Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Tuli ostettua viime kesänä kyseinen pyörä (vuosimallia 1999) ja nyt pitäis hieman säätää jousitusta kun pyörä tuntuu turhan 'kovalta' (stefojen vaihdon yhteydessä tuli laitettua jäykemmät öljyt putkiin). Kun kävin sopivia säätöjä etsimään niin hieman ihmetytti se, että service manuaalin mukaan etupään rebound damping ruuvin säätövara olisi 0-17, mutta mun pyörässä se olikin 0-47...eli pitäisköhän tuosta huolestua (kyseessä mun eka pyörä ja näissä asioissa siis täysin noviisi), olla riemuissaan laajemmasta säätömahdollisuudesta vai onko manuaaliin tullu painovirhepaholainen (jota kyl epäilen ku muut säätövarat siinä piti kyl paikkansa)..?
    Lainaa (Tuumas @ Kesä. 06 2007,23:42) kirjoitti
    *Kun kävin sopivia säätöjä etsimään niin hieman ihmetytti se, että service manuaalin mukaan etupään rebound damping ruuvin säätövara olisi 0-17, mutta mun pyörässä se olikin 0-47...eli pitäisköhän tuosta huolestua (kyseessä mun eka pyörä ja näissä asioissa siis täysin noviisi), olla riemuissaan laajemmasta säätömahdollisuudesta vai onko manuaaliin tullu painovirhepaholainen (jota kyl epäilen ku muut säätövarat siinä piti kyl paikkansa)..?
    Minulla oli vastaava säätömahdollisuus 0-kaksikymmentäjotain, joten pientä heittoa näyttää olevan Itselläni -02:en, ja säätöä piisaa.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    On taidettu vaan asentaa remontin yhteydessä keulaputkien yläpään korkit väärin. Service manuaalissa pitäisi olla tieto siitä kuinka paljon kierrettä tulee jättää vaimennintangon yläpäästä näkyviin jotta säätöalue on oikea.

Toinen vaihtoehto kasauksessa on kiertää irrallaan olevista korkeista säätö täysin auki ja sitten manuskan kertoma naksumäärä kiinni. Tämän jälkeen kierretään _varovasti_ korkki paikoilleen ja pysäytetään heti kun säätöneula pohjaa (ts. tuntuu vastusta). Tässä vaiheessa jos kääntää väkisin niin tuhoaa todennäköisesti paluuvaimennuksen säätöneulan. Pohjasta käännetään 1/8-1/4 kierros auki ja tiukataan lukitusmutteri. Näin säätö tulee +/-1 naksun tarkkuudella kohdalleen.

Sinänsä tuosta liian isosta säätöalueesta ei ole haittaa, säätö ei vaan 15-20 naksun avauksen jälkeen enää vaikuta juuri mitenkään.
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
  4.  
    Ok, hyvä tietää ja kiitokset vastauksista.

Pyörä kävi sit pienessä 'keväthuollossa' ja muuten kaikki hyvin paitsi kuulemma exup vetää viimisiään. Huoltosedän mukaan siihen vois ostaa jonku korjaussarjan, mut olis kuulemma viisaampaa heivata exup pois ja laittaa kokoputkisto tilalle eli kannattaako noudattaa ohjetta vai korjauttaa se exup (toi pelkkä korjaus olis kyl huomattavasti halvempi operaatio)?