Ihan aiheellinen ja "muistuttava" videonpätkä tässä....vaikkakin ajelevat väärää kaistaa...
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja sehän on ennenkin riittäny....
Toihan oli oikeasti hyvä (ja vieläpä viihdyttävä =) ) Tämmösiä meillekin töllöön kaiken maailman tsättikakkojen tilalle!
Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
Juuh, helppo olla samaa mieltä, näitä töllöön herättämään väkeä![]()
"Jos sinulla ei ole vihollisia, sinulla ei ole luonnetta"
"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
Onko englannissa tosiaan tollaisia liikennemerkkejä?. Yhdessäkin luki: "Varo lehmänkakkaa!" Ja kohta merkin jälkeen tieltä tosiaan löytyi liukumiina.
Plootu
Burgman 07 400
Bandit (GSF) 1250 SA
lainaa pätkän lopusta:"THINK - You don't get warnings like these in the real world"(Plootu @ Kesä. 13 2007,18:26) kirjoitti
![]()
Huono tie, parempi mieli
Osaavatpa ne reaaliajassa päivittää liikennemerkkinsä![]()
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Mahtava pätkä. Hyvin tehty ja pisti miettimään.![]()
Tässä se on!Tälläisillä periaatteilla ajellen olen pysynyt hengissä jo 34 vuotta kahdella pyörällä.Pyörän käsittely pitää tietysti saada tulemaan selkäytimestä ja sitten kaiken huomion voi suunnata liikennetilanteisiin.Ja lopuksi mukaellen laulun sanoja:mikä on kikka sen,sekun varoo pikkasen,ruusberi,ruusberi jne
pertti hernejärvi