Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 88:sta
    Yleisön pyynnöstä PK-miiting JO keskiviikkona 20.6 klo 18 Nihtisillan ABC:llä. Juodaan kahveet terassilla ja otetaan mutkapätkiltä vauhtia Juhannuksen viettoon

ps. mä en ehkä ehdi aivan kuudeksi paikalle

KARTTA

ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Jos ehdin ripustaa kawan valjaisiin etu kumin vaihtoa varten ajoissa, niin voisin tulla.. Tai sitten otan jonkun hitaamman pelin ja hakeudun hännille...
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Luulisin tulevani ..
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Nyt on teillä ainutlaatuinen tilaisuus ajella ilman mua kerrankin
    Meitsi menee välillä kiusaamaan oulun orkkilaisia jutuillani - Tällä hetkellä oon Kuopiossa aiheuttamassa pahennusta
    No jussin jälkeen taas -jos elossa ollaan..
    Yammutar
    Ehkä joutuu kuitenkin passaamaan ajelut kun pitäis juomaa ja ei tartte ees ite maksaa.

No johan on. Olin oikeen varautunut tämän viikkoiseen torstaiajoihin ottamalla oikein torstain vapaaksi, ni pääsis ensimmäistä kertaa mukaan... Ja nyt ajot onkin jo keskiviikkona! Prkl *
    Minkä taakseen jättää, sieltä sen löytää...
    Jos ei taivaalta sada akkoja äkeet selässä, niin mukana ollaan. Niin ja sillä varauksella, että löydän perille. Wimmevanamo: etsiydytäänkö perille samaa matkaa?
    Lainaa (MattiM @ Kesä. 18 2007,17:59) kirjoitti
    No johan on. Olin oikeen varautunut tämän viikkoiseen torstaiajoihin ottamalla oikein torstain vapaaksi, ni pääsis ensimmäistä kertaa mukaan... Ja nyt ajot onkin jo keskiviikkona! Prkl *
    Sorry
    Juhannuksen vietto pukkaa niin pahasti päälle torstaina puolen päivän jälkeen
    Slickwille:n avatar
    Liittyi Sep 2006
    Jossakin tuolla Helsingin ulkopuolella
    väliin taitaa tää kerta jäädä jos sais omaa suitsaa osii aamusel ni menee ilta sitä kasailles vähä pirteempi sentää ku jammu
    Lainaa (Bren @ Kesä. 18 2007,18:05) kirjoitti
    Jos ei taivaalta sada akkoja äkeet selässä, niin mukana ollaan. Niin ja sillä varauksella, että löydän perille. Wimmevanamo: etsiydytäänkö perille samaa matkaa?
    No niin, tulihan se sieltä - nimittäin ESTE! (Tosin nyt mukava semmonen.) * Mul sattuu täyttyy vuosia (joo-o, ihan turhan monta!) torstaina, ja kaverit sai päähänsä juhlia sitä MEILLÄ keskiviikkona. * Niin että ehkä mäkin olen paikalla...

Joten Bren - kiva että kysyit, mut nyt siis jään pois. (Ainut mikä mua helpottaa on se, että just tona päivänä alkaa mun loma, ja aion joka tapauksessa ajaa jo päivällä. Mä olen addikti tähän lajiin...) Yritän (siis ihan oikeesti!) mukaan taas seuraavana torstaina! "Taas", koska olen YRITTÄNYT monta kertaa.
    Royal Enfield Bullet Electra BS 500 2005
    Yamaha Virago 535 1988
    Moto Guzzi 750 Nevada 2008
    HD Sportster Custom 2004
    ..Muuten oisin kyllä tullut ..Mut olen jo Oulussa ja painun tästä mökille Ii:hin ...
    Yritän ehtiä paikalle.
    Aprilia rsv 1000 mille -04
    Jyrkkä ehkä
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
    AdvAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    Höh, mieki halluun
    Ja en saanu noita joensuulaisia ees ajeluita järkkäämään.

Noh, sitte jussin jälkeen...
    Rapa-akka
    CFMoto 450MT -24
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    Ducati 748s -95
    #AdvAuntie
    Mun osallistuminen on jälleen kiinni kelistä (sokeripala), sekä duunikavereitten sairaslomaprosentista. ;)
    Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
    Kawasaki Kx 125 -85
    http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
    Yritetään päästä mukaan, kaffet nyt vähintään...
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Ehkä minäkin "eksyn" sinnepäin jos kelit suosii??
    Lainaa (fredde @ Kesä. 18 2007,21:53) kirjoitti
    Ehkä minäkin "eksyn" sinnepäin jos kelit suosii??
    ja säähän näyttää suosivan *

Lainaa (Theseus @ Kesä. 18 2007,18:45) kirjoitti
    ..Muuten oisin kyllä tullut ..Mut olen jo Oulussa ja painun tästä mökille Ii:hin ...
    Meinaatko Paha-Pirkon kanssa koko Jussin....? Varo - se ryyppää sut pöydän alle! Ja en määkään pääse... Kiviä on vielä niiiiin paljon potkimatta.... Kimppa-ajelu ois kivaa, mut....
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa (ttuttu @ Kesä. 18 2007,22:31) kirjoitti
    Lainaa (Theseus @ Kesä. 18 2007,18:45) kirjoitti
    Meinaatko Paha-Pirkon kanssa koko Jussin....? Varo - se ryyppää sut pöydän alle! Ja en määkään pääse... Kiviä on vielä niiiiin paljon potkimatta.... Kimppa-ajelu ois kivaa, mut....
    ..Eihän sitä ny muijan pyörällä ku o tuo Smotokin....
    Hyvälle näyttää, mopo on pesty (vahan vielä kun jaksais lätkiä), ilma näyttää hyvälle, mamma murjottaa normaaliin tyyliin , paikalle siis saavutaan mikäli ei huomenna sada
    Lainaa (svahnm @ Kesä. 18 2007,12:55) kirjoitti
    Jos ehdin ripustaa kawan valjaisiin etu kumin vaihtoa varten ajoissa, niin voisin tulla.. Tai sitten otan jonkun hitaamman pelin ja hakeudun hännille...
    Tuli tehtyä oikein "hieno" pukki etupään nostoa varten.. Nyt alkaa olla melkoiset varikkovermeet tallissa..
    Rinkulat on auton kontissa menossa tokimoton suuntaan, eli toivoa huomisesta on..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Lainaa (Rapi äRRä @ Kesä. 19 2007,10:49) kirjoitti
    Hyvälle näyttää, mopo on pesty
    Voi rähmä, pitikin kehua . Kävin äkäseen syömässä, menomatka menikin hyvin, takas tullessa sit vettä tulikin kuin Esterin . Ei ku taas kaivaan painepesuria esille. Noh, meneehän nää työpäivät näinkin
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Rapi äRRä @ Kesä. 19 2007,12:17) kirjoitti
    Ei ku taas kaivaan painepesuria esille. Noh, meneehän nää työpäivät näinkin
    Varovasti sitten sen painepesurin kanssa...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (Jassu @ Kesä. 19 2007,12:18) kirjoitti
    Varovasti sitten sen painepesurin kanssa...
    Juu,u, paineet on pienellä, ketjuihin eikä konehuoneeseen roiskita ollenkaan, lähinnä katteet ja vanteet vaan pestään, eikä pistoolia pidetä kovin lähellä. Vai pitääkö vielä jotain osata varoa?
    Kelivarauksella mukana
    -Kankeus on voimaa-
    Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
    Ihana päivä . Minä se osaan valita pesupäivät hyvin . 2 x pesu + 1 x vahaus = Taas himaan päästyä paskanen .

No jos jotain positiivistakin, niin nyt tiedän mihin kohtiin pyörässä vahaa EI kannata laittaa .

Miksen mä jääny aamulla rokuliin !!!

Lainaa (Rapi äRRä @ Kesä. 19 2007,15:30) kirjoitti
    Ihana päivä . Minä se osaan valita pesupäivät hyvin . 2 x pesu + 1 x vahaus = Taas himaan päästyä paskanen .

No jos jotain positiivistakin, niin nyt tiedän mihin kohtiin pyörässä vahaa EI kannata laittaa .

Miksen mä jääny aamulla rokuliin !!!
    Pese vielä kerran.
  30.  
    Lainaa kirjoitti
    tuttu tunne
    R1

Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen