Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Alkoi olla harmittavaa Arain (Signetic -GT) melu ja ilman pyörteily namalla. Niinpä ajattelin vähän viritellä kypärää
    Liimailin pottaan Shoei Multitechin Wishper kitin kauluksen.

Vaikutus on hyvin positiivinen. Tuulen melu ja koneen pieneni selvästi ja ääni muuttui matalammemmaksi. Nyt ajossa jopa kuulee putken jumputuksen.
    Aiemmin sivutuulessa naamelle tuli pyörteitä mitkä sai veden silmiin, vaan ei enää.

Kaksi huonoa asiaakin tuli eteen. Potta on paljon kuumempi koska ylimääräinen kaulus osa jatkaa ja tiivistää kaulapehmustetta jokusen sentin alaspäin.
    Toinen haitta on potan tiukkuus pois päästä otettaessa.

Olen silti tyytyväinen 22e panostukseen. Potta on nyt paljon lähempänä Schuberttilaista.
    Mä ajattelin otsikosta, että joku oli maalannut Arainsa Shoein väreihin . Varmaan ihan järkevä homma tuo whisper strip. Itselle on vielä korvatulpat riittäneet..
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Lainaa (Athene @ Heinä. 16 2007,22:57) kirjoitti
    Mä ajattelin otsikosta, että joku oli maalannut Arainsa Shoein väreihin . Varmaan ihan järkevä homma tuo whisper strip. Itselle on vielä korvatulpat riittäneet..
    ihan tuli sama mieleen..
    zzr600-vm90
    Laita vielä shoei ja arain tarrat muuten on hyvä keksintö
    Kirjastotäti
    Tuli vaan mieleen: Ainakin mun Araissa (Viper) on visiiri säädettävissä. Ajan myötä visiirin yläreunaan muodostuu pikkurako, josta tuuli pääsee puhaltamaan silmille. Sen voi säätää itse tai käyttää jälleenmyyjällä säädättämässä.
    Lainaa (Puksuttaja @ Heinä. 16 2007,22:31) kirjoitti
    Olen silti tyytyväinen 22e panostukseen. Potta on nyt paljon lähempänä Schuberttilaista. *
    Onneksi Araista ei tekemälläkään saa Schubertin kokoista ja näköistä. Menisi merkki muuten vaihtoon saman tien...
    HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r

Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
  7.  
    Lainaa (Midas @ Heinä. 24 2007,15:35) kirjoitti
    Lainaa (Puksuttaja @ Heinä. 16 2007,22:31) kirjoitti
    Olen silti tyytyväinen 22e panostukseen. Potta on nyt paljon lähempänä Schuberttilaista.
    Onneksi Araista ei tekemälläkään saa Schubertin kokoista ja näköistä. Menisi merkki muuten vaihtoon saman tien...
    Juurikin näin Arai Araina ja rantalentopallot niille ketkä niistä tykkää
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.