Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Mää kun vasta alotteleva mopoilija oon niin en kauheesti noista pyöristä tiedä Mulla on 98 vuotinen gpz500S ja tarkotus olisi laittaa siihen tehoputket kaikkine putkinensa ja nyt olisi tarjolla micron putket jotka on ollut jossain 80 ja 92 vuotisessa pyörässä kiinni... Sopiiko noi putket tohon mun pyörääni vai onko se muuttunut vuosien saatossa radikaalisti??
    Kiitän ja kumarran etukäteen vastauksesta/sista...
    Yleensä noi ei sovi ku ihan samaan malliin. Eli tietyn vuosimallin putket sopii joko juuri saman vuosimallin pyörään tai korkeintaan parin vuoden heitto käy. Tämä siis tietämättä juuri sun pyörästä/mallista mitään.
    90% varmuudella käy. Itellä oli viime kesänä -02 mallinen ja kaverilla -89 tjsp eikä vertailemalla noin päällisin puolin eroja ollut kuin muoviosissa.. Jos sitten joku kiinnike on vähän eri paikassa niin helpostihan ne sitten mulkkaa. Jos jostain läheltä ne saat, niin sovi että saat kokeilla ensin tai palauttaa jos ei sovi.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Kiitän tiedosta Putket tulee Oulusta ja ite asun Tampereella, niin otan sen riskin jos ei ne käy..
    Sovi myyjän kanssa, että voit palauttaa ne mikäli ei sovikkaan
    RF 900 R -97
    ZZR 1100 -99
    GSX 1300 R k6
    GSX 1300 R k9
    Sopii kyllä jos ovat olleet aikaisemmin jossakin GPZ 500S mallissa. Kone on ollut sama 1987-2006 (eli koko valmistusajan).

Vaikka sopiikin en suosittele hommaamaan syyn voit selvittää amerikan poikien sivustolta josta löydät kaiken tuohon GPZ500S (jenkeissä EX500 ja ZX5R merkillä myytyn) moppediin

EX 500 palsta

Palstan moderaattori FOG on itse aikoinaan ajanut kilpaa kyseisellä pyörämallilla joten tietänee mistä puhuu. Tuo ilmanpusari modi joka löytyy myös palstalta kannattaa tehdä.
    Putki keskustelua esim tässä Putkistoja

"Life is too short to be small"

Näillä mentiin:
    Suzuki GSX750F
    Kawasaki GPZ500S
    Tunturi SS ~50cm3
    itellä on kanssa 92 vuosimallin gpz (saksasta tuotu ninja 500),
    oon lukenu noita palstoja mitkä mainittiin ja hyvää tietoo on tullut ilmi. FOG ainakin tietää mistä puhuu.

noh. tehoputket piti sitten ostaa lähinnä äänien takia(valmistaja lupaa 60% lisää tehoa keskialueelle, mutta vain 2 hp lisää huipputehoa), brasiliassa ne on tehty ja sieltä ne lähetettiin mulle jenkkien (myyjä siellä) kautta.
    Sarachú - merkkiset pöntöt kyseessä siis(pelkät änkät).

25kw papereilla ajavalle liian kovat äänet(eihän niissä tietenkään mitään hyväksyntiä ole, EU:sta tuskin valmistaja kuullutkaan.), mutta vetää erittäin pirteästi heti alakierroksilta verrattuna vakioputkiin.

2 vuoden päästä sitten pyörästä taistelijamallista väkertämään, tt paperit hakuun ja teharit lopullisesti kiinni ;)

tiiätte kuka on kyseessä jos tampereella näkyy ninjatarroilla valkosininen gpz
    Ei mihkä!
  8.  
    Milloinkas nuo sarachu pöntöt tilasit ja mikä oli toimitusaika ja -hinta? Itsekkin noita katselin ja vaikuttavat ainoilta vähänkin järkeviltä pöntöiltä tuohon mopediin.

Täältäkös tilasit speedbikecafe?

Myytkös omasi ? *

"Life is too short to be small"

Näillä mentiin:
    Suzuki GSX750F
    Kawasaki GPZ500S
    Tunturi SS ~50cm3