinen malli tuntuisi hyvältä.

    Heittäkää mietteitä asiasta.



  22. #22
    Osta pois. Nyt tai ensi vuonna Ruiskulla on elämä helppoa, mutta muuten ne 98-00 mallit on aika samanlaisia.

    Ei taatusti hyydy kaksi päällä ja katteet suojaa hyvin. Ainakin tälläista 182cm hukkapätkää... Koeajo sen kertoo.
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  23. #23
    Itse päivitin pyörääni tälle kesälle yhden kesän ajotauon jälkeen.
    Kalkkiviivoille koeajojen jälkeen ylsivät Blackbird ja yllätys yllätys Hayabusa. Itse päädyin jälkimmäiseen versioon, mutta pahaa sanottavaa ei jäänyt myöskään Bläckkäristä. Seuraavassa omat kokemukseni ko. pyöristä:

    Matka-ajo:
    Matka-ajossa Hayabusa peittosi Bläckkärin vakaudellaan = menee kuin juna kiskoilla vaikka tulisi MD-11 vastaan. Tämä korostuu eteenkin 2 päällä. Hayabusan vääntö matkakierroksilla on myös osin jopa selkeästi vakuuttavampi (6-vaihdetta pienempää ei tarvita missään olosuhteissa)

    "Mutka-ajo":
    Mutkateillä vastaavasti Bläckkäri taittui mukavammin. Tämä johtunee lienee akselivälistä joka Hayabusassa on pidempi joka vastaavasti aiheuttaa mutkilla jonkinlaista "levottomuutta" peräpäässä. Tämäkin tosin korjaantuu ajokokemuksen kartuttua ko. pyörällä.

    Suorituskyky:
    Vääntö ja raaka voima koko suorituskyky alueella menee Hayabusan lukuun.

    Ajoasennosta ei sen kummemmin voi kommentoida, koska se on kuskista kiinni. Yleiseti voi sanoa että Bläckkärissä jonkin verran pystympi ("levollisempi"), mutta taas pitkälle miehelle turhan tiukkka.
  24. #24
    Lainaa (Vili85 @ Kesä. 27 2007,07:57) kirjoitti
    Kovaa pähkäilyä.

    Eli ostin reilu vuosi sitten Yamahan fz6s ja nyt tahtois isompaa.
    Kysymys kuuluu kannattaako ostaa kaasarikoneella oleva pyörä vai säästellä ensi kesään ja ostaa ruiskumalli?

    Nyt ei ole hirveesti ylimääistä laittaa joten pitäisi pärjätä vanhasta saatavilla euroilla + max tonni lisää.

    Toi 600 on alkanu tän vuoden aikana tuntumaan liian pieneltä.
    ite 195/100kg ja muija 180/xx kg

    Kaks päällä tulee kuitenkin ajettua ja tuollainen katteellinen malli tuntuisi hyvältä.

    Heittäkää mietteitä asiasta.
    osta multa -99 ruisku-böödi pois.Ite en ehdi enää pitkiä reissuja ajelemaan..haeskelen nakua tilalle..
    Hölömö mutta Innokas
  25.  
  26. #25
    Ruiskuversion ja kaasariversion tunnistaa helposti:

    Ruiskuversion takakatteessa tarra PGM-FI, kaasarimallissa muistaakseni jotain DUAL-CBS höpinää.

    Jos tarra ei ole paikallaan, etukatteen ilmanottoaukoissa kaasarimallissa ritilä, ruiskuversiossa ei.