Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Vanha puhelin alkaa vetää viimeisiään ja pitäisi uusi puhelin hankkia. Tomtomin sivustoilla on puhelimia jotka pitäisi toimia raider 2 kanssa mutta kaikki ovat niin vanhoja malleja että niitä ei kaupoista löydy. Onko kenelläkään käyttökokemuksia uudemmista puhelinmalleista kyseisen navigaattorin kanssa. Itselläni on nokian 6230 ja 6270. 6230 pelaa mutta 6270 kanssa on ollut ongelmia. Puhelut eivät tule navigaattorilta scalaraiderin kypäräluuriin asti. Kyselin asiaa eräästä kodinkoneliikkeestä ja avulias myyjä lupasi selvittää asiaa tomtomilta. Oli saanut vastauksen että tomtomin tuotepäällikkökin käyttää jotain nokian omaa handsfreetä eikä raider 2 mukana tullutta scalaraiderin kypäräpuhelinta.

Laittakaa tietoa jos löytyy...
    Mulla toimii nätisti Sonyeerikin ja Samsungin sinihampulit. Nokiat on käyttöliittymältään mitä on. Koita jotain sellaista puhelinta, missä on Bluetooth ilman mitään kilpailunkieltovirityksiä.
    Eiköhän nuo uudemmatkin Nokiat toimi. Mulla on E90 kommunikaattori ja se on toiminut sen muutaman kerran kun olen viitsinyt testata. Käytännön kokemusta ei tosin sen enempää ole, kun en yleensä puhelinyhteyttä pidä päällä.
    Ducati Hyperstrada -14
  4.  
    Meillä toimii hyvin.
    Isännällä on puhelin pluutuutin kautta tompassa ja sieltä Q2sen kautta korviin. Hyvin toimii kun kerran Tompan ääni tulee ja naittaa ensin puhelimen Tomppaan, jonka jälkeen on Q2sen vuoro.

Ainut pienen pieni haitta on keskinäisessä yhteydessä kun en saa tietoa puhelun alkamisesta/loppumisesta muuten kuin ääni loppuu ja alkaa taas uudestansa.

Tämän on kirjoittanut(kuten huomata saattaa) Paappan henkilökohtainen sihteerikkö, joka on saanut luvan ajaa isännän mopoa ja jakaa kaikki loputkin elämän ilot ja surut, kunned kuolema meitin erottaa...