Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Joo-o... * Teki sitten meiksin Kawa temput, ilmeisesti jäähdytys ei riittänyt ja ruuhkassa vanha palvelija sanoi työsopimuksensa irti. Todennäköinen oma diagnoosi on kannen tiivisteen palaminen. Onneksi kone ei leikannut kiinni eli startti pyörittää kyllä konetta. GPZ900R on jo mallia -87, joten mietiskelen tässä parhaillaan, kannattaako sitä enää korjata, kun itsellä ei ole oikein mitään tilaa rassata sitä ja huoltoliikkeet varmaankin tähän aikaan vuodesta tupaten täynnä. Tarjouksia otetaan vastaan, jos joku haluaa ostaa projektin itselleen... Kilometrejä on takana iästä huolimatta vasta alle 52 000. *huoks*

Eikö sulla ole ketään kaveria jonka luona tuollaisen pikku homman saisi tehtyä.Työnä tuo ei kovin kummoinen ole vaikka samalla kantta ja venojakin tarkastaisi.
    Voisit laittaa kuvia ja jonkin moisen oman arvion hinnasta,josko olisi kiinnostusta herättävä ostomielessä.

<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  3.  
    Jep, no sehän se tässä onkin, että kun ei ole tilaa ropeltaa tuon mopon kanssa ja kavereillakaan ei oikein sellaisia tiloja ole. Apuja varmaan löytyisi itse hommaan, mutta sitä ei oikein tavan kerrostalopihassa voi alkaa tekemään.

Ja toisaalta, oon pistäny tuohon omien huoltotoimenpiteiden lisäksi (öljynvaihto sun muuta) varmaankin tonnin verran korjauksia ulkopuolisella. Mm. käyrästön vaihto 4-1 ja uusi äänenvaimennin (Micron) on tullu teetettyä siihen.

Oon katsellu, että vastaavista pyydetään käyttökuntoisina (?) jotain 2500-3500e. Voisin kuvitella, että jossain 1500e luokassa hinta vois olla kohdallaan. Tarjouksia voi tietenkin esittää, niin on mistä lähteä liikkeelle. Tässä tulee itselle ulkomaan komennus päälle, niin olen kyllä valmis keskustelemaan tuosta hinnastakin, ettei jää homehtumaan tuonne katokseen.

Ps. pari kuvaa on nyt galleriassa ja kuvia on myös tuolla nettimotossa...