Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    No niin nyt on sitten Honda myyty ja meinasin ostaa XJ 900. kävin tänään koeajamassa yhtä vm -93 Yammua ja yllätyin miten "löysän oloinen epeli se oli. Kysynkin nyt teiltä viisaammilta onko tuo XJ tosiaan niin "lötkö jousituksiltaan ja rungoiltaan, kuin mitä tuo koeajamani yksilö oli. Ihan maatie nopeuksilla siis. Myyjän mukaan pyörällä on ajettu alle 60tkm, mutta jotenkin pyörän olemus kertoi muuta. Heitin siinä sitten tuommoisen 600 km lenkin peräkärryn kanssa ihan turhaan, kun uskoin myyjän puheita ja nettikuvia ja ajattelin hakevani heti pärrän alleni.
    Niin ja se myymäni Honda oli CBX 650E -85. Siinä oli säädöt sekä edessä, että takana iskunvaimentimissa. Tästä seuraakin jatko kysymys, eikö XJ:n etuiskunvaimentajia pysty säätämään ja onko takaiskunvaimentimissa ainoastaan jousen jäykkyyden säätö.
    Edit. Sekin piti vielä todeta, että se pyörä tuntui jotenkin vastustavan vasemmalle kääntymistä. Mikä lie oikeistolainen



  2. #2
    Ei se nyt mikään ratarunko ole, mutta ei se lötkökään kunnossa olleessaan ole. Kestää hyvin painoa matkavarustein ja silti ihan ok ajettava. Näin oli ainakin oma 88:ni. Olikohan tuosta koskaan katsottu etutelareiden öljyjä? Takaiskareista en sano mitään kun en tiedä mitkä siinä oli, mutta vaihtoehtoja aina löytyy. Vanhemmassa XJ900F:ssä ei säätöjä edessä, ne tulee vasta Diversioniin.
  3. #3
    Täytynee alkaa katselemaan sitten niitä diversioneita. Jotenkin sitä on tottunut siihen, että pystyy säätelemään sekä etu- että takapäätä.

    Edit. sitäkin piti kysymäni, että onko penkki liukas kaikissa malleissa vai oliko se vain tuon kokeilemani ominaisuus. Tuntui että asentoa joutui korjailemaan vähän väliä, kun pikkusenkaan kiihytti tai kallisti mutkaan. pPenkki kyllä näytti alkuperäiseltä.



  4.  
  5. #4
    Ajelen Diversion 900 vm -96:lla, kilsoja laitteella on tosin vasta 32t. Jousituksen voi säätää aikalailla mieleisekseen sekä edessä että takana. Vaikka sekä minä&eukko (jotka ei tosiaan olla mitään piironginkoristeita) käydään pyörän päälle ja lisäksi matkasälä, teltat sun muut, ajotuntuma säilyy.
    --------------
    There are two global things in the world:
    -hydrogen and
    -stupidness.
    --------------
    Suzuki T250
    Honda CB350
    Honda CB750
    (Väliä 25 vuotta ja sitten...)
    Yamaha XV Virago 535
    Yamaha XJ900S Diversion