Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Olin tuossa aiemmin lueskelin ketjua joissa keskusteltiin siitä että saksassa olisi otettu pyörä takavarikkoon liian kovan metelin/e-hyväksynnän puuttumisen takia. Tästä tulikin mieleen että mites nuo HD:eet joissa välillä meteli on niin infernaalinen ettei muoviluodista sais edes yrittämällä moista meteliä aikaiseksi, entäs sitten Keravan Corollat? Vai onko se ns. mopon valinta kysymys?

Ja jatkoksi tähän että löytyykö jostain listaa/tietoa noista E-hyväksytyistä putkista?
    I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.
    Ei ole poliisia enää vuosiin pyörien äänet kiinnostaneet 90 -luvun malliin. Silloinhan ainakin Harrikoille 'annettiin antennia' melko säännöllisesti.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
    Onkos porukkaa sakotettu E-hyväksynnän puuttumisesta Vaimentimesta? Mulle kirjotettiin tänään 300€ sakko kun ei ollut E hyväksyntää ja kilpi puuttui.. Eniten vaan ottaa päähän se kun rekisteriotteeseen tuli merkintä että putki vaihdettava ennen seuraavaa ajoa... Niin ja se kans mietityttää et miksi ne ottivat valokuvia pyörästä?

Hidas ollakseen nopea.

Suzuki GSX-R 1000 K6
    Lainaa (hoo @ Kesä. 17 2007,20:57) kirjoitti
    Onkos porukkaa sakotettu E-hyväksynnän puuttumisesta Vaimentimesta? Mulle kirjotettiin tänään 300€ sakko kun ei ollut E hyväksyntää ja kilpi puuttui..
    Rekisterikilpi puuttui?
    Huono tie, parempi mieli
    Lainaa (R@gdoll @ Kesä. 17 2007,21:04) kirjoitti
    Onkos porukkaa sakotettu E-hyväksynnän puuttumisesta Vaimentimesta? Mulle kirjotettiin tänään 300€ sakko kun ei ollut E hyväksyntää ja kilpi puuttui..
    Rekisterikilpi puuttui?
    juu oli tipahtanut
    Hidas ollakseen nopea.

Suzuki GSX-R 1000 K6
    Eniten vaan ottaa päähän se kun rekisteriotteeseen tuli merkintä että putki vaihdettava ennen seuraavaa ajoa...
    Ei muutaku rautakaupasta meistiä hakemaan ja lyö itte sen E merkin siihen putkeen Tuskin ne poliisit alkavat niitä metelejä mittomaan.
    BTW. olikos kyseessä minkäikäinen mopotin? 1.1.98 ennen käyttöönotetuissa ei tarvi löytyä merkintöjä.
    -Suzuki SV1000S & TL1000R D.R. projekti.
    -Yamaha FZR1000@1040 (ex)

http://www.facebook.com/SuperSpeedMotorsport
    Lainaa (I_me @ Kesä. 17 2007,21:30) kirjoitti
    Eniten vaan ottaa päähän se kun rekisteriotteeseen tuli merkintä että putki vaihdettava ennen seuraavaa ajoa...
    Ei muutaku rautakaupasta meistiä hakemaan ja lyö itte sen E merkin siihen putkeen Tuskin ne poliisit alkavat niitä metelejä mittomaan.
    BTW. olikos kyseessä minkäikäinen mopotin? 1.1.98 ennen käyttöönotetuissa ei tarvi löytyä merkintöjä.
    -06 tonninen gsx-r
    Hidas ollakseen nopea.

Suzuki GSX-R 1000 K6
    Lainaa (hoo @ Kesä. 17 2007,21:19) kirjoitti
    Rekisterikilpi puuttui?
    juu oli tipahtanut
    Joo-o, ehkä ei ole putken E-merkinnät ollut se oleellisin puute/rike.
    Huono tie, parempi mieli
    Eniten vaan ottaa päähän se kun rekisteriotteeseen tuli merkintä että putki vaihdettava ennen seuraavaa ajoa... Niin ja se kans mietityttää et miksi ne ottivat valokuvia pyörästä?
    Kerrankos sitä nyt rekisteriote häviää? Ei muuta kuin heti alkuviikosta ilmoitus hävinneestä/tuhoutuneesta rekisteriotteesta ja uutta hakemaan.
    Lainaa (Jasso @ Kesä. 17 2007,21:58) kirjoitti
    Eniten vaan ottaa päähän se kun rekisteriotteeseen tuli merkintä että putki vaihdettava ennen seuraavaa ajoa... Niin ja se kans mietityttää et miksi ne ottivat valokuvia pyörästä?
    Kerrankos sitä nyt rekisteriote häviää? Ei muuta kuin heti alkuviikosta ilmoitus hävinneestä/tuhoutuneesta rekisteriotteesta ja uutta hakemaan.
    kävi jo mielessä toi homma mut onko poliseilla jossain muualla ylhäällä noi huomautukset?
    Hidas ollakseen nopea.

Suzuki GSX-R 1000 K6
    Rekisterikilpi puuttui?
    juu oli tipahtanut
    No miks ihmeessä sit pysähdyit juttusille
    Lainaa (kaikas @ Kesä. 18 2007,08:43) kirjoitti
    Rekisterikilpi puuttui?
    juu oli tipahtanut
    No miks ihmeessä sit pysähdyit juttusille
    oli pikku pakko kun kaupungissa kiilasivat eteen, hyvä etten alle jäänyt
    Hidas ollakseen nopea.

Suzuki GSX-R 1000 K6
    olisit haastannu oikeuteen ja kyninny niiltä ziljoona dollaria!!!
    äh, eihän me ollakaan amerikassa...
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  14.  

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2005
    Kirkkonummi
    Itsellä ei ole tullut lappua kouraan, vielä Tosin nyt joutuu lääkinnällisistä syistä "fiilistellä" lainahöyhenillä
    Tutuille on vaihtelevasti tarjottu, niin lappua kuin konttorilla käyntiä

Kortti tuo, kortti vie ja maanviljely on onnen kauppaa, sano. Eli kukin toki "tietoisen" riskin "ottaa" jos/kun vehkeessä on kiinni E-hyväksyttömät huilut. Ja riski ns. kasvaa, jos muuta huomatettavaa pyörästä löytyy tai poliisilla on asiat kotona huonosti