Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Moro,osaisko joku suositella jotain piäntä ja siroo etupleksiä sevenfiftyyn? ottaa meinaan toi tuuli sen verran rintaan et oon meinannu hankkia jonkun pikkupleksin jos vaan jostain löytyy tai jollain on kokemusta semmosesta
    Aprilia ETV Caponord * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Osta enduro, niin et tarvitse katua
    Vielä en osaa suositella, kun en ole tien päällä käynyt... Eli hankin talvella sen pienimmän Giwin pleksin, kiinnitys ajovaloumpion kiinnityspulttien alle. Tämä on 5. versio, jota kokeilen; aikaisemmat ovat olleet erilaisia varttikatteita tai isompia pleksejä. Osa on toiminut hyvin, mutta ulkonäkö on ollut karmea . Osalla ongelmana on ollut ilmavirran pyörteily kuskin kypärässä matkustajan kanssa ajaessa. Toivottavasti tämä pikkuinen versio ottaa pahimmat tuulet pois sylistä, ainakin se on fiksun näköinen omasta mielestäni. Mutta tosiaan en ole vielä ottanut pyörää ajoon, ehkä ensi viikolla...
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
    Kiinnostaa minuaki!
    miten pelaa pikkupleksi... mulla on aika iso giwin pleksi ja pyörittää aika pahasti kypärää sekä yksin että kaksin.... oon kyllä muutellu asentoja ihan pystystä viistoo ja siihen väliin mut ei oikee tunnu korvissa eikä kaulassa hyvältä. varmaan ilmankin parempi!?!?
    Lainaa (Lonely Rider. @ Huhti. 01 2007,18:51) kirjoitti
    Moro,osaisko joku suositella jotain piäntä ja siroo etupleksiä sevenfiftyyn? ottaa meinaan toi tuuli sen verran rintaan et oon meinannu hankkia jonkun pikkupleksin jos vaan jostain löytyy tai jollain on kokemusta semmosesta *
    Kävimme mamman Sevenfiftyyn hakemassa biker pointista tuo eka pleksi mikä ei todellakaan ollut kallis ja mamman mielestä oli ihan ok!!!
    Mamma (ls650) on 173 cm pitkä!!!

Näillä mennään mitä on saatu !
    Lainaa (xj650t @ Heinä. 27 2007,10:53) kirjoitti
    Moro,osaisko joku suositella jotain piäntä ja siroo etupleksiä sevenfiftyyn? ottaa meinaan toi tuuli sen verran rintaan et oon meinannu hankkia jonkun pikkupleksin jos vaan jostain löytyy tai jollain on kokemusta semmosesta *
    Kävimme mamman Sevenfiftyyn hakemassa biker pointista tuo eka pleksi mikä ei todellakaan ollut kallis ja mamman mielestä oli ihan ok!!!

Joo, tuo tuli hankittua.. muutaman kymmenen kilometriä kokeilleena, sekalaista ajoa mutkatiestä motariin ja kyllä se ihan hintansa väärti oli/on... parin viikon päästä olen vielä viisaampi ja kokeneempi sen käytöstä kun pusken tuon kera kohti Jänkhää
    Ainakin äkkiseltään ihan hyvä hankinta ja hinta oli kohdallaan
    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä
    Mulla tuommonen samanlainen oli Sevenfiftyssä en enkä huomannu mitään haittaa pleksistä jos en kyllä juuri mitään hyötyäkään. Kokeilin nimittäin ottaa välillä pois ja laitoin sitte takasin, helpompi pitää pyörä puhtaana kun ei tarvii kärpäsen raatoja mittareista hinkata. Tietty eri mittaisille kuskeille vaikutus voi olla erilainen , ite oon 180 cm.
    Mulla seisoo hyllyssä Giwin pikkupleksi....en katso saavani siitä riittävää hyötyä suhteessa ulkonäön huonontumiseen. Paine vähän hellittää rinnassa mutta vastaavasti ääni kypärässä lisääntyy huomattavasti. Satsattuani kunnollisiin korvatulppiin en ole kaivannut minkäänlaista tuulisuojaa vaan suorastaan nauttinut siitä. Nakupyörän pitää olla naku...!!
  8.  
    Lainaa (xj650t @ Heinä. 27 2007,10:53) kirjoitti
    Moro,osaisko joku suositella jotain piäntä ja siroo etupleksiä sevenfiftyyn? ottaa meinaan toi tuuli sen verran rintaan et oon meinannu hankkia jonkun pikkupleksin jos vaan jostain löytyy tai jollain on kokemusta semmosesta

Joo ostin kanssa ton pleksin tuusmotorista ja maksoin siit 60 eskoo tosin stormilla toi maksaa 100e mut enivei oon kyllä ite ollut tosi tyytyväinen tohon pleksiin Paine helpotti kyllä aika paljon rinnalla ja ajo on ollut mukavempaa joten suosittelen muillekkin
    Aprilia ETV Caponord * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Osta enduro, niin et tarvitse katua