Yleisön pyynnöstä PK-miiting JO keskiviikkona 20.6 klo 18 Nihtisillan ABC:llä. Juodaan kahveet terassilla ja otetaan mutkapätkiltä vauhtia Juhannuksen viettoon
ps. mä en ehkä ehdi aivan kuudeksi paikalle
KARTTA
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Jos ehdin ripustaa kawan valjaisiin etu kumin vaihtoa varten ajoissa, niin voisin tulla.. Tai sitten otan jonkun hitaamman pelin ja hakeudun hännille...![]()
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Luulisin tulevani ..![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Nyt on teillä ainutlaatuinen tilaisuus ajella ilman mua kerrankin
Meitsi menee välillä kiusaamaan oulun orkkilaisia jutuillani - Tällä hetkellä oon Kuopiossa aiheuttamassa pahennusta
No jussin jälkeen taas -jos elossa ollaan..
Yammutar
Ehkä joutuu kuitenkin passaamaan ajelut kun pitäisjuomaa ja ei tartte ees ite maksaa.
No johan on. Olin oikeen varautunut tämän viikkoiseen torstaiajoihin ottamalla oikein torstain vapaaksi, ni pääsis ensimmäistä kertaa mukaan... Ja nyt ajot onkin jo keskiviikkona! Prkl *![]()
Minkä taakseen jättää, sieltä sen löytää...
Jos ei taivaalta sada akkoja äkeet selässä, niin mukana ollaan. Niin ja sillä varauksella, että löydän perille. Wimmevanamo: etsiydytäänkö perille samaa matkaa?
Sorry(MattiM @ Kesä. 18 2007,17:59) kirjoitti
Juhannuksen vietto pukkaa niin pahasti päälle torstaina puolen päivän jälkeen![]()
väliin taitaa tää kerta jäädäjos sais omaa suitsaa osii aamusel ni menee ilta sitä kasailles
vähä pirteempi sentää ku jammu
![]()
No niin, tulihan se sieltä - nimittäin ESTE! (Tosin nyt mukava semmonen.) *(Bren @ Kesä. 18 2007,18:05) kirjoitti
Mul sattuu täyttyy vuosia (joo-o, ihan turhan monta!) torstaina, ja kaverit sai päähänsä juhlia sitä MEILLÄ keskiviikkona. *
Niin että ehkä mäkin olen paikalla...
Joten Bren - kiva että kysyit, mut nyt siis jään pois. (Ainut mikä mua helpottaa on se, että just tona päivänä alkaa mun loma, ja aion joka tapauksessa ajaa jo päivällä. Mä olen addikti tähän lajiin...) Yritän (siis ihan oikeesti!) mukaan taas seuraavana torstaina! "Taas", koska olen YRITTÄNYT monta kertaa.
Royal Enfield Bullet Electra BS 500 2005
Yamaha Virago 535 1988
Moto Guzzi 750 Nevada 2008
HD Sportster Custom 2004
..Muuten oisin kyllä tullut ..Mut olen jo Oulussa ja painun tästä mökille Ii:hin![]()
![]()
...
Höh, mieki halluun
Ja en saanu noita joensuulaisia ees ajeluita järkkäämään.
Noh, sitte jussin jälkeen...
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
Ducati 748s -95
#AdvAuntie
Mun osallistuminen on jälleen kiinni kelistä (sokeripala), sekä duunikavereitten sairaslomaprosentista. ;)
Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
Kawasaki Kx 125 -85
http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
Yritetään päästä mukaan, kaffet nyt vähintään...![]()
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
ja säähän näyttää suosivan *(fredde @ Kesä. 18 2007,21:53) kirjoitti
Meinaatko Paha-Pirkon kanssa koko Jussin....? Varo - se ryyppää sut pöydän alle! Ja en määkään pääse... Kiviä on vielä niiiiin paljon potkimatta.... Kimppa-ajelu ois kivaa, mut....(Theseus @ Kesä. 18 2007,18:45) kirjoitti
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
..Eihän sitä ny muijan pyörällä ku o tuo Smotokin....(ttuttu @ Kesä. 18 2007,22:31) kirjoitti
Hyvälle näyttää, mopo on pesty (vahan vielä kun jaksais lätkiä), ilma näyttää hyvälle, mamma murjottaa normaaliin tyyliin![]()
, paikalle siis saavutaan mikäli ei huomenna sada
![]()
Tuli tehtyä oikein "hieno" pukki etupään nostoa varten.. Nyt alkaa olla melkoiset varikkovermeet tallissa..(svahnm @ Kesä. 18 2007,12:55) kirjoitti
Rinkulat on auton kontissa menossa tokimoton suuntaan, eli toivoa huomisesta on..
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Voi rähmä, pitikin kehua(Rapi äRRä @ Kesä. 19 2007,10:49) kirjoitti
. Kävin äkäseen syömässä, menomatka menikin hyvin, takas tullessa sit vettä tulikin kuin Esterin
![]()
. Ei ku taas kaivaan painepesuria esille. Noh, meneehän nää työpäivät näinkin
![]()
Varovasti sitten sen painepesurin kanssa...(Rapi äRRä @ Kesä. 19 2007,12:17) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Juu,u, paineet on pienellä, ketjuihin eikä konehuoneeseen roiskita ollenkaan, lähinnä katteet ja vanteet vaan pestään, eikä pistoolia pidetä kovin lähellä. Vai pitääkö vielä jotain osata varoa?(Jassu @ Kesä. 19 2007,12:18) kirjoitti
![]()
Kelivarauksella mukana![]()
-Kankeus on voimaa-
Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
Ihana päivä. Minä se osaan valita pesupäivät hyvin
. 2 x pesu + 1 x vahaus = Taas himaan päästyä paskanen
![]()
![]()
.
No jos jotain positiivistakin, niin nyt tiedän mihin kohtiin pyörässä vahaa EI kannata laittaa.
Miksen mä jääny aamulla rokuliin!!!