Moron,
Tuollainen hullu ajatus hakkaa takaraivossa. Hondamies on vaihtamassa kenties merkkiä.
Kertokaa nyt rehellisiä kommentteja pyörästä. Lähinnä kiinnostaa tekniikan kestävyys, huoltovälit ja niiden hinnat, tavaran kuljettaminen (ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin rinkka), onko tankki peltiä(tankkilaukku), merkkaako vielä nykysinkin reviirinsä, onko vaihdelaatikko kuinka kankea, jne.
Onko tämän jälkeen myös uusittava kaikki ajovarusteet Triumph kamoihin?
Ja onko tietoa liikkeistä, joissa noita olisi käytettyinä myytävänä?
Somewhere aka BadAss
Kestävyys OK, isot huollot 20000km välein, pienet öljy+suodattimet 10000km välein, tavarat kulkee tankkilaukussa + perälaukussa (SW Motech tekee myös tarakkaa), ihan uusimmissa 2007 malleissa peltitankki vanhemmissa muovi (muovitankin kanssa voi käyttää Bagsterin systeemiä), ei merkkaa, kankeaa vaihdelaatikkoa en ole huomannut - ekat parisataa kilsaa ehkä.
Katso lisää:
triumphrat.net
t595.net
thespeedtriple.com
Eikö ole muita 1050 kuskeja?
Somewhere aka BadAss
Onhan meitä. Tuossa Talttapää jo kertoi tärkeimmät. Laatikko on mielestäni ihan samanlainen kuin aikaisemmissa parissa Suzukissa. Huollot teen itse, joten hinnoista en osaa sanoa. Ei ainakaan halvemmat kuin Japskeissa. Tankki muovia 2005-2006 ja peltiä tai muovia 2007.
Ajovarusteet on uusittava
Käytettynä aika vähän myytävänä, koska ollut vasta pari kesää myynnissä ja kukaan ei halua vaihtaa.
Tekniikan kanssa ei ole ollut ongelmia. Luotettavuus lienee suht samaa luokkaa japsien kanssa. Samoista komponenteista ainakin tehty suurelta osin.
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Uusimman Biken mukaanhan Triplessä olisi halvin huolto(tai siis varaosat) vrt. Z1000, FZ1, K1200R(B12 @ Kesä. 19 2007,14:42) kirjoitti
Ilmeisesti siis Ruotsin hintoja...
K750 -61
Minkälaisia kokemuksia kyytiläisen suhteen uudella triplellä? On alkanut noi rähjäpyörät taas kiinnostaa mut merkistä en varma ole. Kyllä se vaan on niin et äänet on vähintään puolet ajonautintoa. V*tuttaa ajella Daytonalla kavereitten Buellin ja Superduken perässä kun ei kuule oman pyörän ääniä.
Thruxton '07
Muuten ihan hyvin tilaa mutta vakiomallin kyytiläisen tappirungot on raakasti liian lähellä repsikan satulaa.(sam_82 @ Kesä. 20 2007,16:22) kirjoitti
Helpotusta asiaan saa joko putket alas + GSXR K1-K5/Sprint tappirunkot yhdistelmällä tai iskemällä vakirunkoihin GSG pajan 50mm mutkasiirtotappimysteerit:
http://www.gsg-mototechnik.de/variogel/vg_10.jpg
Jälkimmäinen tosin ei oo mikään kauhean kaunis ratkaisu eli melkein sitten aina nykäisee koko runkohässäkän pois jos harvemmin on kyyditystarvista.