Tervehdys,
Voisittekohan antaa jotain vinkkejä mitä kannattaa kysyä/tsekata käytettyä 750 Monsteria ostaessa? Onko siis jotain tyyppivikoja tms. mitkä kannattaa huomioida?
Olin tänään koeajolla ja aika huikea kokemusMuutaman kauden melko kömpelön TL1000 Suzukin kanssa olen liikkunut ja ehkä siksi tehotkaan ei häirinnyt vaikka pienemmät ovatkin.
Koeajoin -00 vm jossa vähän alle 15 000 km. Lähinnä entisenä japsikuskina ihmetytti "hapettuminen" koneen tietyissä osissa joka viittaa kenties johonkin maadoitus hommaan? Onko tavallista? Kytkin myös vähän kolahteli joka lienee jokseenkin normaalia?
Kyseessä oli kyllä jenkkiversio, mutta muuttopyörä eli siis sama tyyppi oli ostanut uutena jenkeistä. Huoltokirja on. Mitähän siitä kannattaisi tarkastaa? Ja olenkohan laittamassa nyt rahani aivan hasardi ostokseen?
Suuri kiitos etukäteen, jos joku viitsii valaista!
PS. Mikäli jollain on tiedossa/myynnissä 750 tai 900 Monsteria olisin kyllä kiinnostunut.
-Joonas
moro
Jos kokeilit 750:sta, ei kytkimen pahemmin pitäisi kolahdella, vaihteen kun lyö päälle niin saattaa kolahtaa. kytkin työ sylinteri on kulutus tavaraa, itse juuri vaihdoin. sylinteri oli kulunut hirveesti. Kannattaa kattoa eturattaan ympäristö ketjurasva/jarruneste mömmön varalta. työsylinteri n.120 e kaemnalta saksasta. nesteakku lorauttelee happoa jonka pitäis mennä maahan letkun kautta mutta omassa on tippunu konelo´hkon päälle ja syönyt maalin, eikä hapettuma akun maajohdossakaaan harvinaista/vaarallista ole.750 on hauska pyörä, mutta taas kerran valaistuneena, etsisin 900:sen säädettävillä iskareilla
Mullon 750 ruisku jee.Vuodelta 02 siis.Jos hinnasta päästään sopimukseen niin myyn vaikka mummini![]()
Luupää on oikeassa. Kannattaa varmaan katsoa ennemmin M900:sta. Alle M800 ei kannata ostaa, muuten olet jo ensi kesänä vaihtamassa isompaan.
M750:ssa on märkä kytkin, joten sen ei pitäisi pitää mitään ylimääräisiä ääniä.
Kaiken tarvittavan tiedon Monstereista löydät www.ducatimonster.org:sta, joka on yksi hyvä syy ostaa Mörökölli. *
Toni
Joo kyllähän ne tehot loppui jo ekaviikon jälkeen.