Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Honda pölläyttelee sinisiä pilviä kiihdyttäessä eli öljyä palaa.
    Aikaisemmin ollu ongelma vaan yli 10000 rpm ja sillo ajatteli et vaan vanhan pyörän normi pölähdyksiä.
    Nyt kuitenki puskee jo matka kiekoilla savua ja syö öljyä muutaman desin/100km.
    Avasin koneen ja löysin tollasen .
    Yhdestä pakopuolen venttiilissä oli tollanen pala lähteny ohjurista ja venttiilinvarren kumessa myös selvästi näkyy reikä

    Nyt kysynki et voiko toi reikä tossa venttiilivarren kumessa aiheuttaa tuon karstottumisen ja nyt viimeaikoina myös savutuksen ?
    Toinen mitä epäilen on männänrenkaat.
    Lisäks se alkaa kilkattaa tai naputtaa tuo kone samalla ku savua tulee eli yli ton 5000 rpm:n.
    Tuon palan viekkaan lähteneen jo konetta koottaessa ku en muuta syytä sen puuttumiseen keksi.
    Moottori toimii kuitenkin tosta karstottumisesta huolimatta ja tuntuu potkivan ihan normaalisti.



  2. #2
    Moottorista kuluu moni paikka 16 vuodessa. Nyt kun sulla on se noin auki niin vaihda budjetin mukaan: Männänrenkaat, ohjurikumit, laakeriliuskat. Jos enempi on budjettia niin poraus ja uudet männät ei olisi huono.
    "For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
    -Citigroup Global Markets, 2010
  3.  
  4. #3
    Olishan tuo hyvä toi alapääki kattoo, mut on vähän tiukka aikataulu ton koneen kaa. Eikä budjetti oo nii kova et vois hirveitä tehä ja kummiski vanha peli.
    Veikkaus nyt on et toi ohjurin kumi on se joka on vuotanu ja mustannu ton palotilan ja venat.
    Pistän ny ohjurin kumet uusiks ja katon jos ei tuu kalua ni joutuu ton alapäänki avata ja pistää männän renkaat ja laakerit sitte.
    Harmittaa kyl ku kovissa hinnoissa noi paketit joissa kannentiiviste.
    Onko paikkaa josta sais halvalla noita ?`(ulkomailta? sieltä ei tosin tähän hätään ehi. Hätä kyl loppuu jos noilla kumeil ei korjaannu * *)