Näin eilen jotain perin kummallista. Se ei ollut uusi MP3 Piaggio skootteri vaan vastaavan näköinen moottoripyörä. Siis moottoripyörä jossa oli kaksi pyörää edessä ja yksi takana. Pyörä oli huomattavasti matalampi kuin normaali moottoripyörä, eikä sen etupää kallistellut vastaavasti kaarteessa kuin Piaggio. Pyörä oli hopeanvärinen ja siinä oli teksti (mielestäni) Conam SpY(tai V)der. Pyörä vaikutta sangen ärhäkkäältä laitteelta.Etupyörät olivat koteloidut.
Yritin googlettaa eri hakusanoilla, mutta en löytänyt mitään mainintaa netistä. Uteliaisuuteni heräsi kuitenkin. Tietääkö kukaan , minkä merkkinen tuo moottoripyörä on?Minusta se läheltä katsottuna vaikutti aivan uudelta ja tehdasvalmisteiselta.
Aikuinen nainen nexusti
Tämmöinenkö?
http://spyder.brp.com/
a
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
olisiko ollut tollanen
On tilastollinen mahdottomuus että olen aina väärässä.
Aivan!!!! Jännittävää!!! Jatkan sivun katselemista, tehkää muutkin samoin!![]()
Aikuinen nainen nexusti
Menee ennemmin minun kategoriassa mönkijöihin kuin moottoripyöriin...
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Katulaillinen moottorikelkka.(Vonikka @ Kesä. 12 2007,18:20) kirjoitti
![]()
Tuli tänään vastaan kanssa joku ton tapainen mutta siinä oli kyllä katto
En sen enempää kiinnittänyt huomiota..
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Näin se ilmasto muuttuu, pahus. Lumessa tupsahdukset kun on niin paljon kiltimpiä.. Vissiin tollanen noilla tehoilla on mahdollinen kun ajonhallintaelektroniikat kehittyneet tarpeeksi.(Ässä @ Kesä. 12 2007,20:46) kirjoitti
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Mahtaisikohan olla ihan Ameriikan tuliaisia. Aivan vierelläni sen livenä automme vierellä liikennevaloissa tuo oli täällä rannikkokaupungissa eilen. Peli oli vissiin uusi, koska renkaat vinkuivat lähdössä tosi tuimaan. Mutta elkääpä olko kovin jyrkkiä tuomioissanne! Ei kannata tuomita kokematta ja näkemättä. Muistanette, että ennen vanhaan polkupyörissäkin etupyörä oli halkaisijaltaan kuskiakin suurempi ja takapyörä vastaavasi pienen pieni. On moottoripyöriinkin vuosien varrella tullut uusia ratkaisuja, joita aikanaan on pidetty liian radikaaleina. Ken elää, hän näkee!
Aikuinen nainen nexusti
Lainaus tm:stä 6/06 "Maahantuojan mukaan Spyder saadaan myyntiin Suomessa keväällä 2008. Keski-Euroopassa Spyderin hinta on noin 16 000–18 000 euroa mallista riippuen, joten meillä moottoripyöräveron rasittaman hinnan voisi arvioida kohoavan 21000–25000 euroon."
Joutuu koeajoa vielä vuoden odottelemaan, ja ostoa harkitsemaan useamman...![]()
<p><strong> </strong></p>
Minustakin tuo näyttää moottorikelkalta. Kohta siihen saa telat kuten mönkkäreihin ja niinpä sillä voi ajaa kesät talvet.(Xtreem @ Kesä. 12 2007,18:37) kirjoitti
Käsittääkseni maahantuoja kierrättää joitakin pelejä koeajopäivien merkeissä jo pitkin suomea. Iltalehdessä taisi olla mainos asiasta.
Itse joudun tyrmäämään omalta kohdaltani hehkutuksen kyseisestä laitteesta ainoastaan yhdestä syystä..
...se on se hinta.
"Oon köyhä baikkeri mä vain..."![]()
Oliko aku-ankassa aikoinaan pelle pelottoman keksimänä sama,ja se oli nimeltään AUMO eli auton ja mopon risteytys![]()
-on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-
-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
Tänään näin yhden tollasen kolmipyörän kun olin ajelemassa.
Aikas oudon näkönen vekotin![]()
<span style='color:#728FCE'>"Hitaat jäävät aina toiseksi"</span>
Joo samaisessa tm:ssä oli että on luokiteltu johonkin tiettyyn ajoneuvoluokkaan (oisko ollu joku L5 tai jotain). Mutta kuitenkin saa ajaa ihan normi B-kortilla, eli ei luokitella moottoripyöräksi.(Muukka @ Kesä. 12 2007,21:40) kirjoitti
EDIT: olikin tuo juttu muuten jossain tämän vuoden tm:ssä, jossa oli sen koeajo.
SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
Can am spyder oli turussa koneviitasalolla näytillä ja koeajossa tänään. Kävin katsomassa, ihan kivannäköinen laitos koeajolle olisi päässyt vasta illalla joten jäi minulta väliin.
hintaa oli 22500 euroa.
Tuommonen Can Am Spyder käväsi Turun suunnalla jokirannassa tänään kääntymässä. Kovasti käänsi katseita ainakin! Myös allekirjoittaneen... Ihan hauskan näköinen vekotin!Tahtoo! Pyörän rinnalle...
![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Eilen kuvasivat pakettiautosta tollasta kehä III:sella ja autolla meinasin ajaa ojaan, kun jäin sitä ihmettelemään![]()