Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Ostin kyseisen tuotteen,mutta laturi joka tulee laitteen mukana ei kestä *

Ostin yhden setin kyseistä laitetta.Laittoi keskusyksiköt latauseen.Kun keskusyksiköt olivat olleet latauksessa noin pari tuntia,niin kuului PAMAHDUS ,ja lataus loppui.Laturi paloi *

Lähetin laitteen takaisin,ja minulle tuli uusi laite.Laitoin taas keskusyksiköt latauseen.Kun latausta oli kulunut taasen noin pari tuntia,NIIN TAASEN PAMAHTI LATURI *

Pitää huomenna soittaa suoraa maahantuojalle .

Onko muilla hajonnut laturi,vai onko minulla aina vaan niin huono tuuri * *
    Olisko vika itse laitteessa jos latureita polttaa?
    mulla kyllä laturi pelas, mutta toista yksikköä ei ladannu...no takuuseen ja huomenna pitäis tulla uusi. mennyt n.kuukausi siitä kun toimiti laitteen takuuseen. Ripeätä palvelua todella!
    z-500, fzx-750, bandit 1200, gsx 1250 FA
    ss-1000
    ss-2000k
    Voi itku.
    Minä kun olen haaveillut ostavani tuollaiset tai sitten sen FM mallin.
    Lainaa (AimoPamaus @ Heinä. 23 2007,22:05) kirjoitti
    Voi itku.
    Minä kun olen haaveillut ostavani tuollaiset tai sitten sen FM mallin.
    Minulla on se FM malli. Hyvin se toimii.

Tosin erehdyin sillä Scalan laturilla "testaamaan" latautuuko kännykkä.

Poks. Laturi paloi

tulipahan kokeiltua
    Espoo on paska paikka
    Lainaa (Kontha @ Heinä. 23 2007,21:49) kirjoitti
    Olisko vika itse laitteessa jos latureita polttaa?
    Voihan se vika olla tosiaan myös itse laitteessa,mutta kun jo kaksi uutta koko pakettia * hajonnut.Siis vaihdettu täydellisiä scala rider teamset paketteja * *
    Tultiin justiinsa reissusta ja koko reissun ajan toimi Scala Rider teamsetti sekä laturi aivan loistavasti. Kierrettiin reilut 4200 km lapissa ja norjassa. Oli tosi nastaa kun pystyttiin koko ajan juttelemaan reissun aikana sekä sompimaan syömiset ynnä muut hommat helposti. Annetaan kyllä täydet pisteet tuolle setille.
    Lainaa (unnah @ Heinä. 23 2007,20:46) kirjoitti
    Ostin kyseisen tuotteen,mutta laturi joka tulee laitteen mukana ei kestä *

Ostin yhden setin kyseistä laitetta.Laittoi keskusyksiköt latauseen.Kun keskusyksiköt olivat olleet latauksessa noin pari tuntia,niin kuului PAMAHDUS ,ja lataus loppui.Laturi paloi *

Lähetin laitteen takaisin,ja minulle tuli uusi laite.Laitoin taas keskusyksiköt latauseen.Kun latausta oli kulunut taasen noin pari tuntia,NIIN TAASEN PAMAHTI LATURI *

Pitää huomenna soittaa suoraa maahantuojalle .

Onko muilla hajonnut laturi,vai onko minulla aina vaan niin huono tuuri * *
    Lähetin tänään tuon rikkinäisen scala rider teamset Pat.Powerille. Ilmeisesti oli tullut niilläkin palaneita latureita vastaan * * * Toivottovasti uusi (jo kolmas setti) toimii ,ettei heti pala laturi *
    Mitä olette mieltä siitä että kannattaisiko ostaa ennemmin Cellular line interphone?

Kaksi tuollaista toimii kai kuten scala teamset mutta kantomatkaa 300m.
    Lainaa (AimoPamaus @ Heinä. 24 2007,20:37) kirjoitti
    Mitä olette mieltä siitä että kannattaisiko ostaa ennemmin Cellular line interphone?

Kaksi tuollaista toimii kai kuten scala teamset mutta kantomatkaa 300m.
    Cellular line interphone toimii siten ,että sillä voi puhua esim. kaverin kanssa jolla on samanlainen laite,mutta jos sinulle tulee puhelu,niin et voi tietää milloin sinulle on puhelu tulossa muuten kun että puhelin on esim,rintataskussa jossa on värinähälytys päällä.sinun pitää painaa keskusyksikön napista jotta puhelu yhdistyy.Ilmeisesti on tarkoitus että laitetta pidetään normaalisti gsm valmiudessa.Jos haluat puhua kaverin kanssa niin pitää painaa keskusyksikön napista.Ei kyllä ole kovin turvallista

Korjatkaa jos olen väärässä
    Lainaa (unnah @ Heinä. 25 2007,14:41) kirjoitti
    Cellular line interphone toimii siten ,että sillä voi puhua esim. kaverin kanssa jolla on samanlainen laite,mutta jos sinulle tulee puhelu,niin et voi tietää milloin sinulle on puhelu tulossa muuten kun että puhelin on esim,rintataskussa jossa on värinähälytys päällä.sinun pitää painaa keskusyksikön napista jotta puhelu yhdistyy.Ilmeisesti on tarkoitus että laitetta pidetään normaalisti gsm valmiudessa.Jos haluat puhua kaverin kanssa niin pitää painaa keskusyksikön napista.Ei kyllä ole kovin turvallista *

Korjatkaa jos olen väärässä *
    Napin painelua ei tueta...
    Sama olisi jo sitten olla vhf vekottimet.

Minulle ei ole ongelma tuntea värinää taskussa ja monesti luuri on yläkolmiossa navigoimassa.

Eli tuota voi myös pitää intercom tilassa ja painaa nappia jos haluaa yhdistää luuriin? Kauvankohan akku kestää näin?

Mitenkäs scala toimii?
    Sama täällä.

Ekalla latauskerralla laturi poksahti ja laitettiin maahantuojalle... Ollut pari viikkoa matkalla eikä ole takasin kuulunut...

Jos laturit ovat tuota tasoa, pitäisiköhän palauttaa koko teamsetti takaisin ja hankkia vempele, joka toimii myös viikon päästä

Arska
    Lainaa (arska69 @ Syys. 02 2007,18:00) kirjoitti
    Sama täällä.

Ekalla latauskerralla laturi poksahti ja laitettiin maahantuojalle... Ollut pari viikkoa matkalla eikä ole takasin kuulunut... *

Jos laturit ovat tuota tasoa, pitäisiköhän palauttaa koko teamsetti takaisin ja hankkia vempele, joka toimii myös viikon päästä

Arska
    En kyllä enään sekaannu noihin langattomiin härveleihin ovat ihan *
    Jos jonkun laitan,niin laitan AUTOCOMIN *
    Sama täällä.

Ekalla latauskerralla laturi poksahti ja laitettiin maahantuojalle... Ollut pari viikkoa matkalla eikä ole takasin kuulunut... *

Arska
    Itsellä myös Teamset. Ei ongelmia laturin kanssa. Joka päivä oma kappale BT handsfree käytössä. Kerran viikkoon lataan...

Olisko sieltä tullut maanantaikappaleita markkinoille. Tai sitten jotain ameriikan 110v versioita...
    9mm, One size fits all...
    Lainaa (aripitka @ Syys. 03 2007,14:05) kirjoitti
    Sama täällä.

Arska
    Itsellä myös Teamset. Ei ongelmia laturin kanssa. Joka päivä oma kappale BT handsfree käytössä. Kerran viikkoon lataan...

Olisko sieltä tullut maanantaikappaleita markkinoille. Tai sitten jotain ameriikan 110v versioita...
    Juu, ei meilläkään minkäänlaista onkelmaa....
  16.  
    Lainaa (kulkijan varjo @ Syys. 03 2007,22:25) kirjoitti
    Lainaa (aripitka @ Syys. 03 2007,14:05) kirjoitti
    Sama täällä.

Ekalla latauskerralla laturi poksahti ja laitettiin maahantuojalle... Ollut pari viikkoa matkalla eikä ole takasin kuulunut...

Arska

Juu, ei meilläkään minkäänlaista onkelmaa....
    Minullakin normaali Scala rider FM eikä ongelmia laturin kanssa,
    enkä ole yrittänyt sitä kännykkään kytkeä. :-)

Ollut käytössä noin 3kk.
    -- sjm