Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Keväällä tässä ajelin suht uudel Cagiva Raptorilla. Reissulta tultaessa paukahti sitten mittarinpyöritin poks. Noh omituinen vika, ei ole kuulemma kovin yleistä. Ilmoitin ostoliikkelle (MC kaksikko) asiasta ja lupasivat asian takuuseen. Noh tässä ollaan odotettu muutama kuukausi että Mp racing saisi sen takuuosan sinne Italiasta. Eipä näy, eikä kuulu. Rupee jo pikkuhiljaa hieman pännimään asia. Tässä ollaan ostoliikkeelle soiteltu aina välillä, kyselin asiaa sähköpostitse MP Racingiltäkin. Yllättäen sieltä vastattiin melko nopeasti, kysyivät muutaman kysymyksen, mutta lopullista vastausta en ole koskaan saanutkaan...

Muilla ongelmia MP Racingin kanssa takuuasioita katsoen?
    Varsinainen "takuu" tuntuukin olevan.

Ei siinä mitään, piti tuollainen Sigma (polkupyörän mittari) ostaa tuohon varalle, mutta olisihan se hyvä saada normimittarikin kuntoon, kun on tuo myynti edessä Syksyn/Kevään tullessa...
    Honda CBR 954RR FB '03
    Kawasaki ZX-6R '01
    Tähän asti ole saanut kaikki tarvitsemat osat pyöriin, kun ovat olleet "hyllytavaraa", mutta nyt kun olen joutunut asioimaan vakuutusyhtiön kautta Mp-racingiin on palvelu ollut hieman sanomista.
    Nyt ovat olleet etuiskarin alaputki, mittaristo ja etuvanne kohta kuukaiden päivät tilauksessa...Mutta ei syy ole todennäköisesti Suomen päässä, kun noista makaroonimaan aikatauluista ei ikinä tiedä. Luulempa että taitaa sieltä toimittajan päästä tökkiä ja venyä nuo tilausajat.
    Ja mitä asiakaspalveluun tulee @postilla/puhelimitse/ kasvotusten, on palvelu vaihtelevaa. Aina olen saanut asiat hoidettua, mutta on kertoja jolloin olisi tehnyt mieli antaa palautetta palvelun alaarvoisuudesta.
    Minkä taakseen jättää, sieltä sen löytää...
  3.  
    No..vuosia sitten oli vähän huonoa kokemusta, jopa niin etten asioi vapaa-ehtoisesti siellä enää.

Ongelmat oli lähinnä sen huollon puolella, en oikein tullut juttuun huoltomiehen kanssa...jos jotain hajos, niin syy oli aina mukamas minun. Aina sai kuulla että tämä mikään rossivehe ole taikka sitten tokas: montuillako sä tällä ajat?. Ihme vaan sinänsä että näin pari samaisen pyörän omistajaa (cagiva river) ja samat viat niissäkin, ja mulle huoltomies mp-raacingissa selitti että oot ite hajottanu ja yhessäkään ole tollasia vikoja ollu *

Tyyppivikoina oli siis: Ölj.paine anturi, etuiskarin stefan vuoto, muutama mittariston polttimo ja startti. Samat viat löytyi siis ainakin kahdesta muusta cagivasta ja jotka vaihdettiin takuuseen.

Palvelu muuten oli ihan jees, mitä nyt melkein 2 kuukautta sain ketjuratas- pakettia odotella. Syystä jotta olivat unohtaneet tilauksen lähettää (sekin selvis n.kuukauden odottelun jälk.), kun tiedustellessa löysivät ko tilauspaperin paperikasan alta...
    04 Buell xb12s