Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 120:sta
  1. #61
    Lainaa (macceS @ Heinä. 23 2007,08:11) kirjoitti
    Tuli eilen myös todettua, että kaksi päällä ja yli 100km/h nopeuksissa Pannu "lullaa" alkuperäisellä takarenkaalla (Bridgestone BT020) kuten myös TM11/07 matkapyörätestissä mainittiin. Taitaa olla liian löysärunkoinen rengas?
    Onko Michelin Pilot Road jäykempi? TM vaihtoi alle Z4:sen (jäykempi runko), ja "ajo-ominaisuudet kasvoivat roppakaupalla".
    ...ja jos kerran Z4 ei kestä, taidan vaihtaa takafillarin Pilot Roadiin...
    Eturengastahan ei kai ole tarvetta vaihtaa?
    Jousta kireämmälle ja paluuvaimennusta hieman lisää.
    Ja tärkein. Painetta lisää! Tuo on kans ykx pointti et jäykkärunkoiset renkaat alle. Sanoisin et tota z4 ei kande laittaa.Huono kestämään kulutusta. Z6 hieman parempi.
    Itse käyttänyt takana mezlerin 880 ja edessä z6. Tosin etunen menee vaihtoon ja kokeilen 880 eturenkaana.
    Noin yleensä ottaen aika kranttu pyörä renkaista.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  2. #62
    Lainaa (Tuppervaari @ Heinä. 28 2007,11:36) kirjoitti
    Lainaa (macceS @ Heinä. 23 2007,08:11) kirjoitti
    Tuli eilen myös todettua, että kaksi päällä ja yli 100km/h nopeuksissa Pannu "lullaa" alkuperäisellä takarenkaalla (Bridgestone BT020) kuten myös TM11/07 matkapyörätestissä mainittiin. Taitaa olla liian löysärunkoinen rengas?
    Onko Michelin Pilot Road jäykempi? TM vaihtoi alle Z4:sen (jäykempi runko), ja "ajo-ominaisuudet kasvoivat roppakaupalla".
    ...ja jos kerran Z4 ei kestä, taidan vaihtaa takafillarin Pilot Roadiin...
    Eturengastahan ei kai ole tarvetta vaihtaa?
    Jousta kireämmälle ja paluuvaimennusta hieman lisää.
    Ja tärkein. Painetta lisää! Tuo on kans ykx pointti et jäykkärunkoiset renkaat alle. Sanoisin et tota z4 ei kande laittaa.Huono kestämään kulutusta. Z6 hieman parempi.
    Itse käyttänyt takana mezlerin 880 ja edessä z6. Tosin etunen menee vaihtoon ja kokeilen 880 eturenkaana.
    Noin yleensä ottaen aika kranttu pyörä renkaista.
    Hmmm...meikäläinen sanois että toisin päin noi iskarin säädöt.
    Mulla pyörän viritykset jäi eukon kanssa tekemän reissun säätöihin, eli jousi kireellä ja iskari hardille.
    Pyörä oli ihan erilainen sit kun yksin ajoi, eli luikerteli.
    Annoin säätöjen olla ja eukko kyytiin, taas meini ihan niinkuin pitääkin.
    Säädin jousen löysälle ja iskarin softille, nyt taas menee kun juna yksin ajellessa.
  3. #63
    No nyt on vaihdettu Bridgestonejen tilalle Metzelerin Z6 Roadtecit ja ajeltu n.400km niillä. Nyt on pyörän kulku vakaata myös kaksi päällä! Säädin myös jousen tiukemmalle, niin ajo-ominaisuudet parani myös sen ansiosta.
    Macce

    http://www.mkkv.fi/
    https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/

    ex. BMW K1300S -14
    ex. BMW K1300S -12
    ex. Triumph Trophy SE -13
    ex. BMW K1200R Sport -08
    ex. Honda ST1300 -07
    ex. Suzuki M800 -07
  4. #64
    Tilaishan nuo sivulaukkujen pussit mutta ei toi usa taivu lapinmiehen ajatuksissa , Jos joku tilaa niin voisin tilata kimpassa.
  5. #65
    Ei se mullakaan oikein tuo USA taivu, mutta sain kuitenkin laukut tilattua. Sähelsin niitten proseerauksien kans, mutta tuli loistavasti; toiseen vaimon ja toiseen mun nimi. Laukut kyllä tuntuu sopivan mainiosti. Kiitoksia vinkeistä. Toimitus oli tasan kaksi viikkoa.

    Ps. Kelit menee nyt liika kuumiks ajamiseen.
    "Kyllä rautaperse kotiin ajaa" : vanha pohjalainen sananlasku
  6. #66
    Muuten, tossa meikäläisen pyörässä on vissii jälkikäteen hommattu takalaukku, jossa kyllä lukee pan european komeesti. Mut mut siihen on eri avain, kaikki muut toimii virtalukon avaimella, saakos siihen vaihdettu lukkopesää joka toimis myös tolla virtalukon avaimella?
  7. #67
    Meinasin myös sarjoittaa pannarin takalaukun virta-avaimella toimivaksi mutta käytännössä on mukavampi kun on eri avaimella toimiva, monesti on unohtunut jokin laittamatta kun on jo pyörä käynnissä. Ja niin ne on kaikki takalaukut eri avaimella vaikka pyörään olisi tilattu ready-to-go paketti ostohetkellä.
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
  8. #68
    Lainaa (ShadowC2 @ Elo. 10 2007,08:15) kirjoitti
    Ja niin ne on kaikki takalaukut eri avaimella vaikka pyörään olisi tilattu ready-to-go paketti ostohetkellä.
    Se Hondan takalaukku näyttäisi pisteosiensa perusteella olevan omaa sukua Givi.

    Tuosta johtuen sarjoittaminen virta-avaimelle on haasteellista, mutta jos jollain on ollut aikaa viritellä tuollainen, niin kuulisin mielelläni kuinka temppu onnistuu.
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
  9. #69
    Lainaa (Hannu59 @ Elo. 10 2007,12:05) kirjoitti
    Se Hondan takalaukku näyttäisi pisteosiensa perusteella olevan omaa sukua Givi.
    Soitin tonne Brandt:lle ja ne kerto samaa, eli on Givin tekemä ja ei onnistu sarjoittamaan virta-avaimen kanssa samaan sarjaan.
  10. #70
    1100 st valot?

    Olin eka kertaa pimeässä liikkeellä ja huomioni kiinnittyi lähi- ja kaukovalojen suureen eroon. Kaukovalot erittäin hyvät muuta lähivaloissa sais olla tehoa lisää. Onko esim. Saksassa käytössä oikean puoleinen lamppu myös lähivaloilla?
    Luin jostain testistä, että Suomeen tuotaessa valoja joudutaan huonontamaan ja nyt epäilen juuri johdon poistamista oikeasta lähivalon polttimesta. Olis aika helppo tapa saada lisää valoa ja samalla tulis symmetrinen valo!!!!
    Täytyy tutkia minkälainen valokuvio tulee oikean puoleisesta lampusta lähivalolla. Onko jollain kokemusta em. episodista?
    Lakitulkinta saa jäädä omaan arvoonsa.
    "Kyllä rautaperse kotiin ajaa" : vanha pohjalainen sananlasku
  11. #71
    Lainaa (pertza @ Elo. 22 2007,17:58) kirjoitti
    1100 st valot?

    Olin eka kertaa pimeässä liikkeellä ja huomioni kiinnittyi lähi- ja kaukovalojen suureen eroon. Kaukovalot erittäin hyvät muuta lähivaloissa sais olla tehoa lisää. Onko esim. Saksassa käytössä oikean puoleinen lamppu myös lähivaloilla?
    Luin jostain testistä, että Suomeen tuotaessa valoja joudutaan huonontamaan ja nyt epäilen juuri johdon poistamista oikeasta lähivalon polttimesta. Olis aika helppo tapa saada lisää valoa ja samalla tulis symmetrinen valo!!!!
    Täytyy tutkia minkälainen valokuvio tulee oikean puoleisesta lampusta lähivalolla. Onko jollain kokemusta em. episodista?
    Lakitulkinta saa jäädä omaan arvoonsa.
    Saman huomion tein lähivalosta, huonohan se. Vedin tosiaan kytkimen kautta virrat toiseenkin lamppuun, ja kyllähän se vähän tilannetta paransi, mutta...
    Kuvio on varsin epämääräinen, sellainen U- tai V-kirjaimen mallinen. Ei mielestäni häikäise vastaantulijoita, kun vähän matkan päästä asiaa tutkailin. Käyttelen sitä (siis valoa) tarvittaessa, en koko aikaa. Onpahan sitten varalla, kun varsinainen polttimo simahtaa.
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  12. #72
    Kone on Pannari 1100-99 käy ja kukkuu hyvin mutta tuntuu, että vähän kylmänä. Lämpömittarin viisari makaa maantieajossa aivan skaalan alussa juuru ja juuri lämpimän puolella. Onko tuo Pannarin ominaisuus vai olisiko termostaatti sanonut sopimuksen irti.
    Terv.Tepsa
    Tepsa
  13. #73
    Lainaa (tepsa @ Syys. 12 2007,09:51) kirjoitti
    Kone on Pannari 1100-99 käy ja kukkuu hyvin mutta tuntuu, että vähän kylmänä. Lämpömittarin viisari makaa maantieajossa aivan skaalan alussa juuru ja juuri lämpimän puolella. Onko tuo Pannarin ominaisuus vai olisiko termostaatti sanonut sopimuksen irti.
    Terv.Tepsa
    Mun pannari tekee lämpöjen suhteen justiin samanlailla kun sun pannari.En tiedä onko vika vai ominaisuus *
  14. #74
    ominaisuus on. myös -95 mallissa neula on matka-ajossa alareunassa ja plekti käynnistyy (liikennevaloissa) asteikon puolivälissä.
  15. #75
    Onko kenelläkään kokemusta ST1100 renkaiden koon muuttamisesta ?
    Tekisi mieli kokeilla Pilot Road 2 renkaita, mutta eihän niitä ole 160/70-17 koossa.
    Jos olette sitä mieltä, että ei kannata muutella, niin mitä suosittelisitte ?
    Ajan kohtuu paljon matkaa ja välillä käyn radalla hakemassa tuntumaa pyörään. Bridgestonet G548 ja BT021 on testattu, enkä oikein ollut tyytyväinen varsinkaan kulutuskestävyyteen. Molemmat totaalisesti loppu hiukan alle 10 tkm.
    No, se on sitten vaan VOE VOE
  16. #76
    Kannattaa keskustella renkaanmyyjien kanssa varmaan mikä on sopivin seuraavasta koosta, minä olen ajanut pari 160/60x17 takarengasta loppuun saatuani sellaiset edullisesti. Ei siinä muuta ole kuin takapää jää vähän alemmas enkä huomannut suurempaa muutosta ajo-ominaisuuksiin.
    Tunturista se alkoi, sitten CB 125, CB 350, T 500, XJ 650, GSX 750, GSX 750, XJ 900, ST 1100, 2007 ST 1300 ja nyt Triumph Trophy 1200 SE Launch pack
  17. #77
    Hei PannEuropeanin omistajat. Mulla olis tarpeettomana korjaus/huolto-opas ST 1100:een vuosimallit 90-01.
    Että jos jotakuta kiinnostaa niin ota yhteyttä.
  18. #78
    Lainaa (veekaks @ Syys. 23 2007,19:56) kirjoitti
    Onko kenelläkään kokemusta ST1100 renkaiden koon muuttamisesta ?
    Tekisi mieli kokeilla Pilot Road 2 renkaita, mutta eihän niitä ole 160/70-17 koossa.
    Jos olette sitä mieltä, että ei kannata muutella, niin mitä suosittelisitte ?
    Ajan kohtuu paljon matkaa ja välillä käyn radalla hakemassa tuntumaa pyörään. Bridgestonet G548 ja BT021 on testattu, enkä oikein ollut tyytyväinen varsinkaan kulutuskestävyyteen. Molemmat totaalisesti loppu hiukan alle 10 tkm.
    Itsellä on pyörässä noi bridgestonet,mutta pitäisi talvenaikana
    vaihtaa renkaat,koska on kulunut pykälille(ajettu 14 tkm).
    Pannariin on vain niin suppea rengasvalikoima *
    Koon muuttamisella 160/70-17 kokoon 160/60-17 löytyy paljon enemmän renkaita
    Muuttuuko mitenkään ajo ominaisuudet
    Lisää kokemuksia,jos ootte vaihtanut kokoa *
  19. #79
    Lainaa (koivor @ Loka. 23 2007,15:33) kirjoitti
    Hei PannEuropeanin omistajat. Mulla olis tarpeettomana korjaus/huolto-opas ST 1100:een vuosimallit 90-01.
    Että jos jotakuta kiinnostaa niin ota yhteyttä.
    Vieläkö sulla on se manuaali ? Menin ja ostin pannarin, joten eihän sitä tiedä, jos vaikka tarvitsen joskus.
    Uskollisuutta on kahta lajia..Oikeaa ja väärää.
  20. #80
    JOVVAIN...




    .........Naaaaa, kokheillaampa näinki...ostappa ST-1100:n orggis perälaukku, tämmönen

    eli kaikki hilpetöörit on ja tuo valkoinen on vaan paprua jota en ou ehtiny liottaa poies.

    Mitä tarjothan ?

  21. #81
    kirja MYYTY
    orvo koivuniemi
  22. #82
    Lainaa (ShadowC2 @ Elo. 10 2007,08:15) kirjoitti
    Meinasin myös sarjoittaa pannarin takalaukun virta-avaimella toimivaksi mutta käytännössä on mukavampi kun on eri avaimella toimiva, monesti on unohtunut jokin laittamatta kun on jo pyörä käynnissä. Ja niin ne on kaikki takalaukut eri avaimella vaikka pyörään olisi tilattu ready-to-go paketti ostohetkellä.
    Mistäs olet hommannut tuon lisäjarruvalon joka sulla on kuvissa.
    Olis komee takaspoileri
  23. #83
    Lainaa (lopu @ Joulu. 30 2007,20:56) kirjoitti
    Mistäs olet hommannut tuon lisäjarruvalon joka sulla on kuvissa.
    Olis komee takaspoileri
    Ihan paikalliselta Honda-liikkeeltä, reilut 350 € johtosarjoineen

    linkki lisävarusteihin

    tuolta löydät kaikkea muutakin kivaa alkuperäistä, tuon saman tuotenumeron kun annat paikalliselle varustemyyjälle niin kyllä se siitä.
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
  24. #84
    Hinta näyttää siltä , että taitaa olla liian hieno mulle
    Kiitti linkistä !
    Onkos noista sisälaukuista muita hyviä linkkejä kuin tuo yks tuolta järven takaa.
  25. #85
    Jos on uudempi pani, vois ne givin uudet sisäkassit olla sopivat...
    Ainakin kuvissa uudet kassit näyttäs sopivasti sieltä edestä olevan kapeemmat?
    Niitä löytyy alan liikkeistä usein ihan hyllystä.
    Life is hard, then you die...
  26. #86
    Joo uudempi pannari.
    Täytynee käydä katsomassa.
    Kiitos
  27. #87
    Lainaa (veekaks @ Syys. 23 2007,19:56) kirjoitti
    Onko kenelläkään kokemusta ST1100 renkaiden koon muuttamisesta ?
    Tekisi mieli kokeilla Pilot Road 2 renkaita, mutta eihän niitä ole 160/70-17 koossa.
    Jos olette sitä mieltä, että ei kannata muutella, niin mitä suosittelisitte ?
    Ajan kohtuu paljon matkaa ja välillä käyn radalla hakemassa tuntumaa pyörään. Bridgestonet G548 ja BT021 on testattu, enkä oikein ollut tyytyväinen varsinkaan kulutuskestävyyteen. Molemmat totaalisesti loppu hiukan alle 10 tkm.
    Onko vielä kokemuksia tuosta *Pilot Road 2 renkaasta Honda st 1100 ssa. *
  28. #88
    Lainaa (Panikka @ Syys. 23 2007,20:04) kirjoitti
    Kannattaa keskustella renkaanmyyjien kanssa varmaan mikä on sopivin seuraavasta koosta, minä olen ajanut pari 160/60x17 takarengasta loppuun saatuani sellaiset edullisesti. Ei siinä muuta ole kuin takapää jää vähän alemmas enkä huomannut suurempaa muutosta ajo-ominaisuuksiin.
    Minkä merkkisillä renkailla ajelit,ja paljonko kesti kilometrejä *
  29. #89
    Honda st 1100 omistajat kertokaa mitkä renkaa kestää hyvin pyörässä,ja jotka ei kulu pykälille *
    Tällä hetkellä alla Bridgestonet(G547 ja G548).Tekisi mieli kokeilla myös muita merkkejä *
    Kertokaa ihmeessä kokemuksia! Kiitos *
  30.  
  31. #90
    Lainaa (unnah @ Helmi. 07 2008,20:39) kirjoitti
    Honda st 1100 omistajat kertokaa mitkä renkaa kestää hyvin pyörässä,ja jotka ei kulu pykälille *
    Tällä hetkellä alla Bridgestonet(G547 ja G548).Tekisi mieli kokeilla myös muita merkkejä *
    Kertokaa ihmeessä kokemuksia! Kiitos *
    Miten kestäs misukka macadam 50,ja mikkalainen on ajaa *
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen