Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 84:sta
  1. #31
    " Nakuilu" ei sovi yhteen mopoilun ja minun kanssa . Tulee kylmä
    Siispä katettu, tuplakuplalla vielä
    Vaikka kaikki muu vaihtuisi niin suzuki säilyy.

    Suzuki Intruder c800, 2007
    In memorian suzuki GSX-R 600, k7
  2. #32
    Nakulla mennään... Eipähän tarvi ajaa 300kmh ennenkö saa jonkinmoiset kiksit. Radallakin tuolla nakulla tuntuu pääsevän melko lujaa.
    Pain is just weakness leaving the body
  3. #33
    Lainaa (wount @ Kesä. 14 2007,10:36) kirjoitti
    Nakulla aloitettiin, välillä piti kokeilla katettua, mutta kypäräpyörteisiin kyllästyneenä piti siirtyä jälleen nakuun
    Se ilman pyörteily ja lärinät on enempi niiden pystyssä ajettavien katettujen ja isopleksisten mopojen ongelma, ei niinkään oikeiden etukenossa ajettavien 'kyykkyjen.' Sitäpaitsi on sitä olemassa nakuja kyykkyjäkin.

    Enivei, molempi parempi. Molemmissa on puolensa. Nyt on puolikatettu, mutta nakukin ois kiva, joten toivon mukaan jossain vaiheessa on både och.
  4. #34
    Katettu toistaiseksi, ehkä joskus nakulla..

    Kunhan on semmoinen jossa suht mukavaa normi moottoritievauhdeissa (160km/h molemmin puolin pitäen mittarinopeuden)..

    Esteettisesti pidän enempi katetuista, mutta makukysymys.
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
  5. #35
    Toivottavasti eri lajityyppien markkinat pysyvät riittävän suurina, että valmistajat jatkavat eri vaihtoehtojen tarjoamista motoristin riemuksi.

    Ensimmäistä pyörää ilman ajokokemusta ostaessa oli ehdoton vaatimus single tai enintään twini ja ilman muuta naku.

    Sillä nakulla pari kesää rullatessa oli kivaa, mutta pitkät matkat olivat rasittavia, joten toisen pyörän vaatimusspeksi oli katettu nelikko. Niin se mieli muuttuu.

    Retronaku a'la Yamaha XJR on tietysti ulkonäöltään ainoa oikea moottoripyörä, siitä ei pääse minnekään. Mutta kermapeppu kun olen, niin pitkiä päivämatkoja en jaksaisi itse moisella rymytä.

    Oma valinta on edelleen sama kuin 5 vuotta sitten eli niin paljon muovia pitää olla, että sitten kun tuntikausien istunnon jälkeen ajatus hetkittäin harhailee, alkaa nopeusmittari hivuttautua ajan säästämiseksi ylöspäin eikä niskan ja harteiden säästämiseksi alaspäin.

    Isot matkapyörät ovat kivoja kruisailupyöriä, IMHO parempia kuin ns. oikeat kruisailupyörät. Jos aamulla on lähtenyt termosteen ja muutaman voileivän kanssa ajelemaan auringon mukaan pilvien välistä pilkottavaa sinistä taivasta seuraten ja huomaa kotiinpaluun ajan koittaessa olevansa 400 km päässä kotoa, niin on kiva valita nopea päätie ja vääntää tonnikeiju matkalentokorkeuteen ja pian kotiin edelleen yhtä mukavasti kuin rauhallisessa pikkuteiden ajelussa. Sama juttu, jos työmatkalla pitää pysäyttää ja katsoa karttaa osatakseen takaisin kotiin ties mistä. Kumma juttu muuten, että autolla ei koskaan tule tällaista tilannetta

    Nakulla ei ole kiva ajaa kovaa, muoviluodilla ei ole kiva ajaa hiljaa, joten minulle ei jää kuin katetut istualtaan ajettavat

    Ellei noita tehtäisi, niin mikä tahansa moottoripyörä on silti parempi kuin ilman. Kesä ilman moottoripyörää on teeskentelyä
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
  6. #36
    Naku jossa on voimaa samanverran kun kyykyissä.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  7. #37
    Naku on oikea vaihtoehto mulle. Ehkä mielipide joskus vielä muuttuu, mutta kyykkypyörää tuskin koskaan hankin.
  8. #38
    Onko kukaan pitänyt kirjaa tilanteesta kumpi johtaa?

    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  9. #39
    ite tykkään enemmän katetusta pärrästä
    Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja kaikille sitä ei kerrota
    - Kawasaki ZR-7S - Suzuki GSR 600 -
  10. #40
    + 1 naku...
    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
  11. #41
    Lainaa (Webbis @ Kesä. 13 2007,20:12) kirjoitti
    Lainaa (uncle_mickey @ Kesä. 13 2007,20:09) kirjoitti
    Lainaa (Tuube @ Kesä. 13 2007,20:01) kirjoitti
    +1 nakulle *
    ja lisätään vielä että jos ikkunan takaa haluaa ajella niin sitä varten on kotilot
    Ja jos nakulla haluu ajella niin sitä varten on polkupyörät *!
    ..ja muoviluodit on kynäniska homppeleille jotka ei jaksa pysyä muuten mopon kyydissä
    Good to the bone
    ...
  12. #42
    mites puolikatettu? vai olisko se puolinaku?

    ei maar, nykyinen tuntuu hyvältä, ei mikään matkasohva, mutta hieman suojaa kuitenkin. seuraavaksi ehkä naku... ja sitten custom...
    ..soittaminen on toiseksi mukavinta, mitä voi tehdä housut jalassa...
    Kawasaki 750 GPZ vm. -84 2004-2007 -> Suzuki Bandit 1200 S vm. -04 2007->2012 - Suzuki RF900R vm 1996 2013 -> 2018 Kawasaki ZZR 1200 vm 2004 2018 >-
  13. #43
    Katettu. Katselen maisemia helvetin ison plexin yli. On se vaan niin kiva istua pystyssä kun ei kädet väsy vaikka painais autobahnilla 8 tuntia. Ja sateella ei tuuli paina kaikkea vettä kohti nivusia. Mitä kypärämeluun tulee niin ikinä en ole korvatulppia edes ajatellut.
    Ei, en aja Goldvingillä.
    "Ei tässä iässä enää jaksa aikuistua..."
  14. #44
    Edellinen oli kyykky, nykyinen naku ja seuraava tulee olemaan 100% varmasti...............kyykky. Kyllä ne kyykyt vain iskee koviten meikämanneen.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  15. #45
    Eka naku menossa ja sen verran iski, että nakuilla tullaan jatkamaan.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  16. #46
    Nakuna synnyttiin niin mitäs sitä alkaa luontoaan vastaan tappelemaan?

    premier

    emeritus
  17. #47
  18. #48
    + 1 naku, ei haittaa vaikka olis tyttöjen pyörä! tyttö olenkin.
  19. #49
  20. #50
    Katteellinen +1, edellinen vähän nakumpi
    Kawasaki ZZR-1200 -04
    BMW K100 -83
  21. #51
    Katteellisesta tuli vaihdettua nakuun ja tyytyväinen olen ollut *
    FZ1
  22. #52
    Onkohan sillä nyt paljon merkitystä kun vaan kaks pyörää on alla molempi parempi !
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  23. #53
    Naks, naks. Naku.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  24. #54
    Pitäis olla rahaa kaikkeen. Silloin ois ainakin kyykky, smoto, ja joku halvatun matkalehmä. Riippuen motoparkin tulevista rajoituksista, harkitsen ratalelun vaihtoa smotoon.

    Nykyisen tilanteen vallitessa 2 kyykkyä.
  25. #55
    Katettu nytten. Voishan tuota nakua kokeilla, ainakin nyt kate tuntuu mukavan suojaavalta
    zx-6r -02
  26. #56
    Ompi taasen sarjassamme makuasia kysymys mutta vanhan luut tykkäävät enemmän lämpimästä ja kuivasta ajopaikasta elikä mieluummin katettu. Ihan kuivana tuulettomana ei pysy missään pyörässä mutta parin, kolmen sadepäiväajon jälkeen alkaa helposti tuntumaan siltä että olis mukava jos olis edes jonkinlainen suoja vettä ja tuulta vastaan.
  27. #57
    Katettuja olleet, paitsi edellinen varttikatteellinen. No tällä hetkellä katetusta tykkään kuitenkin enemmän, ääni sille. Mutta yks tykkää tyttärestä ja toinen äitistä. Mitä noista, pääasia että saa ajaa 2-pyöräisellä, missä on moottori ja mielellään suht tehokas sellainen.
    Minusta tulikin isona bussikuski..
  28. #58
    Nakulla ja kustomilla voi ajaa kaikki. Kyykyllä vain ne, jotka kykenevät taivuttelemaan itsensä satulaan.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  29. #59
    urpooo:n avatar
    Liittyi Mar 2007
    Joku saa*anan kylmä maa pohjoosessa
    Itellä katettu oli ainoo vaihtoehto kun pyörää kattelin.
    Ei siinä oikeestaan muuta syytä ollu kun ulkonäkö.
    Mutta jos ny naku seuraavaks tulis. (ellei ny enduro tule)
  30.  
  31. #60
    Minä taas annan ääneni katetulle sporttimatkalaiselle. XX:llä matkaa ja mutkaa taittelen.
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen