Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    nyt on sellanen ongelma, että venttiilikopan yksi kiinnitysruuvi oli löysällä ja kun ruuvasin sitä sormin kiinni ja sitten takaisin auki niin siihen ruuviin jäi siitä vastakappaleesta kierteet. Se venttiilikopan kiinnityskohta on nokka-akselin kiinnitys pukissa. Onko sellaseen vaikea tehdä uutta kierrettä vai voiko sellasen pukin jostain ostaa?

Tuossa on linkki kuvaan joka voi valottaa paremmin:
    Kuva
    Mulla oli 750 f:ssä sama juttu ja siinä ainakin oli joku 7mm ruuvi alkuperäisenä,minä laitoin tilalle helicoolin 8mm ja hyvin on pitänyt.
    Sorvasin entisestä ruuvista sen kantaosan irti jossa on se tiivistyspinta ja siitä sitten läpi uusi 8 mm kuusiokoloruuvi.
    RF 900R
    Toi varmaan yleisin paikka josta tosta koneesta kierteet korkkaa --> liki jokaisella pyörämekatsulla on M7 helicoili sarja.

Sitä pukkia ei sitten irrallaan saa, mukana tulee koko kansi. Syynä se että ne on yhdessä koneistettu.

Sittenkun ruuvat sitä pukkia takaisin niin tarkista ettei ne laakeripukin ruuvit ole jo valmiiksi venähtäneet ja jos ei niin sitten kiristys momenttiavaimella eikä yhtään yli!
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
    Kiitos neuvoista.
    Olen hieman käsi näissä asioissa, joten kysynkin että mikä on "helicoil" sarja? EIkö tuota pukin yläosaa voi vaihtaa pelkästään?
  5.  
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80