Minä kyllä tervehdin ja olen jopa keskustellut mp-poliisin kanssa pitempäänkin työhön liittyvissä asioissa. Olivat oikein mukavia kavereita. Tosin moporatsiaa pidettäessä piti tietysti olla kohtuullisen arvovaltainen ja asiallinen, mutta kun ratsia loppui ja rupesin laittelemaan kypärää päähän hymyilivät jo aurinkoisesti ja toivottelivat turvallista ajoa.
Jokaiseen porukkaan mahtuu myös ikävästi ja muista piittaamatonta porukkaa. Niin myös motoristeihinkin ! Varmaan jotkut mp-poliisitkin lukevat tätä palstaa; toivotan heille myös turvallisia kilometrejä. Liikenteen sujuvuuden ja tiellä liikkuvien turvallisuuden eteen he töitä tekevät, muutenhan tuolla tien päällä olisi viidakon lait ja kynttilöitä sytyteltäisiin huomattavasti useammin.
Etelä- ja Itä-Suomen alueella on varmasti huomattavasti enemmän haasteita liikkuvalle poliisille, kun liikenteen mukana sähläävät vielä huonokuntoiset venäläisrekat puutteellisesti kiinnitettyine kuormineen ja humalassa ajavine kuskeineen.
Aikuinen nainen nexusti
Mitennii haiskahtaa röllille... "Virkavallan halventaminen", kummallista että tätä "rikosnimikettä" ei ole kuulunut kuin "siviilien" suusta, eikä koko nimikettä löydy mistään virallisesta lakieepoksesta, mutta aina on joku virtuaalihemmo, kaima, kaiman serkku, koiran kasvattajan serkun eksän avovaimon faijan siskon poika joka on kyseisestä asiasta kärsinyt sanktioita![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Julkisen viranomaisen halventaminen(GriZzLy @ Kesä. 07 2007,10:03) kirjoitti
Oikeusministeriön hutkimuksessa "YLEISISSÄ ALIOIKEUKSISSA RANGAISTUKSEEN TUOMITUT RIKOSLAJEITTAIN VUOSINA1991-2000" noista on tuomittukin tarkkailuvälilä 38 kertaa. Eli ei se nyt ihan täysin nettilegenda ole.
<p>-- Backman</p>
Jo vuosia olen noita tervehtinyt siinä kuin muitakin mopoilijoita. Muutaman kanssa myös jälkikäteen jutellut jos samalle taukopaikalle sattunut. Useimmat ihan mukavaa sakkia, vähän niinkuin me muutkin. Moikkaillaan vastakin...![]()
Moikkailtu on ja ovat moikanneet takaisin! Asiallista porukkaa, kun joskus olen jututtanut.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Ovat moikkailleet ja jopa tulleet juttelemaan. Tähän astiset kokemukset heitä pelkästään positiivisia. Oohan niille nettisivutkin väsännyt...
Tuntuu uskomattomalta että mp-poliisi käyttäytyisi noin... siihen hommaan kun ei ihan perusjeppe pääse. En ole ikinä kuullut että siitä jengistä tollanen potaskanuppi löytyisi...
No, kai heitä teoriassa voi moneen junaan olla, tosiasia on kuitenkin että jos tuo tapaus on tosi, ja sen raportoi eteenpäin niin kyseessäoleva poliisi löytää itsensä tasan nopeasti taas partioautosta hikoilemassa sen tampereelta päässeen juniorin kanssa.
Musta ne jätkät tekee hienoa duunia paskaliksalla, kaikki kunnia heille.
CBR 1100 XX
(Athene @ Kesä. 07 2007,14:55) kirjoitti
Mutta tehän olettekin NAISIA! *(MPripsa @ Kesä. 07 2007, 15:06) kirjoitti
![]()
Tänään jutustelin niitä näitä ruokatunnilla viereiseen parkkiruutuun ajaneiden kahden mp-poliisin kanssa.
Samalla yx mopopoika ajoi ohi ja jatkoi matkaa pyörätietä pitkin, jossa ei tosiaan ollut lupa ajaa edes mopolla.
Toinen ei tuhrannut ajatustakaan rikkeelle, mutta toinen havaitisi tilanteen. Kysyin, että nähdäänkö nyt ns. toimintanäytös, johon polliisi vastas, että nyt kyllä nälkä vie voiton.
RF 900 R -97
ZZR 1100 -99
GSX 1300 R k6
GSX 1300 R k9
Kerran on tullu vastaan, ei moikannu vaikka minä moikkasin. Kaikki siis ihan mulkkuja![]()
zx-6r -02
kaiken paras oli kun motarin alussa oli MP pientareella ja ukkeli seisoskeli vieressä. Kun vauhti ei vielä siinä kohtaa ollut kova niin kurvasin myös pientareelle. Hyppäsin pois satulasta, käännyin kävelemään kohti tätä toista mopoa ja voi dääm, se olikin MP-poliisi tutkan kanssa! Vähän sitä hymyilytti kun mä kakistelin siinä "luulin, että sulla on joku hätä"
Onneksi ei sentään sakottanut motarilla pysähtymisestä!
Tietä käyden tien on vanki
vapaa vain on umpihanki
Poliisia saa tervehtiä!
http://www.mpmaailma.fi/index.php?news=3&news_id=1084
![]()
-* Itse en virkatehtävissä tervehdi. Se johtuu siitä, että partioin keskustan liikenteessä. Jos heilautan siellä kättä poliisin kamppeissa, niin joku autoilija saattaa käsittää väärin ja pysähtyä turhaan.(emali @ Kesä. 08 2007,14:33) kirjoitti
Kirjoittaja: Jaakko Seppälä
Kuvaaja: Poliisi
Tampereella jutellessa puhuivat juuri tuollaisia. Ei pitäisi tulla epäselvyyksiä, että morjestaako vai käskeekö pysähtymään.![]()
ZZR 1100 Myyty!
CBR 600 Myyty!
watch it dude ! ! !
Jos tarkoitit, että poliisimopon kyljessä oli numero 728, niin taisipa olla ainakin sama pyörä (kuskista en tietysti tiedä), jonka ajajasta tein valituksen pari viikkoa sitten Turun seudulla. Typeriä ohituksia, perseessäajoa ja muuta taatusti poliisille sopimatonta liikennekäyttäymtymistä. Kaveri veteli kuin keskenkasvuinen näyttöhaluinen nöösi mopollaan.(adrenaliini @ Kesä. 06 2007,21:25) kirjoitti
Loimaan poliisi otti valituksen asiallisesti vastaan ja soitti myöhemmin takaisin; 'terveiset' menivät kuulemma perille.![]()
* Arctic Ranger *
Sattuipa eilen, ajelin hissukseen espoon pikku kujilla ja sitten erään liikennevalon kohdalla jotenkin käten iski kramppi ja tiehen piirtyi viivaa , ja kuinkas sitten kävi mp pollari ajoi vastaan käsi pystyssä. ei muuta kuin tien viereen odottamaan kun ukko käänteli jammuaan kohti minu pysthtymis aluetta.
Poliisi: savuttaako se sun pyörä kun tuota savua tuntui nousevan pyörästäsi.
Mä: ja siinä oli varmaan hiekkaa tiellä ja kato täs on ihan hirvee vääntö, en siis huomannu et se suti.
Poliisi: Just (pitkiä pälyilyitä) ja paperit. sitten se antoi paperit takas ja sanoi jos pitää suditella tee sitä jossain muualla kuin liikenteessä. ja hyvää kesää
se oili ihan ihminen
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Sama numero! Ei ihme että oli niin nyrpeän näköinen..(rico @ Kesä. 08 2007,14:55) kirjoitti
Kuski vaalea ohuthiuksinen,ja sellainen poikamainen
![]()
-on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-
-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
en yleensä kyllä morjestele mp poliiseille..mistä sitten johtuukin![]()
Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja kaikille sitä ei kerrota
- Kawasaki ZR-7S - Suzuki GSR 600 -
äsken just malmilla yritin.....ei moikannut takasin.![]()
Et tu, Brute
- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
Seuraavan kerran kun jeppe seisoo pingismaila kädessä tien vieressä,avataan visiiri,hymyillään,nostetaan käsi iloiseen tervehdykseen ja huudetaan morjens samalla kun käsi kääntää kahvaaJa sitte ku se tulee perässä ja pysäyttää,todetaan vaan että,mä luulin et sää moiggasi mul..?
![]()
-on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-
Mä moikkailen aina,koska on kavereita poliiseina ja käydään myös kahvilla(heidän työ ajalla) jos heillä on vaan aikaa. Todella rentoja tyyppejä,jotka ei luennoi mistään tai tuputa sääntöjä! Joskus saa vähän katseita ulkopuolisilta kun poliisit ovat "piirittäneet" mut huoltsikan pihalle. Paskiaiset vilkuttelee välillä valoja ja "kiusaavat" tahallaan viatonta motoristia![]()
Jos sillä oli vielä mustat aurinkolasit niin tuttu jannu jo mopoiästä.Todellinen kiusankappale,joka pääsi kerran jopa sakottamaan...(adrenaliini @ Kesä. 09 2007,09:11) kirjoitti
Kyy-yl
Asennevammaa löytyy varmaan puolin ja toisin. Ns. normaalikulkijat saavat kulkurauhan. Keulijat ja muut äitinpojat ovat erikseen.(adrenaliini @ Kesä. 06 2007,23:47) kirjoitti
nimm. 35 vuotta poliisina![]()
Olavi Heikkala
Onpa ollut konstalla ankea aamu! Saattaa sattua kenelle vaan.
Itselläni on pelkästään hyviä kokemuksia mp-poliiseista. Jos joskus polliisisetä ei vastaa tervehdykseen, ei siitäkään ihan koko ammattikuntaa pidä tuomita. Pyöräilijät ovat yksilöitä. Ajattelen niin, että "siviilimotoristi" ei vastaa tervehdykseen, koska ei uskalla irrottaa kättään tangosta. Poliisilla on taatusti joku muu syy.
Jalkapohjat edellä, sillä pää on tärkeä.
Kerran moikkasin, kun sattui tulemaan sopivasti vastaan. En edes tajunnut ekaks että se oli posliini. Ei moikannu takas vaan pää kääntyi salamana tutkaan, et jos sais sakotettuu mua sen sijaan![]()
premier
emeritus
Moikkaus tuli siniseltä viime kesänä Kuopiosta Jyväskylään matkalla ollessani ysitiellä.![]()
Piristi kummasti matkantekoa, kun ihan valtion puolesta tervehditään![]()
Honda CBR 954RR FB '03
Kawasaki ZX-6R '01
Ai näin vain?(adrenaliini @ Kesä. 11 2007,20:00) kirjoitti
http://www.youtube.com/watch?v=xh7qT8YSTUY
juu, tiedän vanha, mutta sopi niin hyvin![]()
(Dec @ Kesä. 12 2007,09:50) kirjoitti
![]()
en ollu ennen nähny,mut just tohon malliin
![]()
![]()
Ihmisiä ne poliisitkin on...![]()
BMW S1000 rr
BMW 800 GS
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
BMW F 650
Kawasaki ZX 12R
Honda VFR 800
Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
..ja ihmiset ovat lähtöisin apinasta..(katteetonlupaus @ Kesä. 12 2007,10:42) kirjoitti
![]()
Enpä heiluttele moisille... Sen verran ollu erimielisyyksiä, ettei vaan yksinkertaisesti huvita.![]()