Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Moi,
    täällä Mies 40v Vantaalta, pyörä toista kesää, vakuutus If:llä, liikennevakuutuksen bonus 20% ja täyskaskon 70%. Pyöränä Kawasaki z750s, rekisteröintivuosi -06.

Maksan liikennevakuutusta 1053e/vuosi, kaskoa 547e/vuosi, josta pois seisontaosuus (mulla 4-5kk). eli niiltä kuukausilta kun ajan, maksan n. 130e/kk vakuutukset yhteensä.

Onkos tuo liikaa vai sopivasti? Kattelin muita juttuja aiheesta täällä niin ihmetytti kun busaankin oli tarjolla 'halpoja' vakuutuksia, tähän verrattuna. ???

Kysyin vertailevat tarjoukset Pohjola, Tapiola, Fennia, mutta ei löytynyt ainakaan halvempaa.

Kuinka paljon bonukset nousee per vuosi?

thnx,
    .m.
    Senior Highway Bomber

Ride Loud - Ride Proud

Kawasaki z750s -05
    Kokeile Turvaa, voitti oman vertailuni.
    <p>Crescent-Suzuki-Yamaha-BMW-BMW-Gessu-Gessu-KTM-Gessu</p>
    Kalliilta tuntuu. *Maksan Nordean seisonta-ajattomasta vakuutuksesta (liikenne + laajakasko yhteensä) 560 €/v. *Bonukset 40/70.

4.  
    Kilpailutin juuri itse vakuutusyhtiöt, siten että halusin keskittää kaiken yhteen paikkaan. Kämppä ja emännän kanssa olevat henk.koht vakuutukset ym. jutut.

Oli oikeastaan aika mulkkua puuhaa, laskeskella kaikkea, mutta tulipahan tehtyä. Motskariin tarjosi Turva halvimmat vakuutukset, mutta muut vakuutukset olikin sitten arvokkaampia.

Kilpailun voitti Pohjantähti. Kilpailutin, Turvan, Fennian, Tapiolan, Pohjolan, sekä Pohjantähden.

Motskarini on Yamaha FZS-600 vuosimallia - 2002.

Olen 26.V mies ja asun Vihdissä. Pyörän vakuutukset ovat täyskaskolla karvan yli 700,- vuodessa, Pohjantähdellä.

Paitsi, että Pohjantähti oli halvin, niin sieltä tuli ihan edustaja kotosalle käymään, kenen kanssa sitten käytiinkin läpi kaikki hommelit, vakuutus kerrallaan. Pidin tyylistä enemmän, kuin muiden yhtiöiden puhelimessa pälättämisen ja tarjousten lähettämisen postissa sijaan.

Näin siis meikäläisellä.

Matti.
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.