Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Onkos tuossa laakerin vaihdossa mitään ihmeellistä mitä pitäisi ottaa huomioon ennen kuin aloitan homman? Vanhat laakerithan nyt saa väkivalloin pois, mutta ovatko uuden kuinka tiukat laittaa paikalleen? Tarviiko varailla jotain erikoisapuvälineitä vai pärjääkö perustyökaluilla?
    Suzuki RF 900R
    Itse teetin viimi vuonna JL-Bikessä vantaalla. Voi kuulemma olla yllättävänkin kovasti kiinni noi vanhat laakerit. Eikä muistaakseni kustantanu mitään älyttömiä.
    ***** GSX-R 1000 *****
    Joo, kuulemma kahdessa tunnissa tekevät liikkeessä. Mielummin kuitenkin tekee itte kun on kerta mahdollisuus. Voishan sitä ajaa ilman katteita vaihdattamaan niin olis varmaan puolet työstä jo tehty. Mutta jos kaiken teettää niin mitään ei kyllä opi. Onneksi noista korjausoppaista löytyy purkujärjestys yms. Myös kaikki "erikoistyökalut" joita näyttää olevan joka ikiseen toimintoon, on listattuna.
    Suzuki RF 900R
    Lainaa (Kenguru @ Kesä. 12 2007,15:32) kirjoitti
    Onneksi noista korjausoppaista löytyy purkujärjestys yms. Myös kaikki "erikoistyökalut" joita näyttää olevan joka ikiseen toimintoon, on listattuna.
    Minkälainen korjausopas sulta löytyy?
    RF 900 R -97
    ZZR 1100 -99
    GSX 1300 R k6
    GSX 1300 R k9
    Mulla on siis vaan pdf versio. Toi mikä löytyy mp-talli puolelta. Niin pärrä on jo paloina ja roikkuu taljasta autotallissa. Huomenna pitäis taistella irti vanhat laakerien holkit. Näyttää että joku on joskus vaihtanut laakerit, mutta ei niitä holkkeja. Niissä näkyy ihan selvät jäljet..
    Suzuki RF 900R
    Mulla on toi sama manuaali terävillä valokuvilla CD:llä.
    RF 900 R -97
    ZZR 1100 -99
    GSX 1300 R k6
    GSX 1300 R k9
    Lainaa (Jarozlaw69 @ Kesä. 13 2007,09:08) kirjoitti
    Mulla on toi sama manuaali terävillä valokuvilla CD:llä.
    Mistäs oot löytänyt hyvillä kuvilla ton manuskan? Sille vois olla oikeesti käyttöä. Noi pdf:n kuvat on valokuvien osalta pelkkää suttua
    Suzuki RF 900R
    Vastattu YV:llä
    RF 900 R -97
    ZZR 1100 -99
    GSX 1300 R k6
    GSX 1300 R k9
    Viittisitkö heittää tietoa mullekin.
    ***** GSX-R 1000 *****
    Homma tehty. Yllättävän helposti lähti vanhat holkit pois ja uudet saatiin paikalleen. Vielä helpompaa olis ollu jos olisi ollut tallissa hyvä pieni taltta.

Mutta lopputulos: Aivan mahtava

Ei uskoisi enään samaksi pyöräksi. Ei kolise hiekkatiellä. Ei ravista sarvet. 100 vauhdissa koitin irroittaa kädet sarvista ja mitään väpätystä ei esiintynyt. Ennen sarvet jumppas ees taas.
    Kyllä kannatti...
    Suzuki RF 900R
    Hyvä että sait itse tehtyä. Mulla kun vaihdettiin viimevuonna niin oli kuulemma ollu tosi kovaa kiinni, ei olis kuulemma välttämättä lähteny kotikonstein.
    ***** GSX-R 1000 *****
    Sitten ei muuta kun
    RF 900 R -97
    ZZR 1100 -99
    GSX 1300 R k6
    GSX 1300 R k9
  13.  
    Eilen tuli ajeltua iltamyöhään asti kun oli niiiin mukavaa... Aika hienoo kun uskaltaa painaa etujarruakin mutkissa ilman että tuntuu että rengas taittuu alta. Ja täys kiihdytyksissä ei myöskää vetele mihinkään.

Juu tossa näki että oli siellä jotain tehty sanotaan viimeisen 10 vuoden sisään. Taltta + iso vasara ja kaks miestä niin aika tiukatkin holkit irtoo Vanhat holkit oli avan loistava apu kun taas löi uusia paikalleen. Näiden lisäksi vanha metallinen imurin putki toimi alapään laakerin asettimena...

Vielä kun tallissa oli tilaa leväyttää pyörä just niin isolle alueelle kun halusi, niin mukavaa oli työskennellä.
    Suzuki RF 900R