Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Olisiko kenelläkään kanta-hämäläisellä lainata/vuokrata/myydä nokkapyörien kiinnipito/kiristystyökalua jotta saisin supersporttini hihnat kiinni gamma500@luukku.com
    1198+RG500
    Kiitos tarjouksesta mutta en nyt metsästä tuollaista työkalua, vaan sitä avainta jolla voi pitää hihnapyörästä kiinni ja samalla vääntää mutterin kiinni
    1198+RG500
    Lainaa (compact_d @ Kesä. 18 2007,15:18) kirjoitti
    Mulla olisi tasan yksi työkalu vielä jäljellä:
    http://www.mc-lifestyle.com/12307/
    Minkälaiseen kireyteen tuolla mittarilla Testastretan hihnat laitetaan?
    Tuo ei sovellu Testastretan hihnojen kireyden tarkistukseen, vaan ainoastaa 2V ja vanhoihin 4V malleihin. Tastastretan kireydet katotaan Mathesilla tai sitten äänentaajuusmittarilla. Teoriassa ne keksi mitään syytä miksei tuotakaan voi käyttää Testastreassa, mutta sille ei vain ole annettu mitään ohjearvoja.

Lainaa (compact_d @ Kesä. 19 2007,11:58) kirjoitti
    Tuo ei sovellu Testastretan hihnojen kireyden tarkistukseen, vaan ainoastaa 2V ja vanhoihin 4V malleihin. Tastastretan kireydet katotaan Mathesilla tai sitten äänentaajuusmittarilla.
    Kyllä hihnankireyden voi mitata riittävällä tarkkuudella myös vanhalla menetelmällä Testastretta-moottorissa. Olen käyttänyt Hz-mittausta, mutta en näe syytä siihen, että HZ-mittausta olisi pakko käyttää.

Kaemnalta:

Gauge for controlling belt tension at Ducati 4 valve models. For all 748-996 and all Testa Stretta engines suitable .Inclusive manual. Original Ducati tool.

Lainaa (GAMMA500 @ Kesä. 17 2007,21:45) kirjoitti
    Olisiko kenelläkään kanta-hämäläisellä lainata/vuokrata/myydä nokkapyörien kiinnipito/kiristystyökalua jotta saisin supersporttini hihnat kiinni gamma500@luukku.com
    Mulla on omavalmisteet 750ss:ään tehdyt, kai ne siihen sun vanhukseen käy. Kalut riksussa ja lainaan tietysti.
    750SS,900SS,749,998,S4
  8.  
    Lainaa (361181 @ Kesä. 19 2007,21:08) kirjoitti
    Lainaa (GAMMA500 @ Kesä. 17 2007,21:45) kirjoitti
    Mulla on omavalmisteet 750ss:ään tehdyt, kai ne siihen sun vanhukseen käy. Kalut riksussa ja lainaan tietysti.
    Hieno juttu Laitoin sähköpostia sulle, huomenna iltapäivällä olen siinä riksun naapurissa, laita avikka puhelinnumero niin soittelen sulle jos passaa?
    1198+RG500