Edessä olis eturenkaan vaihto. Millasia neuvoja antasitte vasta hiljan isompaan pyöräluokkaan siirtyneelle, mikä olis sopiva rengas kuussataseen cebariin, vm 99? Haluan vähä pehmeemmän, olisko pilot sport mitään? 120+30 maksais
Honda CBR 600 F
Tilasin Hornetiin molempiin päihin tuommoset kun olivat Rodamotossa melkeinpä edullisimmat, eipä kyllä vielä ole kuin tämän illan ajosta kokemuksia mutta pitoa tuntuu riittävän kovempiinkin vauhteihin/kanttailuihin eikä märälläkään tiellä aiheuttanut peliliikkeitä. Enempi tuota taidetaan kyllä pitää touring-renkaana ku pehmeänä.
Muita hyväksi todettuja Michelin Pilot Power & sen 2CT-malli, Pirelli Diablo..ohan niitä.
ittelläkii on tollane michelin pilotti takana ja pito on kyl ihan kiitettävä![]()
600rr
Eturengas kuluu ihanasti aalloille ja alkaa täristämään,näin ainakin -03 zx6r,oli nimittäin ensiasennusrenkaana.
Kyy-yl
Itellä on vähän isompi pyörä, BMW K12R Sport, mutta siinä on Pilot Powerit, mikä on ollut erittäin positiivinen tuttavuus 4000km ajon perusteella. Tosi mukava ja pitävä, eikä edes kulu pahasti. Testienkin mukaan ihan huippua. Onhan niitä muitakin hyviä ja Michelin on kotomaassa ollut kallis.
Itse en laittaisi enää Pilot Sportteja pyörääni. Syy: eturengas kuluu aaltomaiseksi ja alkaa täristää jarrutellessa.
Tilaa Powerit Masqueruedasilta Epsanjasta.
990 SM-T -11
FZ1-N -07
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94
Mulla kanssa oli pilot sportit alla. Nyt enään edessä. Ei kyllä mitään pahaa sanottavaa renkaista. Hyvä pito, ja kulutuskestävyys. Eturengas ei ole kulunut mitenkään kummemmin aalloille eikä ravista.
Suzuki RF 900R
Paljonko takarengas kesti? Mulla ny vajaa 5tkm ajettu ja kohta alkaa olla valmis *(Kenguru @ Kesä. 01 2007,16:50) kirjoitti
![]()
Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.
"Ei sun kannata
ei kai kannata
pitää päällä vilkkua
jos oot jo ojassa"
mul oli blades powerit, ei valittamista. Pito loistava ja kesti riittävästi
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
Kiitän kommenteista. Rupesin miettiin tuota poweria sportin sijaan, tai sit tota diabloo, siitä on täällä kans tykätty. *![]()
Honda CBR 600 F
itellä oli entiset gummit nuo pilot sportit ja vaihdoin eteen ja taakse diablot. Oli nuo misukat aikasta paljon liukkaammat kuin nämä nykyiset, ja nykyisillä tuntuu kääntyvän herkemmin. niin ja mopo on zx-6r
No on tämäkin hommaa...juu
- Suzuki gsx1300r K10
- ex: KTM 690 enduro R 2010
- ex: Suzuki gsx1300r K4
- ex: Kawasaki zx-6r 2005
Voin vain arvailla.. Renkaat oli alla kun pärrä tuli meille ja vielä liki 8000km tuli ennen kuin takarengas oli silonen. Etusella mennään edelleen.(Siipiveikko @ Kesä. 01 2007,17:04) kirjoitti
Suzuki RF 900R
Viime kesänä laitoin alle myös nuo pilot sportit, ihan hyviltähän ne tuntu kun vanhat renkaat oli edellisen jäljiltä merkkiä maxxis ja 5v vanhat renkaat, eli melko kuivat jo. Ero oli siis melkoinen. Ekan 3tkm aikana takanen ei tuntunu kuluvan lainkaan, mutta nyt keväällä kun on työmatkat menny motaria niin takarengas on huvennu ihan silmissä. Veikkaisin siis että max. 7tkm mennään nyt tolla takasella. Eturenkaan aalloista en vielä tiedä mitään kun ei ole juurikaan kulunut. Hyvin kyllä renkaassa oli pitoa ahvenistolla vaikka reunoja myöten kanttasi.
Missäs saitilla tuo koko tarina on tyrkyllä?(ek@ @ Kesä. 01 2007,08:52) kirjoitti
Liittyyköhän tämä asiaan:
http://yahoo.reuters.com/news/...15-04-25_L15799590&type
68000 etukumin recall.
Ja mulla on alla niistä yksi. Ja Saksasta tilattu tietty eli aika turha itkeä takuun perään.
Täällä oli tuo juttu tuosta kuvan kumista.
Tuommoiset tekstit vissiin on noissa recall-gummeissa:
DOT 6UCW 980T or DOT 6UCW 979T
Dixi et animam levavi
Jaha. Tuollainen voittonumero näkyisi alla pyörivän. Täytyypä soitella maanantaina Michelinin Suomen edustajalle ja kysellä irtoaako uusi kumi kotimaasta tilalle vaikka alkuperäinen on ostettu Saksasta.(ek@ @ Kesä. 16 2007,01:02) kirjoitti
Takanenkin näkyisi olevan 980T, mutta tuo nelimerkkinen tunnus eri.
Jag skrattar...![]()
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Mille? Onko sulla jotain henkilökohtaista antipatiaa Michelinin tehtaita tai hajoavien etukumien seurauksena lepikkoon lentäviä motoristeja kohtaan?(samu69 @ Kesä. 16 2007,19:17) kirjoitti
![]()
Dixi et animam levavi
Ja tottakai tilasin itelleni tommoset toissapäivänä Rodamotosta.. Vaihtaakohan noi ne suomessa kunnollisiin vai sanonko DHL:n miehelle et viä takas?
ei nyt suoraan pilot poweriin liity mut ei ne bridgestonetkaan täysin laatua ole:
etukumi
Sama... Saas nähdä onko hyvä arpaonni.([Sepi kirjoitti
![]()
Huono tie, parempi mieli
SV650Ssässä on Pilot Powerit pyörineet alla kohta 9000km - takanen on tuotapikaa vaihtokunnossa, mutta ihan hyvät renkaat ovat olleet ja kivasti on kestäneetkin.
Voin suositella.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Ei tuntunut Suomen Michelinillä porukka tietävän recall-asiasta yhtään mitään tänään aamulla. Näyttää siltä että tieto valuu hitaahkosti pääkonttorilta maahantuojille.([Sepi kirjoitti
Kassellaan kunhan saavat pasmansa järjestykseen niin pitää kysellä vielä perään. Mulla on sama homma eli kumi on alkujaan Reifenversandilta ostettu.
Edit. Tulikin lisäinfoa jälkitoimituksena: tiedottavat vaihto-ohjeet Suomen osalta tämän viikon alkupuoliskolla. Siitä ei vielä tullut juuta eikä jaata vaikuttaako kumin ostomaa jumppaan jotenkin vai ei.
Itse vaihdoin vähän aikaa sitten RR:ään Metzelerin Roadtec Z6 sarjan... Näin lyhyehkön testin perusteella hyvä ja toimiva... Suht kallis oli mut päätin kokeilla kun myyjä ja kaveri suosittelivat.
http://www.metzelermoto.com/web....touring