Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 120:sta
  1. #31
    Lainaa (enkelinsieppaaja @ Kesä. 24 2007,22:25) kirjoitti
    Nesteiden vaihto on kyllä mielessä ollut. Eli tuosta ynmärsin, jotta ovat siis vanhat.
    Ainahan vaihto-ohjeet kelpaa, kiitos, varsinkin kun pyörä just vaihtu eikä ole ehtinyt roplaamaan.
    Vähän kyllä ihmettelen, miten se neste voi olla kovin tummaa, noin vähän käytetyssä pyörässä. Mulla 74 000 km ajettu -97, eikä ainakaan minun aikana (neljään vuoteen/50 000 km:iin) ole *nestettä vaihdettu, eikä se tummaa ole. Jospa linssi on tummunut? Toisaalta, nesteen vaihto ei liene iso homma, ilmaruuvista vanhaa pois sitämukaa kun uutta kaataa säiliöön. Noin periaatteessa. Syylarin alta joutunee poistamaan sen harmaan muoviosan, ja ilmausapuväline voisi olla hyvä apu. Itsekään en ole hommaa siis tehnyt, edes jarrunesteitä en vaihtanut ennen Alppireissua. Täytyy kyllä ottaa tuo asiaksi, kunhan saa inspiraation...



    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  2. #32
    Vaihdoin nesteen ja kyllä se linssi oli tummunut. Nesteet oli ihan kunnossa mutta tulihan vaihdettua. Olivat kyllä ihan hyvän näköiset ne vanhatkin
    Meni ihan ok pelkästään ilmaruuvista päästämällä. Ei isompia onkelmia.
  3. #33
    No tulihan ostettuu Pannari vm.2004.
    Kaapelin vetoa autocomille ja Tomtomille, joka on hieman mielenkiintoisempaa kun entiselle kattamattomalle pyörälle.
    Vissii moinen onnistu, kaapelia ainakin tuli ihan tarpeeksi kun normikaapelien lisäksi tuli mp3 ja tompan bluetuutti piuhat.
  4. #34
    Tilasin TLCPRODUCT nimiseltä virmalta ameriikasta pannarin(st1100) sivulaukkuihin koko laukun kokoiset sisäkassit.
    Voin suositella täysin varauksetta. Ovat järeää kangasta ja sisällä sivutaskut ja yläosassa kiinni oleva erillinen vetoketjutasku. Brodeerauskin tuli molempiin kaupan päälle, ja vieläpä ihan oikein
    Työkaverini kysyi että miksi et tehnyt itse ?
    Syy: kassit maksoivat 68 dollaria eli jotain 46 euroa, tulivat postiluukkuun kotona pehmustetussa kirjekuoressa. Eihän sillä rahalla saa edes noita kaikkia materiaaleja. Saati sitten näkis vaivan tehdä toisesta päästä kapeammat jne.
  5. #35
    Pannarissa bensansaanti ongelma. ST 1100, -92, 65000km

    Pyöra *jätti minut välillle lauantai-iltana keskelle ei -mitään. Kyyti rupes vain hyytyyn. Yksitellen pytyt pimeiksi. Seisoi noin vartti tunnin ja lähti taas, kulki 15 km. Näin jatkui kunnes ei enää käynnistynyt ollenkaan. Nyt pitäis alkaa hakea vikaa. Onko jollain ehdotuksia. Oletan, että vika on tankin ja kaasuttimien välissä. Eli onko siellä jotain suodattimia vai onko pumpussa mahdollisesti vikaa? En ole vielä koskaan ottanut katteita irti. En tiedä edes missä pumppu sijaitsee.

    Nyt olis kiire. Lomat loppuu!!!!!
    "Kyllä rautaperse kotiin ajaa" : vanha pohjalainen sananlasku
  6. #36
    Muistelisin, että pannarissa (st1100) on kalvopumppu polttoaineelle, kun ei ole hanaa.
    Viitais oireet mun mielestä siihen suuntaa, että olisko kalvossa häikkää. Sieltä aloittaisin itse.
    Suodattimesta ei ole mitään käsitystä.

    Tuolla kaverilla oli sama onkelma:
    http://home.insightbb.com/~mmartin36/FPDiagnostics.htm



  7. #37
    Lainaa (pertza @ Heinä. 09 2007,08:53) kirjoitti
    Pannarissa bensansaanti ongelma. ST 1100, -92, 65000km

    Pyöra jätti minut välillle lauantai-iltana keskelle ei -mitään. Kyyti rupes vain hyytyyn. Yksitellen pytyt pimeiksi. Seisoi noin vartti tunnin ja lähti taas, kulki 15 km. Näin jatkui kunnes ei enää käynnistynyt ollenkaan. Nyt pitäis alkaa hakea vikaa. Onko jollain ehdotuksia. Oletan, että vika on tankin ja kaasuttimien välissä. Eli onko siellä jotain suodattimia vai onko pumpussa mahdollisesti vikaa? En ole vielä koskaan ottanut katteita irti. En tiedä edes missä pumppu sijaitsee.

    Nyt olis kiire. Lomat loppuu!!!!!
    Ihmettelen että ylipäänsä noin vanhoja pyöriä on vielä liikenteessä!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  8. #38
    Mulla melkein uusi pyörä. Vasta sisälle ajettu!!!
    Vika löytyi todella bensahanan kalvosta. Kalvoa ei saa erikseen, täytyy ostaa uusi hana, jota ei puolestaan ole Suomessa. Tilattu Belgiasta. Sitten vain odotellaan.
    "Kyllä rautaperse kotiin ajaa" : vanha pohjalainen sananlasku
  9. #39
    Lainaa (ttuttu @ Heinä. 09 2007,12:15) kirjoitti
    Lainaa (pertza @ Heinä. 09 2007,08:53) kirjoitti
    Pannarissa bensansaanti ongelma. ST 1100, -92, 65000km

    Pyöra *jätti minut välillle lauantai-iltana keskelle ei -mitään. Kyyti rupes vain hyytyyn. Yksitellen pytyt pimeiksi. Seisoi noin vartti tunnin ja lähti taas, kulki 15 km. Näin jatkui kunnes ei enää käynnistynyt ollenkaan. Nyt pitäis alkaa hakea vikaa. Onko jollain ehdotuksia. Oletan, että vika on tankin ja kaasuttimien välissä. Eli onko siellä jotain suodattimia vai onko pumpussa mahdollisesti vikaa? En ole vielä koskaan ottanut katteita irti. En tiedä edes missä pumppu sijaitsee.

    Nyt olis kiire. Lomat loppuu!!!!!
    Ihmettelen että ylipäänsä noin vanhoja pyöriä on vielä liikenteessä! *
    Niin, muilla merkeillä varmaan noin onkin. Hondat on erikseen.

    There is really only two kinds of motorcycles: HONDA and SOB's (Some other brands)

    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  10. #40
    Pan Europe -93 ja 114000 mittarissa. Jakohihnan vaihdatin keväällä ihan varalta, kun ei voi olla varma onko kaikki mittarissa. On siihen öljyjäkin pitänyt vaihtaa ja joskus tankatakkin. Voi olla, että seuraavakin pyörä on samaa merkkiä sitten joskus kun vaihtamaan alkaa. Sitä ennen lähinnä vain *

    Edit: Taitaa olla FJR tuossa kuvassa, kun noin pahasti täristää



    No, se on sitten vaan VOE VOE
  11. #41
    Lainaa (ttuttu @ Heinä. 09 2007,12:15) kirjoitti
    Ihmettelen että ylipäänsä noin vanhoja pyöriä on vielä liikenteessä!
    eihän tuo nyt ole hondalle ikä eikä mikään. kyyti on edelleenin tasaista ja tärinätöntä ..

    vaikka pyörät vanhenee niin me yliikäiset iisiraiderit pysytään ainaskin mieleltämme nuorina.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  12. #42
    Lainaa (Tuppervaari @ Heinä. 12 2007,08:38) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Heinä. 09 2007,12:15) kirjoitti
    Ihmettelen että ylipäänsä noin vanhoja pyöriä on vielä liikenteessä!
    eihän tuo nyt ole hondalle ikä eikä mikään. kyyti on edelleenin tasaista ja tärinätöntä ..

    vaikka pyörät vanhenee niin me yliikäiset iisiraiderit pysytään ainaskin mieleltämme nuorina.
    Asenne on oikea!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  13. #43
    Nyt tarviis hyvää linkkiä johonkin nettikauppaan mistä sais st1100 korkeamman pleksin.
    Mittailin tuossa ja hyvä korkeus olisi ~10cm eli 4" korkeutta lisää, silloin näkis vielä yli.
    Tänään ajettiin emännän kanssa pikku päivälenkki (480 km). pyörre "tönii" mun kypärää sivuille ja eteen 100 jälkeen ja emäntä sanoo että hänellä alkaa jo 80:ssä. Apuja.
    Laminar lipiä olen ajatellu mutta en oikein usko, että riittää näin lyhyelle (191) kuskille.
    Jelppivä
  14. #44
    Lainaa (enkelinsieppaaja @ Heinä. 05 2007,14:55) kirjoitti
    Tilasin TLCPRODUCT nimiseltä virmalta ameriikasta pannarin(st1100) sivulaukkuihin koko laukun kokoiset sisäkassit.
    Voin suositella täysin varauksetta. Ovat järeää kangasta ja sisällä sivutaskut ja yläosassa kiinni oleva erillinen vetoketjutasku. Brodeerauskin tuli molempiin kaupan päälle, ja vieläpä ihan oikein *
    Työkaverini kysyi että miksi et tehnyt itse ?
    Syy: kassit maksoivat 68 dollaria eli jotain 46 euroa, tulivat postiluukkuun kotona pehmustetussa kirjekuoressa. Eihän sillä rahalla saa edes noita kaikkia materiaaleja. Saati sitten näkis vaivan tehdä toisesta päästä kapeammat jne.
    Laittapa linkki moiseen liikkeeseen,ei löydä netin kautta vaikka kuinka ettii.
  15. #45
    Lainaa (enkelinsieppaaja @ Heinä. 14 2007,23:56) kirjoitti
    Nyt tarviis hyvää linkkiä johonkin nettikauppaan mistä sais st1100 korkeamman pleksin.
    Laitoin sulle viestin asiasta org boxiin
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  16. #46
  17. #47
    Hmm...kahta mallia laukkufirmassa, kumpi on oikee?

    Linkki



  18. #48
    Laittamassasi linkkissä on 1300 kassit, ilmeisesti tarkoituksella.
    Otin itelle st1100 sen "wide" version, koska kuten näkyy tekstistä se täyttää laukun kokonaan, tosin hyvin tuntuu mahtuvan gt-kartta kannen ja sisäkassin väliin. On aika iso. Just tänään kaytiin emon kanssa kaupassa ja hyvin mahtu kahden hengen viikon ostokset (n.60e). Mäyräkoira piti laittaa takalaukkuun * ei mahtunu sivuun.

    Tilatessa kone kysyy vaihtoehtoja brodeeraukselle. Simpppelit kirjaimet (meillä K & E) menee ihan ok läpi. Tai jokin muu teksti. Eivät tee tekstejä joissa on jokin tuotemerkki, eli esim honda tai st1100 ei kelpaa.



  19. #49
    Lainaa (enkelinsieppaaja @ Heinä. 16 2007,10:37) kirjoitti
    Asiallisilta vaikutti...
    Joutuhan tommoset tilaamaan.
    Ettinytkin moisia muttei ole kohdalle osunut. Meininki oli tehdä/teettää mutta eipä taida reilulla 60 taalalla saada moisia aikaiseksi...
    Nytten vain odottamaan koska saapuu
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  20. #50
    Päädyin tilaamaan Laminarin combon, eli pleksin ja siihen lipin. Ovat jo lähteneet eteenpäin suomen tullista, joten postia odotellaan.
    komenttia tulee heti asennuksen yms jälkeen kuinka toimi tällaisella 191 cm äijänretaleella
  21. #51
    Lainaa (Tuppervaari @ Heinä. 22 2007,13:27) kirjoitti
    Lainaa (enkelinsieppaaja @ Heinä. 16 2007,10:37) kirjoitti
    Asiallisilta vaikutti...
    Joutuhan tommoset tilaamaan.
    Ettinytkin moisia muttei ole kohdalle osunut. Meininki oli tehdä/teettää mutta eipä taida reilulla 60 taalalla saada moisia aikaiseksi...
    Nytten vain odottamaan koska saapuu
    Samoin tilattu sisälaukut, nyt odotellaan.
  22. #52
    Vielä noista renkaista, meikäläisellähän on toi St 1300.
    Soittelin sinnesuntänne noista renkaista, monesta liikkeestä sanottiin että Z4 on ok rengas.
    Nyt lukenut noita foorumeita, nii nyt iski silmään että Z4 ei kestä.
    Ketä/mitä tässä ny oikeen uskoo?
    Michelin pilot road 2 on ilmeisesti ok rengas, mut ainakin toissa BIKEn testissä mainitaan että on ohjausvärinöitä.
    Jenkkilässä jonkun kertoman mukaan käytetään Maraton 880 ja edessä Z6.
    Että valitse ny siitä?
  23. #53
    Minun kokemus ainakin on että Z4 kestää huonosti takapäässä, varsinkin jos ajaa kahta päälle. Minä olen ajanut 45.000 km Misukan Pilot Road:lla ja olen tyytyväinen. En ole mitään värinöitä huomannut. Vähän normaalia isommat paineet niin kuluukin tasaisesti. Ja tosiaankin tosi matkakuskit käyttää Marathon 880.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  24. #54
    Tuli eilen myös todettua, että kaksi päällä ja yli 100km/h nopeuksissa Pannu "lullaa" alkuperäisellä takarenkaalla (Bridgestone BT020) kuten myös TM11/07 matkapyörätestissä mainittiin. Taitaa olla liian löysärunkoinen rengas?
    Onko Michelin Pilot Road jäykempi? TM vaihtoi alle Z4:sen (jäykempi runko), ja "ajo-ominaisuudet kasvoivat roppakaupalla".
    ...ja jos kerran Z4 ei kestä, taidan vaihtaa takafillarin Pilot Roadiin...
    Eturengastahan ei kai ole tarvetta vaihtaa?



    Macce

    http://www.mkkv.fi/
    https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/

    ex. BMW K1300S -14
    ex. BMW K1300S -12
    ex. Triumph Trophy SE -13
    ex. BMW K1200R Sport -08
    ex. Honda ST1300 -07
    ex. Suzuki M800 -07
  25. #55
    Tänään sitten aamusella paketti pölähti Laminarilta kotiovelle.
    Tilattu 15.7

    Vanhasta ruuvit irti ja uusi pleksi paikalleen ilman ongelmia. Lipin asentamisessa emäntä oli verraton apu, sai kohdalleen het kerrasta. Laitoin Lipin ylimpään asentoon (n.5 cm tuli yli pleksin yläreunasta) Ja eikun

    Olen siis itse 191 cm pitkä ja emäntä on 171 cm.
    Huomasin heti, että pystyin ajamaan visiiri auki helposti 80 km/h ilman, että isommin tuli tuulta naamaan (ennen 60 km/h oli ehdoton raja, sen jälkeen ilmanpaine kävi liian kovaksi silmille).
    Valtatienopeuksissa kypärän "töniminen" loppui tyystin. Emäntä sanoi että hänen kypäränsä pyörteily loppui kokonaan. Kypärämelu hävisi kokonaan alle 100 km/h ja siitä yli ainakin puolittui. Lisäksi huomasin, että kypäräpuhelimesta tullut kumina (emännän mikistä) poistui.
    Yhden ohituksen jälkeen huomasin, että eipä tuo n.150 km/h aiheuttanut sen kummempaa pyörteilyä kuin satakaan.

    Jonkun verran isojen autojen takana uusi combo tärisee yläreunastaan mutta niinpä teki orkkispleksikin.
    Jos jotain huonoa, niin kypärän sisälle tulee huomattavasti vähemmän ilmaa kuin ennen. syksymmällä saattaa taas palkita

    Aivan tason ostos. Suosittelen kaikille st1100 kuskeille varauksetta.
  26. #56
    Laittamassasi linkkissä on 1300 kassit, ilmeisesti tarkoituksella.
    Otin itelle st1100 sen "wide" version, koska kuten näkyy tekstistä se täyttää laukun kokonaan, tosin hyvin tuntuu mahtuvan gt-kartta kannen ja sisäkassin väliin. On aika iso. Just tänään kaytiin emon kanssa kaupassa ja hyvin mahtu kahden hengen viikon ostokset (n.60e). Mäyräkoira piti laittaa takalaukkuun * ei mahtunu sivuun.

    Tilatessa kone kysyy vaihtoehtoja brodeeraukselle. Simpppelit kirjaimet (meillä K & E) menee ihan ok läpi. Tai jokin muu teksti. Eivät tee tekstejä joissa on jokin tuotemerkki, eli esim honda tai st1100 ei kelpaa.

    Terve.

    Tilasin samanlaiset "widet". Miksi kysyivät 3 eri prodeerausta?
    Kauanko toimitus sulla kesti.
    "Kyllä rautaperse kotiin ajaa" : vanha pohjalainen sananlasku
  27. #57
    Ymmärsin, jotta kysyvät komea vaihtoehtoa valmiiksi niin ei tarvi toimituksen viivästyä sen takia.

    Olisko menny viikko puoltoista niin olivat postilaatikossa.
  28. #58
    Katselin englannin kieliseltä foorumilta, että joku isäntä oli asentanut ST:ä harrikan jarrujalkatapit taakse. olivat menneet paikalleen ihan vaan reikää hiukan isontamalla ja taittuvatkin kuten orkkikset.
    Siinä saattaisi olla ratkaisu jalkatappien leventämiseen. ostaa sellaiset mitkä menee harrikkaan. Niitä kun on miljoonia usassa tyrkyllä eri kokoisia ja näköisiä.
  29. #59
    Lainaa (macceS @ Heinä. 23 2007,08:11) kirjoitti
    Tuli eilen myös todettua, että kaksi päällä ja yli 100km/h nopeuksissa Pannu "lullaa" alkuperäisellä takarenkaalla (Bridgestone BT020) kuten myös TM11/07 matkapyörätestissä mainittiin. Taitaa olla liian löysärunkoinen rengas?
    Oletko säätänyt takajousen ja iskarin kahden kuormalle? Mulla tosin harvoin on aikuismatkustajaa mukana, joten en ole ilmiötä huomannut. Matkatavaraa kyllä joskus paljonkin.
    Nyt on takana Dunlop 220, ennen Avon ST46 tai joku sellainen.
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  30.  
  31. #60
    Tossa juttua ameriikan kielellä.
    Linkki
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen