moi
onko kokemuksia ko pyörästä. millainen tuo olisi ensipyöräksi naiselle.
Onko siinä jotain vikoja jotka pitäisi huomioida käytettyä ostaessa?
polkupyorailija kiinassa
Jos haluat kustomilla alotella, niin ota sitten suosiosta 535. On joka suhteessa parempi kuin toi varttinen. Ei paina mainittavasti enemmän. Koneessa just senverta enämpi vääntöä jotta on paaaaaaaljon helpompi ajaella, etenkin kaupunkiliikenteessä. Ei tarvii vehdata kettinkien kanssa. Eikä takuuvarmasti karkaa lapasesta, ei ainakan sen lisääntyneen suorityskyvyn tähden.![]()
FJR
"Dorkat eivät ikinä vanhene" - REMU
Samaa mielipuolta, ei se lapasesta lähe vaikka mitä tekis, ja onhan se mukava päästä nopeusrajoitusta myös vastatuuleenkirjoitti
![]()
<p>Gospel Riders</p>
No, minä nyt kerron tämän saman tänne palstalle jo varmaan kolmatta kertaa. Jos se pyörä on yhtään kunnossa, sillä kyllä saa toista sataa mittariin vastatuuleenkin. Eihän se ole todella ison miehen pyörä, mutta pienemmälle henkilölle passeli. Minä (180cm/80kg) saan akan pyörällä 120km/h lasiin selkä suorana. Kevyt ja helppo käsitellä. Ei vehkeiden (varsinkaan aloittelelijoilla) tarvi olla isoja ja tehokkaita. Eräs tuttava pariskunta on jopa matkustellut tuollaisella kotimaassa parinakin kesänä. Itse en kyllä ihan tuollaiseen lähtisi, mutta niin ne vaan jotkut harrastaa extriim-lajeja.
Honda ST1300A
Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
Avokki pöräytti minun mukana 250 viragolla 2x 700 km tankkauspysähdyksillä ilman valittamista muista asioista kuin ketjujen rasvauksesta. Ihan sillä pääsee 120 km/h jopa matkavarustuksissa ja kuluttaa verrattuna omaan 535:een nähden noin 1,5 litraa vähemmän, vaikka kierrättää täysillä. Jos ei yleensä aja 100 km/h enemmän, pyörä menee nätistä, mutta 120 km/h:ssa ajaessa väsyy enemmän kuin 535:lla, joka vaatii ehkä vähemmän ohjaamista ja kahvanvääntöä. Vakuutusmaksuissa ei säästä.
Suzuki PV uusi, -91. Myyty -92. Ajettu 16 500 km.
Virago 535 vm -92. Ostettu 2007 - Myyty 2008, 12 000 km.