Itse säikähdän aina sen verran mp-poliisin nähdessäni, että huomio menee välittömästi omaan nopeusmittariin ja moikkailu unohtuu...
Kerran on kyllä muuten niiiiiiiin kiva mp-poliisi *pysäyttänyt, että olisi voinut pyytää pysäyttelemään useamminkin, jos ei vaan silloin sakottaisi *
![]()
Viimeks tuli mutkapätkällä auto - mopo - poliisimopo -letka vastaan loivassa mutkassa tiukasti toistensa persiissä kii. Ainoo joka morjesti takasin oli mp-poliisi. Emmä kyllä sen autokuskin oottanukkaan morjestavan takasin.![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Vastaavanlaisia tarinoita kuulee aina joskus. Nain ne urban legends lahtee.
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Ei ne kaikki mulkkuja ole, meidänkin pyöräporukoissa on yksi poliisi ja onpahan sekin ajanut poliisia karkuun..hehhe.. samanlaisia apinoita ku mutkin ne tekevät työtään mutta en kiellä etteikö mukaan mahtuisi virkaintoisi kusipäitä.. mutta se vitutus kohdistuu aina siihen mulkkuun kuka ne sakot kirjottaa tai kenentakia joutuu liriin.. mut anyway jos olet virkaintoinen kusipää rupee LP:ksi niin ne muutkin ovat tehneet..
Suzuki GSXR1000 K6
Nyt tuli lyhyen motoristi urani aikana ensimmäinen mp-poliisi vastaan maantiellä ja heilautin kättä sivulle kuten muillekin motoristeille ja kyllähän sieltä tuli maltillinen kytkinkäden sormien nosto takaisin *
Tuli mp-poliisi myös ihan sopivassa kohtaa vastaan, koska jos olisi kohdattu minuuttia aikaisemmin olisin päässyt varmaan juttelemaankin, kun olin silloin vähän reippaammin ohittanut yhden rekan. Olisi kyllä tainnut olla aika yksi puolesta keskustelua *![]()
xxx
Niinpä niin(Päivänsäde @ Kesä. 06 2007,22:41) kirjoitti
Itselleni ei ole koskaan mopopoliisi moikannut, muutaman kerran tullut vastaan, tänään viimeksi.
Suzuki GSX-R 1000 K7
No juurikin eilen sattui Nurmeksessa ajamaan pärräpoliisi vastaan kun olin reissussa ja sen suurempia edes miettimättä nostin kätöstä, kohdalla vasta huomasin että polliisihan se siinä, mutta mitäpä näistä...morjensti takasin...
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat"
Viime kesänä moikkasin, kääntyi perään ja pysäytti. Riisuin kypärän ja MP-poliisi totesi: "Mun faijalla on samanlainen, mites on pelannut?" Olihan se kaveri ainakin 10V nuorempi kuin "uhri". Mukavahan se vaan on kun pidetään huolta...![]()
Itse ajelin tuossa joskus Lahdesta Tampereelle, aurinko laski, oli lämmintä, ei muuta liikennettä ja silleen - eli kaikin puolin mahtavat olosuhteet ja fiilikset - NO - ajelin siinä 100km/h alueella ehkä hitusen ripeällä vauhdilla (hyvällä maulla), kun mäen takaa vastavalosta ilmestyi vastaantuleva moottoripyörä. Hetkeä ennen kohtaamista lapa ojoon, jotta MORO... ja kas-kas sehän olt vallesmanni mopoineen kaikkineen!
Hoiti kyllä homman hienosti: morjesti takaisin ja näytti sitten kädellä (ylös-alas-liikettä), että himmaa vähän! ... ja jatkoi matkaansa!!!!!!![]()
Ajatteli kai, että joku olisi voinut ajaa ko. olosuhteissa hieman kovempaakin kuin minä. TÄMÄ HIENOINEN ELE PURI MINUUN PAREMMIN KUIN SAKKO: AJOIN LOPPUMATKAN TÄSMÄLLEEN RAJOITUSTEN MUKAAN, EIKÄ EDES V###TANUT YHTÄÄN, PÄINVASTOIN!
![]()
What - who - Me??!!!
Ainoa oikea moottori on suihkumoottori!
Täällä Jyväskylässä päin eivät kyllä ainakaan muutaman kohtaamisen perusteella takaisinpäin moikkaile. Nykyään en sitten viitsi minäkään niille moikata.
Kawasaki ER5 => Yamaha YZF600R Thundercat
Itse taas olen Jkl:n seudulla pari kertaa mp-poliisille moikannut. Toinen moikkas takaisin, toinen ei. Tosin mulla on tapana se, että mp-poliisin ollessa kyseessä nyökkään näkyvästi. Tällöin ei tartte poliisinkaan morjestaessaan nostella tassujaan ja kukaan ei sekoita pysähtymismerkkiin. Muuallakin nyökkäämällä on saatu ns. vastakaikua.
Ja kuten joku tuossa aiemmin sanoikin asennevammaa on taatusti molemmilla puolilla![]()
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
Olin ulkoiluttamassa muijaa ja lähdettiin Järvenpäästä Jokelan suuntaan. Muija kun tykkää kiihdytyksistä niin pitäähän sille sitä tarjota. Vauhtii oli jo aika reilusti, kun löysäsin kaasun juuri sopivasti kun vastaan tuli kustomi ja kyykky. Kyykky reilusti lujempaa. Lapa ojoon, kustomi ei reikoi, kyykyssä hassu sininen valo vilkkumassa, alkaa kuskin pää vipattaa mun suuntaan, mutta ei silti vastannu tervehdykseen?![]()
Niinpä!(Holy-Maria @ Kesä. 13 2007,00:37) kirjoitti
Ei sentään treffeille pyytänyt?
![]()
Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
Juhannuksena ajelin Raumalle päin ja vastaan tuli prätkä-poliisi, moikkasin lapasella ja kyllähän tuo iloisesti morjesti takaisin. Eli onnistumisprosentti vielä toistaiseksi täysi 100.![]()
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Aikoinaan 90-luvulla tuttavalla oli hieno gikseri ja se kulki...
Asiaan olipa kesäyö pohjoisessa hienoimmillaan ja kaveri ajeli mutkatietä pohjoiseen jossa oli uusi asfaltti huomasi toisenkin pyörän saavuttavan häntä,tästä riemaantuneena lisäsi vauhti reilusti ja ajeli n.5km kunnes pääsi uimarannalle tupakalle.
Sytytettyään savukkeen huomasi toisen pyöränkin tulevan rannalle jase oli kyttäpyörä
.
Poliisi pysähtyi vierelle ja kysyi "saiskos savukkeen" kaverihan tarjosi(ihan paskat housussa...)
Poliisi avasi suunsa uudelleen,kehui uutta asfalttia ja kuinka hieno mutkapätkä kyseinen reitti onkaan.
Ei tullut sakkoja molemmat lähtivät ajelemaan siitä sit erisuuntiin. kyseinen tapahtuma sattui n. klo 02 yöllä
Että tälläinen poliisi pohjanmaalla 90-luvulla *
Liv to rait rait to liv
Ota seuraavalle ajokerralle videokamera mukaan ja jos törmäät samaan pilkunviilaajaan niin vedä tarinat äänen kanssa kuvalle ja viedeon pätkä tänne. Olisi mielenkiintoista nähdä kyseinen virkavallan edustaja joka noin pahoin tervehtimisestä suuttuu.(pethei @ Kesä. 06 2007,21:14) kirjoitti
Troppasie pitin tulimma, tukkusissa on vesselämbi matata.
No eipä ole kuin kerran sattunut MP-poliisi kohdalle tänä kesänä, ja sekin juhannusruuhkassa pikkutiellä. Ajoi Mondeon perässä rennosti käsi polvella ja kyllä vain, käsi nousi![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
sitä oon ihmetelly ku ajatellaan et kytät on homoja/perseestä/.... mitä toi liikenne ois jos ei ois poliiseja?
600rr
sujuvaa ja jouhevaa.(factoryrider @ Heinä. 06 2007,23:57) kirjoitti
-on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-
-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
Eipä oo Mp-poliiseja tänä kesänä näkynyt.
Maijan olen nähnyt tasan kerran tänä kesänä.. ja sekin perkele sakotti. Oli mukamas ylinopeutta tai jotain..
Ne on desanttipukuisia nykyään,kytät tulee sanansa mukaisesti `kansan pariin`.(Stalt @ Heinä. 07 2007,00:43) kirjoitti
-on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-
-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
Eilen tuli vastaan Mp- poliisi moikkasin, vaan eipä tuo takaisin moikannut![]()
Driving Saab turbo may cause serious addiction!
Aika usein on tullut moikkailtua MP-poliiseja, ja suurin osa on antanut takaisin. En varmistele etukäteen, kuka tai minkämerkkinen kaksipyöräinen vastaan tulee, on tullut moikkailtua, mopoja, skoottereita, ja näitä MP-poliiseja. Suurin osa on vastannut lapasen nostoon. Jos en moikkaa kaksipyöräistä tunnistan sen mopoksi, skootteriksi tai MP-poliisiksi. Yksikään tervehdys ei silti harmita.(sjobbe @ Kesä. 06 2007,22:18) kirjoitti
Letkassa en yleensä tervehdi, on muuta tekemistä.
Ja joskus jokin muu kuin vastaantulevan MP:n tervehtiminen vaatii huomiota enemmän.
Hiukan kuitenkin aina, jos tulee moikattua jätskikauppiasta.
Kohtelu on aina ollut asiallista, vaikka "sinko-osastoon" kuulunkin.
Mukava ku pukama...eiku mukana
Mei tö iiköls SKRIIM!
The Mocamaster
Koska kortti ja leipä
Kyllä mä poliisille morjenstelen, jopa autoileville ja varsinkin tutkaan tuijotteleville mitkä on maastoutuneet.
Välillä saa lapasta takaisin, välillä ei.
Voisin veikata että harva meistä haluaisi olla ainakaan kaksipyöräisellä liikenteessä, jos siellä olisi voimassa viidakonlait. Loppujen lopuksi kyllä nuo liikennesäännöt ja niiden valvominen tuo paljon turvaa liikenteeseen.(factoryrider @ Heinä. 06 2007,23:57) kirjoitti
Ja eikös se usein mene niin, että kun itse rikkoo ja poliisi sakottaa haukutaan poliisit. Sitten kun joku toinen rikkoo eikä poliisia näy, niin haukutaan poliisit kun ei ole paikalla.
En minäkään mistään tiukkapipoisista poliiseista pidä. Ja toivon järjenkäyttöä ja joustavuutta myös heiltä. Eipä ole paljoa tarvinnut niiden kanssa jutella viime aikoina, mutta pahoin pelkään, että tämän mp-harrastuksen myötä juttelen useammin *![]()
xxx
(app @ Heinä. 07 2007,09:17) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Mukava ku pukama...eiku mukana
Mei tö iiköls SKRIIM!
The Mocamaster
Koska kortti ja leipä