Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Tanään kun pesin&vahailin trumppaa, niin havaitsin triplessä "ylimääräisen" irrallisen piuhan yläkolmion alapuolella... Johto haarottuu rungon oikealta puolelta ennen emäputkea olevan kiinnikkeen jälkeen kohti yläkolmiota. Johdossa on kaksi karvaa ja sen pituus ja asento viittaisi siihen, että se olisi kiinni virtalukossa tai siinä virtalukon oikealla puolella olevasssa mystisessä möntissä.

Kaikki tuntuu kuitenkin pyörässä pelaavan, joten voisko se olla jotain niitä valmiiksi vedettyjä hällärin piuhoja? Vitsiikö joku 02-04 triplen omistaja katsoa meneekö tämmöinen johto esim. hällärin vilkkuledille (upotettuna yläkolmioon), vai mihin se menee??!?

Kits ja antteex

- T -
    The Lakkivaari

Yamaha ei pamaha

Itsellä ei enää ole mistä tarkistaa mutta muistelen että tommonen piuha siellä kyllä on. Luulisin että hälyttimelle, voisiko joku "hälytinmies" vielä varmistaa?
    Se on sille hälärille. Mulla ei sitä ole eikä tule mut se ledi siellä jo asennettu tehtaal.
    Yamaha XS2 650 1972.Red/White.
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Torque @ Kesä. 02 2007,06:47) kirjoitti
    Se on sille hälärille. Mulla ei sitä ole eikä tule mut se ledi siellä jo asennettu tehtaal.
    Onko sulla se johto kiinni siinä ledin perseessä? Eipä ole mullakaan häläriä, mutta aiheuttaa vaan epätietoisuutta moinen irtonainen johto... Ilmeisesti liitokset on katkenneet ledin jaloista...

Huh, ilmeisesti ei onneksi ole tuo johto käytössä... Pitäis kohta lähteä alastaroon ajelemaan, ja ens viikolla reissuun, olis hyvä saada asialle varmuus?!
    The Lakkivaari

Yamaha ei pamaha

Ei ole kiinni.Huomasin silloin kun ekan kerran pesin ja puunasin pyörää et mikä piuha tuol roikkuu. En sit tiedä oisko alunperinkään ollu kiinni mut siellä se on nyt roikkunut uudesta asti. Varmuutta mulla ei siitä et kuuluko olla kiinni vai ei. Nii mun pyörä on -04.

Yamaha XS2 650 1972.Red/White.
  6.  
    Ei oo tollasta ite ainakaan huomannu mut pitää tarkastaa. Yhden oudon liittimen puolikkaan löysin kylläkin tankin alla,airboxin lähellä olevasta johtonipusta kai sen kuuluu olla vapaana
    1300cc Suzuki