Nesteet vaihdettu ja ja pinta ylärajassa, malli -99 *ruisku.
Mikähän on, flekti pyörii kyllä. Toinen samanlainen ei nosta lämpöjä läheskään yhtä paljon ajolenkillä.
Onko jostain ilmattavissa, vaiko pumppu kaputt ?
Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
mun oma ei tahdo nostaa viisaria ollenkaan kun ajaa maantiellä.. kaupungissa sitten tänäänkin nosti puoleenväliin.. kupliiko paisuntasäiliössä kun ottaa korkin pois kun kone käynnissä? hukkaako sitä nestettä?
Kawa zzr600 - kawa zx6r - Suzuki gxsr 750 - Kawa zx6r - Yamaha YZF R1 - Suzuki gxsr 1000 - Suzuki gsxf 750 -Kawa zx9r - Honda CBR XX - Suzuki Marauder - Yamaha YZF thundercat - Ducati SS900ie - Yamaha R6 - Ducati S750ie
Mun -00 XX:ssä mittari kapuaa helteisessä kaupunkiliikenteessä noin 3/4 -asentoon mutta ei ole koskaan ollut lähelläkään punaista aluetta, flekti menee päälle kun neula on n. 2/3 -asennossa. Normaalissa maantieajossa neula pysyy poikkeuksetta tasan keskellä asteikkoa, paljolti ulkolämpötilasta ja koneen kierroksista riippumatta.
Jos tuuletin toimii ja ilmaus on tehty niin epäilisin minäkin ehkä pumppua. Täällä tosin sanotaan että "ne kaikki tekee sitä" ja että syytä huoleen ei olisi:
Hot Bird
/MarcusB
nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
"I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
Itsellä meni joskus letku ja sen seurauksena melkein kaikki nesteet. Tuolloin täytin järjestelmän korkin kautta täyteen (oikealla puolella jäähdyttäjää ylhäällä). Jotenkin on tutina että järjestelmä ei täyty pelkästään paisuntasäiliöön täyttämällä.(-O- @ Kesä. 05 2007,21:23) kirjoitti
![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Kuulemma jos glykolia ei ole tarpeeksi lantrattu vedellä saattaa vaikuttaa lämpöihin... Tiedä sitten.
Mun pyörässä oli kansipahvi mennyt kolmen pytyn kohdalta. Oirena oli lämpöjen nousu tyhjäkäynnillä, kun seisoskeli esim. liikennevaloissa. Sitten kun antoi pikkasen kierroksia koneelle, niin lämmöt laski.
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Nestettä tuo ei hukkaa.
Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
Paikoillaan ollessa kyllä lämmöt nousee. Kierroksia kun antaa, niin lähtee laskemaan, olisko se pahvi palanut..?(Sara @ Kesä. 05 2007,23:09) kirjoitti
Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
Onko kellään koskaan palannu pläkkäristä kansipahvi..?![]()
Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
Now '14 VFR1200F
161.6mph/LPR'09
175.8mph/Halli'10&SS1000
177.1mph/Halli'11&SS1600K
167,2mph/Halli'13&SS1000
168.4mph/LPR'14&SS1600K
kuulostaa nyt kyllä siltä, että jos kierroksia antamalla lämmöt laskee, niin veden kierrossa on jotakin häikkää.. Vesipumppu laiskistunut?? tai sitten termostaatti alkaa lakkoilemaan. Ei ymmärrä kui kansipahvi voi vaikuttaa lämpötilaan, jos kerran vedet pysyvät sisällä ja puhtainaJa voihan siellä olla joku tukoskin tietysti..
Tuohon "oireena oli lämpöjen nousu".. ettei vaan ollut kansipahvin palaminen se lämpöjen nousun aiheuttama oire
Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"
Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
Jossain Honda-huollossa olis sanottu, ettei noihin olis termostaattia tarvinnu koskaan vaihtaa...
Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
Nuokin ovat mahdollisia... Samaten letkut kun ovat "kerrostettuja" rikkoutuneen letkun sisään saattaa mennä kuuma vesi, joka tekee pullistuman ja tukkii kierron...(pronka @ Kesä. 20 2007,12:21) kirjoitti
Tosin tuo tuntuu kaukaa haetulta, mutta tälläiseenkin vikaan on törmätty joskus.
Edit. Tossa mun kansipaffi rikossa ei öljyt ja vedet menneet sekaisin.
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
jos siis oikeasti vikana on vain se, että lämpömittari näyttää erilailla, kuin kaverin, ei kannata huolestua.. Voihan teillä olla eri lämpöarvoiset termostaatit. Sulla voi olla likaisempi syyläri.. ootkos katsonut?? Jos se menee punaiselle, sitten kannattaa vähän katella tarkemmin, josko oikeasti on keittämässä..
Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"
Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594