Suzuki GSX 750 nakuversiona, aivan todella hieno, klassisen näköinen ainakin. olen tässä ensimmäistä pyörää hankkimassa ja olen suzukin tallista lähinnä tätä katellut mutta ilmeisesti ei ihan joka sällillä ole tällaist
ne keillä kuitenkin on kokemusta pyörästä tai tietää jotakin tästä kuten mahdollisia tyyppivikoja ni kertokaas ihmees, ois nimittäin myynnissä yksi edulliselta vaikuttava peli, ajettu 42tkm ja on vuoden -99 mallia 4800 € hintaan
prätkän ulkonäkö ja tietoja
Joo, aika harvakseltaan tulee näitä vastaan.
Perus pyörä, helppo ajaa vaikka painoa löytyy. Ei mikään huippu kiree mutta kyllä tälläki pääsee. Mun tiedossa ei oo mitään ihmeempiä tyyppivikoja eikä omassani ole ollut mitään ongelmia 64tkm:n aikana.
Säädä/tä venat ja vaihda öljyt säännöllisesti ja anna vähä bensaaki *niin se kyllä käy ja kulkee
Heip.
Olen sormi liipasimella vaihtamaisillani ER-5 Kawaa "Inazumaan", eli naku gsx:n.
Miten on tuon polttoaineen kulutuksen laita? Kawa kun hörpi tuollaisen 5 litraa satiaisella. Miltä tuo Suiza muuten tuntuu?
Yst. terv. Ila
![]()
Ite kyselin tuossa äsken sin isoveljen eli GSX 1200 tietoja ja kokemuksia. Todella kiinnostava vehje kyllä!!
To be or not to be?
Vastaan tässä ton Rikun puolesta, kun oon sen pyörää kokeillu...(Ila @ Heinä. 02 2007,07:53) kirjoitti
Bensaa se vie siinä 5ltr/100km. Reippaitten mutka-ajeluitten jälkeen jopa 5,5ltr. Mä tosin luulen, et Rikun pyörä käy vähän laihalla.
Muuten Suiza tuntuu aika pitkälti samalle kun er-5, paitsi et painoo ja tehoo on tietty enemmän. Ja tärinää vähemmän.
Suomeks sanottuna: Helvetin hyvä perus-naku!
Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
Kawasaki Kx 125 -85
http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
Kiitti vastaajille. Rohkaisi vaihtamaan! Otan tulevan viikon alussa pyörän koekäyttöön. Juuri tuli pyyhkäistyä Erkalla (ER-5) 2 x 350 km. Kyllä kävi persnahan päälle! Satula valuttaa tankkia kohti, niinpä sen minkä kuuluisi olla soikeaa, onkin ajettaessa pyöreää...
Muuten kiva pyörä ja edullinen pitää, mutta mielummin lyhyille matkoille.
Ila
![]()