Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 47:sta
    Elikkäs tilanne seuraavanlainen, pyysin veturiin vakuutustarjoukset eri yhtiöistä ja päädyin vaihtamaan tarjousten perusteella vakuutusyhtiötä Turvasta Pohjolaan. Tänään kolahti luukusta ensimmäinen lasku ja mitä paljastuikaan laskun sisältämästä tekstistä... Liikennevakuutuksen bonus oli laskenut 33% --> 20% ja näin ollen myös loppusumma oli noussut tuon 13 pinnaa.
    Virhehän tässä täytyy olla ehän ne bonukset ny tippua voi... ainakaan noin paljon vakuutusmyyjä puhelimessa vakuutteli et jos tippuu niin siihe 30%
    Eikun soittamaan aina niin ystävälliseen palvelunumeroon, siellä joku akka alkaa tilittämään et näihan se just menee, "kun eri yhtiöillä kertyy tätä bonusta erilailla ja kun meillä ei tunneta 33% bonusta, kyllä tämä on ihan oikein täällä koneella 20%"
    Siis mitä *itt*a minun valmiiksi jo kertyneet bonukset tippuu 13 % koska eri yhtiöissä bonus kertyy erilailla, eihän täs oo mitn järkee

Mites muilla vakuutuksensa siirtäneillä on tämä homma toiminu? kertokaa toki kokemuksenne...

Jos ei ole kolarointia niin ei bonukset tietääkseni voi tippua! Ei ole ainakaan mulla koskaan tippunu ja olen useasti vaihtanu yhtiötä!!
    Fun is not a straight line
    Lainaa (Sebu @ Huhti. 11 2007,17:21) kirjoitti
    Jos ei ole kolarointia niin ei bonukset tietääkseni voi tippua! Ei ole ainakaan mulla koskaan tippunu ja olen useasti vaihtanu yhtiötä!!
    Kuulemma voi tippua.
    Tein itsekkin tässä taannoin vakuutusyhtiökierroksen, ja siellä kysyivät kuinka monta vuotta pyörä-/autovakuutus on ollut. Vastasin siihe, etten tiedä, mutta prosentit ovat näin ja näin paljon. Siihen vakuutusvirkailija sanoi, että prosentit vaihtelevat yhtiöittäin, jotkut voivat antaa 5 % lisäbonuksen tietyistä ajasta, ja se voi sitten tippua pois yhtiön vaihtamisen yhteydessä. Ja sitten tietysti kaikki mahdolliset keskittymisalennukset, vahinkosuhdealennukset ym.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Joo mulla tippu kans vaihdossa.
    Oli lähivakuutuksessa silloin 25%
    Muutin vakuutukset Pohjolaan ni olikin 20%
    Syyksi sanoivat että bonukset ovat nykyään yhtiö kohtaisia.
    Kusettiko ne mua kele??
    No silti tuli halvemmaks vaihtaa firmaa.
    Ahaa ei vissii,nopee kirjottaa
    Edit kusetus

Mää vaihdoin 15.3 Pohjolasta - Turvaan.
    Kävi oikein vakuutushemmo meillä kotona ja tehtiin kaikki (kotilo, mopo ja koti) vakuutukset uusiksi.
    Bonuksia mulla on molemmissa kulkupeleissä 70.
    Ja vakuutushemmo otti rekisteriotteen luovutusosat mukaan??
    ettei mun tartte niitä käydä vaihtamassa itse.
    No uudet rekisteriotteet tuli postissa ja kaikki hyvin?
    Seuraavalla viikolla tuli pohjolasta vakuutusmaksut.
    No aattelin et so what, enhän niitä maksa kun on jo vakuutukset turvassa ja samalla poistin ne suoraveloituksesta.
    Sit muutaman päivän päästä tuli vakuutusmaksut turvasta ja niitä siinä tutkiskellessani huomasit et mun 70 bonukset on pudonnut 20een.
    En löytänyt mistään sen vakuutushemmon numeroo niin oli pakko soittaa konttoriin. Pikainen soitto turvaan ja tyttönen sanoi et ai onks sulla ollu jotain bonuksia vai? No hänpä lisää ne sit sinne.
    Kävinpä sit muutaman päivän päästä pankissa ja huomasin et mun tililtä on mennyt Pohjolan vakuutusmaksuja, vaikkeihan mulla ole edes siellä enää vakuutuksiakaa, vai onko?
    Soitin pankkiini ja kyselin et miten on voinut vakuutusmaksut mennä kun olen poistanut ne jo suoraveloituksesta. Siellä sanottiin et ne pitää poistaa niin ja niin ja niin plaaplaaplaa...
    No ei kun taas soittamaan turvaan. Siellä taas naisääni kertoo ettei täällä näy mitään tietoa vanhoista vakuutuksista eikä sitäkautta bonuksistakaan!!!
    Eli tää vitun vakuutusheppu EI ollut edes irtisanonut mun vanhoja vakuutuksia, vaikka olin kyseiset lappuset hänen kanssaan täyttänyt ja allekirjoittanut.
    No nyt mulla siis on kahteen yhtiöön vakuutukset samoista vehkeistä
    Saas nähdä miten käy, mut se on varmaa etten maksa turvaan latiakaan ennekuin oon saanut pohjolasta rahani takaisin. Tai saattas olla viisaampaa vaan jäädä pohjolan asiakkaaks jollei tää tästä pian selviä.

Sukisukimies
    Minä olen kantapään kautta oppinut sopimaan asioita ilkeimmän kautta: Nimiä ylös ja jos tulee kiistoja niin aina kysymään esimiestä. Eikä kannata luovuttaa! Aina löytyy riittävän isokenkäinen ihminen, jolla on riittävästi nappuloita kaulassa ja joka on riittävän kiireinen katkaistakseen minun ininäni ja antaa lopulta sen mitä haluan.

Taktiikka toimii kun on tarpeeksi röyhkeä ja peräänantamaton. Ei tietysti asiattomuuksia, vaan asialliset perustelut pöydälle!

Ja suoraveloituksia mulla ei ikinä ole ollut eikä tule!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (wekkuli @ Huhti. 11 2007,17:56) kirjoitti
    Siis luottaako joku vakuutusyhtiöihin niin paljon, että suostuu laskujen suoraveloituksiin?

Oma kokemus on ainakin osoittanut, että keskimäärin joka kolmannessa laskussa on jotain korjaamista. Jos muu ei ole pielessä, niin ainakin seisonta-ajat.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
    Juu ei suoraveloituksia .. Vakuutusyhtiöt ovat pahimpia ryöstöfirmoja. Hirveät maksut ja sitten kun pitäisi korvauksia hakea löytää yhtiö vakuutusehdoistaan jonkin porsaanreiän, minkä perusteella et saa penniäkään . Bonukset on tosiaan yhtiökohtaisia ja toisaalta myös neuvoteltavissa aika vapaalla kädellä vakuutusta ottaessa.

Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Eikös ne Turvassa kerry bonukset 10% per vahingoton ajokausi ja Pohjolassa taas 5%. Tietysti Pohjola laskee sen mukaan mitä bonukset olisi niillä kertynyt. Vai luuletko oikeasti, että voi nopeasti nostaa bonukset tappiin toisessa yhtiössä ja sitten vaihtaa yhtiötä halvempaan.
    vtr_tommi:

Aivan asiallista on vedota siihen, että vakuutustarjous laskettiin isommilla bonuksilla eikä siinä yhteydessä tullut ilmi, että bonukset tippuvat. Otit vakuutuksen tarjouksen perusteella tietenkin. Ei ole kuluttajansuojan mukaista tietenkään, että hinta nousee sen jälkeen kun palvelu on ostettu! Hinta pitää olla tiedossa ennen kuin palvelun ostaa! Tämä on mielestäni aivan alkeellista kuluttajansuojaa ja riittävän hyvä argumentti vääntää asia kohdalleen, kun sen tarpeeksi isolle pomolle vakuutusyhtiössä esität.

Mielestäni myös argumentti, jolla voi kysyä neuvoa kuluttajaneuvojalta. Tosin jos sieltä ei tule asiallesi myönteistä tekstiä, niin eipä sitä tietenkään kannata vakuutusyhtiön kanssa puhuessa tuoda esiin.

Ja kun puhut vakuutusyhtiön suuntaan, ota nimet ylös, tee muistiinpanoja ja pyydä yhdistämään eteenpäin esimiehelle...
    Tsemppiä! Kyllä ne kusettaa jos on liian nöyrä...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    @saamik

Aivan näin..!
    Tosin pohjolassa saa uuden vakuutuksen ottaja suoraan tuon 20% + 60% vakuutuksiin.. ja jos vakuutukset olleet 2 kautta turvalla niin tuon sinunkin laskuopin mukaan päästään juurikin tuohon 30%

Positiivista tässä on se että halvemmaks ne vakuutukset tulee nytkin + ei seisonta-aikaa.

Ihan periaatteesta tässä väännetään ja katotaan mihin päädytään, jos joku on onnistunut tänä keväänä tuossa turvasta -> pohjolaan siirtämisessä ilman bonusten menetystä, niin onnistuu se sitte minullaki... ja sen jälkeen johonki muuhu yhtiöön

Ollaanpas tarkkoina mitä ostetaan, ettei tarvi hihojaan polttaa heti kauden alkajaisiks *
    Nykyään vakuutusyhtiöiden välillä siirtyy vahinko historia EI bonukset, koska eri yhtiöissä bonukset kertyy erilailla. Turvassa esim. bonukset kertyy 3%-10% / ajokausi. Riipuen vahingottoman ajokauden pituudesta.

ZZR 1100 Myyty!
    CBR 600 Myyty!

watch it dude ! ! !
    Kyllä allekirjoittaneella ainakin siirtyi bonukset lähivakuutuksesta pohjolaan siirtyessä, ja laskun tullessa vakuutusmaksutkin (auto+mopo) olivat pienentyneet siitä mitä puhelimessa sanoivat hinnaksi, tiedä sitten miten laskeneet.
    Tämänlainen ``kusetus``on tuttua alalta kuin alalta!Sitä harrastaa kaupat,liikkeet,pankit ja vakuutusyhtiöt!
    Ne ovat laskeneet etteivät ihmiset eivää enää tarkista laskujaan vaan luottavat sovittuihin sopimuksiin.Todellisuudessa hyvin harva huomaa kusetuksen ja laskut menevät maksuun uskottavasti ja ne jotka huomaavat eivät viitsi jonottaa puhelimessa ja vaatia oikaisua. Ja entä sitten,jos joku huomaa ja hiiltyy,korjataan mahdollisesti lasku,jos 5/100 huomaa,jää 95 kuitenkin jotka eivät huomaa!

Autokauppavitsi: Ostin syksyllä uutena auton merkkiliikkeestä,myyjä myi mulle lohkolämmittiminen asennettuna. Talvi meni jo,ei lohkoa,kylmät oli aamut,ja syy: Kyseiseen automallin ei ole vittu edes saatavilla lohkolämmitintä,siis ei ole ikinä edes valmistettu! Jumalauta nyt myyjä kehuskelee
    että``olemmää myyny kerra yhdel ukol uutee picuppii lavasuoja vaik ei semmost eres oo``HEHHHEEHHHH Summasummarum jne: Kaikki kusettaa minkä kerkiää,vastuuta tekemisistään ei ota kukaan,joten mitä vittua tässä itsekään viitsii yrittää olla rehellinen,antaa palaa vaa nii saatana taval Tämä tarina on tosi!
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
    Lainaa (adrenaliini @ Huhti. 12 2007,00:03) kirjoitti
    Autokauppavitsi: Ostin syksyllä uutena auton merkkiliikkeestä,myyjä myi mulle lohkolämmittiminen asennettuna. Talvi meni jo,ei lohkoa,kylmät oli aamut,ja syy: Kyseiseen automallin ei ole vittu edes saatavilla lohkolämmitintä,siis ei ole ikinä edes valmistettu! Jumalauta nyt myyjä kehuskelee
    että``olemmää myyny kerra yhdel ukol uutee picuppii lavasuoja vaik ei semmost eres oo``HEHHHEEHHHH Summasummarum jne: Kaikki kusettaa minkä kerkiää,vastuuta tekemisistään ei ota kukaan,joten mitä vittua tässä itsekään viitsii yrittää olla rehellinen,antaa palaa vaa nii saatana taval Tämä tarina on tosi!
    Eli älkää ostako koskaan uutta autoa! Aina kusetetaan!!!

Moottoripyörät ovat asia erikseen!!
    -Heikki-
    FXDB -07
    Lainaa (Ekku @ Huhti. 11 2007,19:54) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Huhti. 11 2007,17:56) kirjoitti
    Siis luottaako joku vakuutusyhtiöihin niin paljon, että suostuu laskujen suoraveloituksiin?
    Suoraveloitus ---> suoraan Saatanasta...

Ei ole koskaan ollut, eikä koskaan tule, ei minkään yhtiön kanssa, toimialasta riippumatta. Sitä mukaan kun kuluttajille tarjotaan sähköistä laskutusta *alennuksella*, siirryn niihin. Muussa tapauksessa haluan itse hallinnoida tilejäni ja haluan laskut paperisina postilaatikkooni.

PPK
    Aikoinaan kun siirsin mopon vakuutukset Turvasta Pohjolaan, putos bonukset 40%:sta 35%:iin. Turva nostaa bonuksia 10%/täys ajokausi kun Pohjola vain 5%. Vakuutuksen siirtyessä em. tavalla Pohjola laskee ts. bonuksesi oman bonusmatematiikkansa mukaan, ei sen, mitä edellisen yhtiön antama bonus oli siirtohetkellä.
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Lainaa kirjoitti
    Ollaanpas tarkkoina mitä ostetaan, ettei tarvi hihojaan polttaa heti kauden alkajaisiks *
    Nykyään vakuutusyhtiöiden välillä siirtyy vahinko historia EI bonukset, koska eri yhtiöissä bonukset kertyy erilailla. Turvassa esim. bonukset kertyy 3%-10% / ajokausi. Riipuen vahingottoman ajokauden pituudesta.
    Miten ihmessä tämä voi johtaa lopputulokseen, jossa bonukset on samat kuin uudella vakuutuksella kun kuitenkin pyörällä on 3 kesän "virheetön" vakuutushistoria takana ??

Nyt ei tyhmä ymmärrä *

Pitää kai poistaa rekisteristä koko härveli ja ajella ilman vakuutuksia
    Lainaa (vtr_tommi @ Huhti. 12 2007,07:48) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Miten ihmessä tämä voi johtaa lopputulokseen, jossa bonukset on samat kuin uudella vakuutuksella kun kuitenkin pyörällä on 3 kesän "virheetön" vakuutushistoria takana ??

Nyt ei tyhmä ymmärrä *

Pitää kai poistaa rekisteristä koko härveli ja ajella ilman vakuutuksia
    Ainoastaan tulee mieleen, ettei pyöräsi ole ollut sitä minimiaikaa käytössä per kesä, jolloin heidän mukaansa bonus ei ole noussut. Olikos se 180pv vai 140pv Pohjolassa? IF:ssä esim. taisi riittää 90pv vuodessa..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Niimpä niin. Ainoastaan liikennevakuutus on pakollinen ja kaikki muu on vapaaehtoista. Vakuutuksia myydään niinkuin maitoo kioskissa 'jos et kato päivämäärää' ennenkuin juot niin omapa on mahas mikä siittä sekasin menee.
    ZZR 1100 Myyty!
    CBR 600 Myyty!

watch it dude ! ! !
    Lainaa (Jooney @ Huhti. 11 2007,17:41) kirjoitti
    No nyt mulla siis on kahteen yhtiöön vakuutukset samoista vehkeistä *
    Se on nykyään tiettävästi AKE joka pitää yllä nää vakuutusrekisterit. Eli ei voi olla mahdollista että olis kahdessa yhtiössä liikennevakuutusta päällekkäin.
    ZZR 1100 Myyty!
    CBR 600 Myyty!

watch it dude ! ! !
    Ja jatkoa ketjuun...

Vaihdon vakuutukset huhtikuun lopulla Tapiolasta Pohjolaan. Varmistin sekä puhelinpalvelusta että kasvotusten konttorilla että "SÄILYYHÄN NE BOONUKSET VARMASTI". Molemmissa vastaus oli että tottahan toki...no mites sitten kävikään.

MP 40% -> 20%
    Auto 35% -> 30%

Voi vittu sanon minä! Nooh, soitin äsken varmaan aika "ystävällisen puhelun" (yritin olla...) Pohjolaan ja puhelinpalvelut neiti lupasi selvittää asiaa Tapiolasta. Katotaas miten käy...

Alkaa tosissaan usko horjua noihin vakuutusyhtiöihin...Tapiola ryssi viime syksynä hemmetisti ylimääräistä ja niistä sai sitten tapella että sai omansa takas. Nyt sitten Pohjola jatkaa samanlaista linjaa (vai tekikö Tapiola tässä viimeisen iskunsa varmistaakseen ettei asiakas varmasti koskaan palaa),

Lainaa (gurdi @ Touko. 11 2007,08:25) kirjoitti
    Ja jatkoa ketjuun...
    Vaihdon vakuutukset huhtikuun lopulla Tapiolasta Pohjolaan. Varmistin sekä puhelinpalvelusta että kasvotusten konttorilla että "SÄILYYHÄN NE BOONUKSET VARMASTI". Molemmissa vastaus oli että tottahan toki...no mites sitten kävikään.

MP 40% -> 20%
    Auto 35% -> 30%
    Juuri tällaisten tapausten takia tarjoukset kannattaa pyytää aina kirjallisena.

Vakuutusyhtiöt yrittävät kaikin keinoin tehdä tarjoukset aina suullisesti, mutta tähän ei pidä koskaan suostua. Viimeksi pari viikkoa sitten pyysin vakuutustarjousta (ei mp-vakuutus) ja johan oli vaikeaa saada vakuutusyhtiön täti ymmärtämään etten halua kuulla mitään tarjouksia puhelimessa vaan haluan ne kirjallisena. Sama täti soitti useampaankin kertaan ja yritti tarjota ties mitä "nopean päättäjän etua" saadakseen sopparin tehtyä puhelimitse, mutta pysyin tiukkana ja lopulta sain kuin sainkin tarjouksen kirjallisena.
    On samoja kokemuksia Pohjolasta kuin muillakin. Postissa tulleen vakuutuskirjan/laskun mukaan kahdesta vähintään viiden kuukauden yhtäjaksoisesta ajokaudesta huolimatta liikennevakuutuksen bonukset jäivät 20 %:iin vakuutusyhtiön vaihdon yhteydessä. Asia onneksi korjaantui asiakaspalveluun soittamalla. Virkailija näki suoraan päätteeltä, että kyllähän sen bonuksen pitäisi olla sen 30 %.

Jotenkin on vaan vaikea uskoa, että kyseessä olisi heidän puoleltaan vain vahinko. Ennemminkin yrittävät kokeilla kuinka hyvin noita vakuutusehtoja luetaan.
    No kerrotaan nyt omat kokemukset turvasta.

Päivääkään en ole ollut Turvan asiakas, enkä varmaan tule olemaankaan. Syynä ihan vaan se, että en tykkää väkisin tyrkyttämisestä. Siis hommahan lähti näin:

Pyysin tarjousta, halusin sen sähköpostitse..ja tein virheen kun kerroin tarjouspyynnössä puh.numeroni.
    Meni tunti kunnes ko yhtiön sälli soittaa ja rupee puhumaan hirveellä syötöllä kaikkea mahdollista vakuutuksesta, ja minä yritän sanoa että olen töissä enkä kerkeä turista nyt. Saan sovittua että palaan asiaan myöhemmin (siis että minä palaan asiaan) noh, puol yhdeksän aikaan illalla soi puhelin, kas, sama vakuutusheppuhan se siellä. Pyydän tarjousta sähkäriin, lupasi lähettää.

Koittaa seuraava päivä. Heti aamulla ko sälli soittaa taas, ja minä tietty töissä, joten jätän vastaamatta. Iltapäivällä soi taas, nyt vastaan...kuuntelen 5 min täyttä höpötystä, kun en saa puheenvuoroa, sanon sitten heipähei ja luuri menee kiinne. Soittaa illalla, vastaan, hetken kuunneltuani tekisi mieli sanoa pari valittua sanaa...äijä rupes tyrkyttään jo auto & kotivakuutusta, oli jopa ottanut selvää millä autolla ajan ym.

(ymmärrän jos kysyisi että kiinnostaako autovakuutus jne, mutta mielestäni ei ole kohteliasta selvittää millä ajan ja kauanko olen tämän ko kulkuvälineen omistanut) * *

Seuraavana päivänä soittaa taas, pyysin lähettämään tarjouksen sähköpostitse, ei kuulemma onnistu, joten pyydän lähettämään kirjallisena sitten. Lupaan myös palata asiaan kun olen ne lukenut.

Muutaman päivän hiljaisuuden jälkeen soittaa taas (perjantai)
    Kerron etten ole saanut papereita vielä, asia ok.

Koittaa lauantai, herään siihen kun ko sälli soittaa taas, (ja tässä vaiheessa alkaa hermo menemään) yllättäen jätän vastaamatta. Teen saman iltapäivällä kun tyyppi soittaa taas.

Maanantaina soittaa taas, vastaan, en saa puheenvuoroa, hillitsen itseni ja sanon soittavani takaisin jos tarjous kiinnostaa...

Maanantain jälkeen on yrittänyt soittaa n.6 kertaa, en ole vastannut.

Myönnän että on epäkohteliasta olla vastaamatta, mutta en vain siedä ylityrkyttämistä. Tarjous nyt oli kyllä ihan huomioon otettava...jotenkin vaan mietityttää mikä on tilanne kun *jotain sattuu,siis pärrälle, *joudunko taaas kuuntelemaan ties mitä hölpötystä ja lupauksia kun korvauksista puhutaan...

edit: hups, helekutisti OT

04 Buell xb12s

Taisivat pitää Pohjolassa meikäläistä erityisen soveliaana k:tuksen kohteena, kun laskivat bonukset 70%:sta peräti 15:een... ("kone sanoi", että sen verran oli kertynyt bonusta edellisessä yhtiössä ja muu historia oli "hukassa")
    Lainaa (Inkku @ Touko. 11 2007,09:22) kirjoitti
    No kerrotaan nyt omat kokemukset turvasta.

Päivääkään en ole ollut Turvan asiakas, enkä varmaan tule olemaankaan. Syynä ihan vaan se, että en tykkää väkisin tyrkyttämisestä. Siis hommahan lähti näin:

Pyysin tarjousta, halusin sen sähköpostitse..ja tein virheen kun kerroin tarjouspyynnössä puh.numeroni.
    Meni tunti kunnes ko yhtiön sälli soittaa ja rupee puhumaan hirveellä syötöllä kaikkea mahdollista vakuutuksesta, ja minä yritän sanoa että olen töissä enkä kerkeä turista nyt. Saan sovittua että palaan asiaan myöhemmin (siis että minä palaan asiaan) noh, puol yhdeksän aikaan illalla soi puhelin, kas, sama vakuutusheppuhan se siellä. Pyydän tarjousta sähkäriin, lupasi lähettää.

Koittaa seuraava päivä. Heti aamulla ko sälli soittaa taas, ja minä tietty töissä, joten jätän vastaamatta. Iltapäivällä soi taas, nyt vastaan...kuuntelen 5 min täyttä höpötystä, kun en saa puheenvuoroa, sanon sitten heipähei ja luuri menee kiinne. Soittaa illalla, vastaan, hetken kuunneltuani tekisi mieli sanoa pari valittua sanaa...äijä rupes tyrkyttään jo auto & kotivakuutusta, oli jopa ottanut selvää millä autolla ajan ym.

(ymmärrän jos kysyisi että kiinnostaako autovakuutus jne, mutta mielestäni ei ole kohteliasta selvittää millä ajan ja kauanko olen tämän ko kulkuvälineen omistanut)

Seuraavana päivänä soittaa taas, pyysin lähettämään tarjouksen sähköpostitse, ei kuulemma onnistu, joten pyydän lähettämään kirjallisena sitten. Lupaan myös palata asiaan kun olen ne lukenut.

Muutaman päivän hiljaisuuden jälkeen soittaa taas (perjantai)
    Kerron etten ole saanut papereita vielä, asia ok.

Koittaa lauantai, herään siihen kun ko sälli soittaa taas, (ja tässä vaiheessa alkaa hermo menemään) yllättäen jätän vastaamatta. Teen saman iltapäivällä kun tyyppi soittaa taas.

Maanantaina soittaa taas, vastaan, en saa puheenvuoroa, hillitsen itseni ja sanon soittavani takaisin jos tarjous kiinnostaa...

Maanantain jälkeen on yrittänyt soittaa n.6 kertaa, en ole vastannut.

Myönnän että on epäkohteliasta olla vastaamatta, mutta en vain siedä ylityrkyttämistä. Tarjous nyt oli kyllä ihan huomioon otettava...jotenkin vaan mietityttää mikä on tilanne kun jotain sattuu,siis pärrälle, joudunko taaas kuuntelemaan ties mitä hölpötystä ja lupauksia kun korvauksista puhutaan...

edit: hups, helekutisti OT

Ei tollanen voi p*rkele olla todellista! Oma hermo ei todellakaan venyisi noin plajon.
    ...provikkapalkalla vissiin koittavat saada vakuutuksia myytyä, kun melko äskettäin *hankin uutukaisen auton, soitti vakuutushemmo ja kertoi ottaneensa kaupungilla katsellessaan rekkarini muistiin ja sen perusteella sitten soittelee ja tarjoaa siihen ns. merkkikohtaista vakuutusta....vastasin että käynpä sitten vaikka netissä tutustumassa ko. tuotteeseen ja soittelen jos kiinnostaa...kuukausi myöhemmin tulee vakuutusyhtiöltä MUUTOSVAKUUTUSKIRJA koskien juuri em. asiaa....ihan pyytämättä ja yllättäen oli hemmo toiminut, todella oma-aloitteinen...

Toinen hauskuus sattui aiemmin keskustelussa mainitussa vakuutusyhtiön vaihdossa *(mp-vakuutukset)...eihän ne tietenkään irtisanoneet edellisestä yhtiöstä vakuutusta vaikka niin luulin...

Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
    Täällä samankaltainen kokemus. Yhtiön vaihto, luvattiin pitää vanhat bonukset-> Laput tulee kotiin-> bonukset tippunu. Soitto konttoriin, vanhat bonukset takas ja kaikki kunnossa

Mutta yritystä on aina kun vähän siimaa antaa.
    Everything is perfect, forever
  30.  
    Mulla on ihan sama tilanne Turvan kanssa menossa.

Liikennevakuutuksen bonukset oli laskun mukaan tippuneet 70-prosentisa kolmeenkymmeneen.

Ei kyllä passaa meikäläiselle tuommoinen.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen