Jousta kireämmälle ja paluuvaimennusta hieman lisää.(macceS @ Heinä. 23 2007,08:11) kirjoitti
Ja tärkein. Painetta lisää! Tuo on kans ykx pointti et jäykkärunkoiset renkaat alle. Sanoisin et tota z4 ei kande laittaa.Huono kestämään kulutusta. Z6 hieman parempi.
Itse käyttänyt takana mezlerin 880 ja edessä z6. Tosin etunen menee vaihtoon ja kokeilen 880 eturenkaana.
Noin yleensä ottaen aika kranttu pyörä renkaista.![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Hmmm...meikäläinen sanois että toisin päin noi iskarin säädöt.(Tuppervaari @ Heinä. 28 2007,11:36) kirjoitti
Mulla pyörän viritykset jäi eukon kanssa tekemän reissun säätöihin, eli jousi kireellä ja iskari hardille.
Pyörä oli ihan erilainen sit kun yksin ajoi, eli luikerteli.
Annoin säätöjen olla ja eukko kyytiin, taas meini ihan niinkuin pitääkin.
Säädin jousen löysälle ja iskarin softille, nyt taas menee kun juna yksin ajellessa.
No nyt on vaihdettu Bridgestonejen tilalle Metzelerin Z6 Roadtecit ja ajeltu n.400km niillä. Nyt on pyörän kulku vakaata myös kaksi päällä! Säädin myös jousen tiukemmalle, niin ajo-ominaisuudet parani myös sen ansiosta.
Macce
http://www.mkkv.fi/
https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/
ex. BMW K1300S -14
ex. BMW K1300S -12
ex. Triumph Trophy SE -13
ex. BMW K1200R Sport -08
ex. Honda ST1300 -07
ex. Suzuki M800 -07
Tilaishan nuo sivulaukkujen pussit mutta ei toi usa taivu lapinmiehen ajatuksissa , Jos joku tilaa niin voisin tilata kimpassa.
Ei se mullakaan oikein tuo USA taivu, mutta sain kuitenkin laukut tilattua. Sähelsin niitten proseerauksien kans, mutta tuli loistavasti; toiseen vaimon ja toiseen mun nimi. Laukut kyllä tuntuu sopivan mainiosti. Kiitoksia vinkeistä. Toimitus oli tasan kaksi viikkoa.
Ps. Kelit menee nyt liika kuumiks ajamiseen.
"Kyllä rautaperse kotiin ajaa" : vanha pohjalainen sananlasku
Muuten, tossa meikäläisen pyörässä on vissii jälkikäteen hommattu takalaukku, jossa kyllä lukee pan european komeesti. Mut mut siihen on eri avain, kaikki muut toimii virtalukon avaimella, saakos siihen vaihdettu lukkopesää joka toimis myös tolla virtalukon avaimella?
Meinasin myös sarjoittaa pannarin takalaukun virta-avaimella toimivaksi mutta käytännössä on mukavampi kun on eri avaimella toimiva, monesti on unohtunut jokin laittamatta kun on jo pyörä käynnissä. Ja niin ne on kaikki takalaukut eri avaimella vaikka pyörään olisi tilattu ready-to-go paketti ostohetkellä.
shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
Se Hondan takalaukku näyttäisi pisteosiensa perusteella olevan omaa sukua Givi.(ShadowC2 @ Elo. 10 2007,08:15) kirjoitti
Tuosta johtuen sarjoittaminen virta-avaimelle on haasteellista, mutta jos jollain on ollut aikaa viritellä tuollainen, niin kuulisin mielelläni kuinka temppu onnistuu.
CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
Soitin tonne Brandt:lle ja ne kerto samaa, eli on Givin tekemä ja ei onnistu sarjoittamaan virta-avaimen kanssa samaan sarjaan.(Hannu59 @ Elo. 10 2007,12:05) kirjoitti
1100 st valot?
Olin eka kertaa pimeässä liikkeellä ja huomioni kiinnittyi lähi- ja kaukovalojen suureen eroon. Kaukovalot erittäin hyvät muuta lähivaloissa sais olla tehoa lisää. Onko esim. Saksassa käytössä oikean puoleinen lamppu myös lähivaloilla?
Luin jostain testistä, että Suomeen tuotaessa valoja joudutaan huonontamaan ja nyt epäilen juuri johdon poistamista oikeasta lähivalon polttimesta. Olis aika helppo tapa saada lisää valoa ja samalla tulis symmetrinen valo!!!!
Täytyy tutkia minkälainen valokuvio tulee oikean puoleisesta lampusta lähivalolla. Onko jollain kokemusta em. episodista?
Lakitulkinta saa jäädä omaan arvoonsa.![]()
"Kyllä rautaperse kotiin ajaa" : vanha pohjalainen sananlasku
Saman huomion tein lähivalosta, huonohan se. Vedin tosiaan kytkimen kautta virrat toiseenkin lamppuun, ja kyllähän se vähän tilannetta paransi, mutta...(pertza @ Elo. 22 2007,17:58) kirjoitti
Kuvio on varsin epämääräinen, sellainen U- tai V-kirjaimen mallinen. Ei mielestäni häikäise vastaantulijoita, kun vähän matkan päästä asiaa tutkailin. Käyttelen sitä (siis valoa) tarvittaessa, en koko aikaa. Onpahan sitten varalla, kun varsinainen polttimo simahtaa.
Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
Kone on Pannari 1100-99 käy ja kukkuu hyvin mutta tuntuu, että vähän kylmänä. Lämpömittarin viisari makaa maantieajossa aivan skaalan alussa juuru ja juuri lämpimän puolella. Onko tuo Pannarin ominaisuus vai olisiko termostaatti sanonut sopimuksen irti.
Terv.Tepsa
Tepsa
Mun pannari tekee lämpöjen suhteen justiin samanlailla kun sun pannari.En tiedä onko vika vai ominaisuus *(tepsa @ Syys. 12 2007,09:51) kirjoitti
![]()
ominaisuus on. myös -95 mallissa neula on matka-ajossa alareunassa ja plekti käynnistyy (liikennevaloissa) asteikon puolivälissä.
Onko kenelläkään kokemusta ST1100 renkaiden koon muuttamisesta ?
Tekisi mieli kokeilla Pilot Road 2 renkaita, mutta eihän niitä ole 160/70-17 koossa.
Jos olette sitä mieltä, että ei kannata muutella, niin mitä suosittelisitte ?
Ajan kohtuu paljon matkaa ja välillä käyn radalla hakemassa tuntumaa pyörään. Bridgestonet G548 ja BT021 on testattu, enkä oikein ollut tyytyväinen varsinkaan kulutuskestävyyteen. Molemmat totaalisesti loppu hiukan alle 10 tkm.
No, se on sitten vaan VOE VOE
Kannattaa keskustella renkaanmyyjien kanssa varmaan mikä on sopivin seuraavasta koosta, minä olen ajanut pari 160/60x17 takarengasta loppuun saatuani sellaiset edullisesti. Ei siinä muuta ole kuin takapää jää vähän alemmas enkä huomannut suurempaa muutosta ajo-ominaisuuksiin.
Tunturista se alkoi, sitten CB 125, CB 350, T 500, XJ 650, GSX 750, GSX 750, XJ 900, ST 1100, 2007 ST 1300 ja nyt Triumph Trophy 1200 SE Launch pack
Hei PannEuropeanin omistajat. Mulla olis tarpeettomana korjaus/huolto-opas ST 1100:een vuosimallit 90-01.
Että jos jotakuta kiinnostaa niin ota yhteyttä.
Itsellä on pyörässä noi bridgestonet,mutta pitäisi talvenaikana(veekaks @ Syys. 23 2007,19:56) kirjoitti
vaihtaa renkaat,koska on kulunut pykälille(ajettu 14 tkm).
Pannariin on vain niin suppea rengasvalikoima *
Koon muuttamisella 160/70-17 kokoon 160/60-17 löytyy paljon enemmän renkaita
Muuttuuko mitenkään ajo ominaisuudet
Lisää kokemuksia,jos ootte vaihtanut kokoa *![]()
Vieläkö sulla on se manuaali ? Menin ja ostin pannarin, joten eihän sitä tiedä, jos vaikka tarvitsen joskus.(koivor @ Loka. 23 2007,15:33) kirjoitti
Uskollisuutta on kahta lajia..Oikeaa ja väärää.
Mistäs olet hommannut tuon lisäjarruvalon joka sulla on kuvissa.(ShadowC2 @ Elo. 10 2007,08:15) kirjoitti
Olis komee takaspoileri
Ihan paikalliselta Honda-liikkeeltä, reilut 350 € johtosarjoineen(lopu @ Joulu. 30 2007,20:56) kirjoitti
linkki lisävarusteihin
tuolta löydät kaikkea muutakin kivaa alkuperäistä, tuon saman tuotenumeron kun annat paikalliselle varustemyyjälle niin kyllä se siitä.
shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
Hinta näyttää siltä , että taitaa olla liian hieno mulle
Kiitti linkistä !
Onkos noista sisälaukuista muita hyviä linkkejä kuin tuo yks tuolta järven takaa.
Jos on uudempi pani, vois ne givin uudet sisäkassit olla sopivat...
Ainakin kuvissa uudet kassit näyttäs sopivasti sieltä edestä olevan kapeemmat?
Niitä löytyy alan liikkeistä usein ihan hyllystä.
Life is hard, then you die...
Joo uudempi pannari.
Täytynee käydä katsomassa.
Kiitos![]()
Onko vielä kokemuksia tuosta *Pilot Road 2 renkaasta Honda st 1100 ssa. *(veekaks @ Syys. 23 2007,19:56) kirjoitti
![]()
Minkä merkkisillä renkailla ajelit,ja paljonko kesti kilometrejä *(Panikka @ Syys. 23 2007,20:04) kirjoitti
![]()
Honda st 1100 omistajat kertokaa mitkä renkaa kestää hyvin pyörässä,ja jotka ei kulu pykälille *
Tällä hetkellä alla Bridgestonet(G547 ja G548).Tekisi mieli kokeilla myös muita merkkejä *
Kertokaa ihmeessä kokemuksia! Kiitos *![]()
Miten kestäs misukka macadam 50,ja mikkalainen on ajaa *(unnah @ Helmi. 07 2008,20:39) kirjoitti
![]()