Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Tere

900 2V kone ja kytkinlevyjen asennus
    Mikä merkitys on kytkimen massalevyjen (ei siis kytkinlevyillä) koloilla, tasapainotus??
    Merkkasin kyllä kaikki levyt samalla kun purin ne pois.

MUTTA...

...jos joku onkin asentanut aikaisemmin ne katsomatta kolojen paikkaa, miten ne kasataan oikein??

Haeskelin/kahlasin koko foorumin, mutten löytänyt tuosta topiccia. Löytyskö jostain netistä asennusohjetta.

Tai jos noilla koloilla ei ole mitään merkitystä, niin homma on piece of cake
    en minä ainakaan keksinyt niille mitään selitystä; sinne vaan oikeassa järjestyksessä.

Oisko ne levyt helpompi ottaa pois paikoiltaan jos ne kolot on kohdakkain??
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Sama täällä,ei tietoa kolojen merkityksestä.Sain aikanaan ohjeet laittaa kolot 90 asteen välein,vuoron perään.
    ex suzuki gs 500e-90,ex suzuki dr 650e-97,ex Ducati 900 ss -91,ex Ducati900ss-97,ex Ducati ST2 -03,Triumph Thruxton -07
    Ei ole kuulemma merkitystä noilla koloilla... ainakaan maahantuojan mukaan
    Öö, kuinkas iso/vaikea työ noiden kytkinlevyjenvaihtaminen on?
    Työkalut pysyy sen verran käsissä, että olen saanut venttiilit itse säädettyä japseista sekä ilmajäähd.1-mukiseen nokan vaihdettua...

Ducatin kuivakytkintä en ole (vielä) edes nähnyt.
    Lainaa (mrantaah @ Kesä. 19 2007,11:32) kirjoitti
    Työkalut pysyy sen verran käsissä, että olen saanut venttiilit itse säädettyä japseista sekä ilmajäähd.1-mukiseen nokan vaihdettua...

Jos vessassa käydessä itse osaa pyyhkiä, niin kyllä tuon kytkimen osaa purkaa ja kasata...
    TL1000S, KX-250
    Lainaa (mrantaah @ Kesä. 19 2007,11:32) kirjoitti

1. Kytkimen suojakoppa auki.
    2. Painelevy pois -> 6 pientä pulttia auki jousikuppien päältä
    3. Kytkinlevyt pois - uudet tilalle. Muista pitää välilevyt oikeassa järjestyksessä. Lopuksi mittaa uuden pakan paksuus ja vertaa sitä ohjearvoon.
    4. Jos kaikki on ok, kasaa kytkin. Kannattaa laittaa painelevyn pultit kiinni oikeaan momenttiin kunnon avaimella. Momentti on varsin pieni muistaakseni.

Helposta hommasta on kyse.
    Kiitokset nopeista vastauksista!
    No eipä vaikuta kummoiselta hommalta.

SS900 olisi tiedossa, mut tässä yksilössä kytkin ääntelee...
    Jyrisee, rahisee tms. en osaa tarkemmin kuvailla.
    Tsekkaa se kytkin kello, siinä on jokin ohjearvo minkäverran saa olla välystä(siis paljonko levy saa liikkua edestakaisin siinä hahlossa) Tarpeeksi epäselvästi selitetty!
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Lainaa (mrantaah @ Kesä. 19 2007,12:45) kirjoitti
    Kiitokset nopeista vastauksista!
    No eipä vaikuta kummoiselta hommalta.

SS900 olisi tiedossa, mut tässä yksilössä kytkin ääntelee...
    Jyrisee, rahisee tms. en osaa tarkemmin kuvailla.
    sehän on silloin kunnossa, jos ducatin kytkin on hiljaa niin silloin se on rikki...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  11.  
    Vaihda samalla se painelevyn laakeri, tyyppi 6201-2RSH/(C3)

Tietysti voit laittaa myöskin sen kuumankestävällä rasvalla olevan laakerityypin, tyyppiä en muista... siis jos haluaa hiplata