Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 44:een 44:sta
    Lainaa (GriZzLy @ Kesä. 14 2007,12:14) kirjoitti
    Lainaa (Myrskylintu @ Kesä. 14 2007,12:06) kirjoitti
    Lainaa (mart-t @ Kesä. 13 2007,12:55) kirjoitti
    Lainaa (MonDie @ Kesä. 13 2007,12:50) kirjoitti
    Mihinkähän autoon Rane vaihtoi rellun?
    No Volvoon tietty
    Onko muunkin merkkisiä Autoja? *

Mutta asiallinen tarina ja varsin totta useinkin...[U]
    Ja volvon perään Solifer-merkkinen asuntovaunu (vai minkänimisiä nyt ovatkaan), ja rupesi osallistumaan nimettömien motoristivihaajien salaisiin kokoontumisajoihin leirintäalueilla ympäri suomea. Kaikki motoristivihaajathan ajaa volvoilla, se on selvinnyt aikoja sitten. Tai se on ainakin ainoa automerkki kenen omistjien kanssa meikäläisellä on ollut ongelmia.
    Bemarit ja Audit sitten vielä erikseen, mutta ne vaan yrittää vähän kiihdytellä ja nostaa kierroksia, mutta eivät sentään yrittää käydä päälle. Ja viime aikoina on tuntunut siltä, että jopa audikuskit ovat viimeinkin ymmärtäneet sen seikan, että moottoripyörää vasten on aika pahaa lähteä kiihdyttämään kilpaa, ja bemareilla ei enää ajaa kuin eläkeläisiä, uus"rikkaita" tai jonkinasteisesta kriisistä kärsivä keski-ikäinen...vissiin yleensä siinä viidenkympin maissa. Mersut ovat menneen talven lumia. Volvoihin ei vaan voi luottaa...
    Hassua, mutta itsekin olen huomannut, että pahimmat örvelöt liikenteessä painavat usein Volvolla..
    Bemarikuskithan on nykyään yksi kohteliaimmista autoilijoista ja auditkin suht rauhallisia tielläliikkujia.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Mulle on sama millä ajan, olen silti aina oikeassa ja muut varmasti väärässä.
    Tukka putkella pitkin baanaa,
    kyllä vauhti korjaa virheet.
    Lainaa (svahnm @ Kesä. 14 2007,12:28) kirjoitti
    Hassua, mutta itsekin olen huomannut, että pahimmat örvelöt liikenteessä painavat usein Volvolla..
    Bemarikuskithan on nykyään yksi kohteliaimmista autoilijoista ja auditkin suht rauhallisia tielläliikkujia.
    Jotain perää asiassa on pakko olla. Lyhyen ajohistoriani aikana kaksi eri volvokuskia, eri paikkakunnilla on yrittänyt jyrätä ylitseni.
    Jos syynä on minun töppäilyt niin miksi muiden kotilokuskien hermot kestää sen paremmin kuin volvokuskien???
    Viime sunnuntaina olin kääntymässä oikealle ja risteysalue oli täynnä hiekkaa, ukko meni edellä ja mie tulien varoen risteykseen perästä. Takana tuli volvo, jolle olin yrittänyt jo aiemmin vilkutella jarruvaloja jotta päästäis irti mun "perästäni" ( ei ymmärtänyt). Mutta juuri kun valmistauiduin kääntyy siinä hiekotetulla asfaltilla, päätti volvokuski sulloutua vasemmalle minun ja liikenteenjakajan väliin. Tilaa jäi sen verran naftisti, et pakko oli liikkua vauhdikkaammin, hiekasta viis. Oispa vaan ollu tyly vetää lipat sen takia
    Vaikka kaikki muu vaihtuisi niin suzuki säilyy.

Suzuki Intruder c800, 2007
    In memorian suzuki GSX-R 600, k7
    Volvon eri mallien välillä on onnettomuustilastoissa selviä eroja ja selvästi keskimääräistä onnettomuusalttiimpi Volvoilijaporukka ajaa V70:lla. S80 on jo neutraalisti suunnilleen keskimääräinen onnettomuuksien aiheuttaja ja vanhemmat mallit kulkevat keskimääräistä turvallisempien kuljettajien käsissä.

BMW:n kuljettajat tosiaankin ovat vanhoja teini-300:a lukuunottamatta selvästi keskiarvoa harvemmin onnettomuuden aiheuttajana. Myös Mercedestä ajava aiheuttaa onnettomuuden harvoin.

Korostuukohan tässä työsuhdeauton (V70) huolettomuus, mutta sillä varauksella, että BMW:n ostaja harrastaa ajamista ja liikennettä ainakin jollain tasolla?
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
    Lainaa (Trinity @ Kesä. 13 2007,11:51) kirjoitti
    Uskon kuitenkin, että lähes kaikki motoristit ovat ajokauden ulkopuolella myös autoilijoita.
    Ennemminkin kaikki autoilijat ovat nykyään myös motoristeja.
    Ällistyttää kyllä joidenkin mopoilijoiden luottamus pyörääsnä ja kuolemattomuuteensa. Lähestyy jo noitten vähäpukeisten kiinanskootterityttöjen elämäniloista asennetta liikenteessä kun painetaan 45 mutkaan niin että kipunat sinkoilee keskiseisontatuesta (alkuviikosta, huh tuota hellettä). Piti ihan ihailla ajonhallintaa.

Nokian moottoritien alussa ei enää uskalla kaistaa vaihtaa kotilosuhukilla jos mp on peileissä. Perhana kun useat mopoista täräyttää ohi oikealta eikä malteta katella minne vilkku raksuttaa. Viimesyksynä cb1300n kuskin pelasti se että oikea takaikkuna oli auki ja ketjun rallatuksen sattui kuulemaan, vilkku oli pitkään päällä mutta onko silti pakko olla niin kiire että änkeää ohitukseen VÄÄRÄLTÄ puolelta. Ajelen moottoripyörällä mutta en kehtaa nimittää itseäni motoristiksi,, niin vähäinen tuo kokemus vielä on. Mutta jos nyt kaistan vaihosta joku ohituksessa väärään kylkeen (siis oikean puoleiseen) naarmut jättää ei tuota syyllisyytä tartte kauan potea

a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
    amaunu, jos tuosta esimerkisytäsi jää vähänkin syyllisyyttä, ei muuta kuin korvauksia vaatimaan mopotinhyypiön perikunnalta.

Joku järki tuossa menossa pitää olla, prkl...

Eilen joku umpitaneli Buimurikuski keltaisissa nahoissa ohitteli Tampereelle päin tultaessa motarilla katkoviivaa pitkin ja tuulikin oli melkoinen joten autotkin heilui puolen metrin keikauksia puuskissa. Ei hemmetti, että voi olla kaheli tyyppi. Onko se helvatan vaikeaa vaihtaa kokonaan sille ohituskaistalle kun ohittaa. Hivuttelemalla 20cm päästä auton kyljestä ohi motarilla on pelkkää hankaluukisen kerjäämistä. Jos jotain sattuisi, ei ainakaan minulta heruisi yhtään säälipistettä vaikka kuinka olisi motoristi.

Ei ole kyllä ihme, että motoristeja välillä morkataankin, sen verran ylimielistä suhtautumista näkee. Suurin osa tietysti ajaa fiksusti kuten rekka/pakettilaatikko/henkilökotilo/?? kuskeistakin.

Pahinta on tietysti mopoilijoiden ja kevarikuskien toilailut.
    Pientaloalueen 40-rajoitus ei paljon näille merkitse.
    Asiaa kannattaa miettiä siltä kantilta, että miltä tuntuisi selittää yliajamansa kuolleen lapsen vanhemmille tekonsa motiivia. "Oli niin fitun coolia vääntää kahvaa".

Ugh, olen puhunut.

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2005
    Kirkkonummi
    Lainaa (Hannu59 @ Kesä. 14 2007,15:46) kirjoitti
    Hassua, mutta itsekin olen huomannut, että pahimmat örvelöt liikenteessä painavat usein Volvolla.. *
    Volvon eri mallien välillä on onnettomuustilastoissa selviä eroja ja selvästi keskimääräistä onnettomuusalttiimpi Volvoilijaporukka ajaa V70:lla. S80 on jo neutraalisti suunnilleen keskimääräinen onnettomuuksien aiheuttaja ja vanhemmat mallit kulkevat keskimääräistä turvallisempien kuljettajien käsissä.

BMW:n kuljettajat tosiaankin ovat vanhoja teini-300:a lukuunottamatta selvästi keskiarvoa harvemmin onnettomuuden aiheuttajana. Myös Mercedestä ajava aiheuttaa onnettomuuden harvoin.

Korostuukohan tässä työsuhdeauton (V70) huolettomuus, mutta sillä varauksella, että BMW:n ostaja harrastaa ajamista ja liikennettä ainakin jollain tasolla?
    Kiitos, nyt selvisi miksi meikäläisellä on asennevaisia pomoja Nehän ajaa Volvolla
    Lainaa (amaunu @ Kesä. 14 2007,17:42) kirjoitti
    Viimesyksynä cb1300n kuskin pelasti se että oikea takaikkuna oli auki ja ketjun rallatuksen sattui kuulemaan,
    OFF TOPIC, mutta tuossa taas yksi todiste että "Loud pipes save lives"
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Ihan sama ollaanko kotilolla vai mopolla liikenteessä, parhaita ollaan ja muut m..lkut töppäilee.
    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
    Mä nään koomailuja päivittäin liikenteessä.

Tosin mä en itke niistä intttternetissä koska en ole tissiposki-kotipoliisi-kukkahattutäti.

Kiitos ja anteeks.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
    Jos hipomisesta ja kun joku vaihtaa kaistaa ilman vilkut ja aina uusi topic, saisi sita tehda monta kertaa paivassa. Suomessa ei ole tarpeeksi ongelmaa kun joka asiasta juttu #melkein oli accident lahella ja joku painoi torvea# Hauska niita lukea on silti.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
    No aivan.

Get a fucking helmet y'all.

Alkaa olla naurettavaa tää yleinen määkimisen taso joka boardilla täällä.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  14.  
    Lainaa (sakuc @ Kesä. 14 2007,21:06) kirjoitti
    No aivan.

Get a fucking helmet y'all.

Alkaa olla naurettavaa tää yleinen määkimisen taso joka boardilla täällä.
    Ei se määkiminen aivan turhaa ole. Mopolla ajaessa pidän kaikkia muita autoilijoita tolloina jotka voi tappaa sut ihan pienellä tunaroinnilla.

Ei se silti kiva ole olla jonkun asiantuntijan silmä ja korva ettei tartte irrotella sen nahkoja alustan palkeista. kaikilla on pahimmat läheltäpitäen jutut olleet todennäköisesti peltistä yhteydenpiota kotiloiden kesken.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12