Onko Orggislaisilla minkälaisia kokemuksia Trumppaa huoltavien liikkeiden huollon toiminnasta/laadusta? Kerhokaverin Trumpaan oli ainakin House Of Bikes liikkeen huollossa laitettu ketjut niin kireälle, että eturatas oli lähellä tulla koneesta ulos töyssyissä![]()
Taitaa olla toi ketjun kiristys ongelma muissakin huolloissa.
Mulla oli pyörä huollossa eräässä itäsuomalaisessa merkkiliikkeessä ja muuten asiallinen huolto pilattiin liian kireillä ketjuilla.
Elämä on lyhyt, nauti siitä.
Silloin vielä kun kävin pyörää liikkessä huollattamassa, niin sovin että he eivät koske ketjun kireyteen.
Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
Itsellä on hyviä kokemuksia House of Bikesin Trumppahuollosta. Tosin kyse oli vain 10 k:n määräaikaisesta mutta kuitenkin. Ei ketjut soinu eikä hyppiny rattailla.![]()
Niin ja ketäänhän ei kiinnosta hinta, eihän? No, mua kiinnostaa, joten mitähän olette maksaneet esim. 20tkm huollosta (venttiiliensäädöt yms. kuuluu tuohon, ainakin twin:issä)??
P.S. SM ei vissiin kuluta ketjuja kovasti, kun ei tarttenut viime kesänä edes kiristää kertaakaan tai sitten ajotyylini = liian mummo *![]()
Triumph Thunderbird 1700 -10
Yamaha FJR 1300 -13
Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
Venttiilien tarkistus/säätö kuuluu ainakin classic triplen huolto-ohjelmaan 20tkm välein. En muista hintaa(n.400€?), mutta seuraava 30tkm huolto on huokeampi.
Kohta toi 30tkm huolto on edessä, eikä kertaakaan ole kiristetty ketjuja(ainakaan normihuollon ulkopuolella), saati vaihdettu...
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Kaverin Tikrun ketjut suorastaan "soi" huollon jäljiltä (eka 1000km huolto) eli sai löyhdyttää kotona. Itsellä ekassa huollossa vain tarkistettiin ja neuvottiin kuinka ketjut kiristetään jos on tarvetta.![]()
Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
Viime keväänä Daytonan 20tkm:n huolto KX-centerissä Tampereella 610e. Onneksi meni vielä myyjän piikkiin. Nyt 30tkm:n huolto edessä, hintaa en ole kysellyt, mutta huomattavasti halvempi pitäisi olla.(harald73 @ Huhti. 05 2007,20:17) kirjoitti
KTM 950 SM
Mitenkäs nää trumpan takuuhuollot.. Missä onnistuu? Täytyykö olla "valtuutettu huoltoliike"? Mitkä ovat sellaisia muut kuin viralliset jälleenmyyjät?
premier
emeritus
Mulla 30 000 km:n iso huolto makso 1.355 e Motoboxsissa Karhulassa
Tää huolto oli puolivuotta sitten, ja kesti 3 viikkoo.
Työtunteja 10 á 57,50 e yht: 575 e, kuulemma näissä vanhoissa on hankalasti purettavat katteet *
Nyt rahojen loppumisen takia on ite joutunu opettelee tän huoltopuolen *
Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
No, vieks se katteiden purkaminen 10 työtuntia ?![]()
![]()
Before Yamaha R6, Now Husse TE 450cc
13500km takana 1050 triplellä, eikä ole kertaakaan vielä kiristetty ketjuja. Nuo DIDit taitavat olla laatuvitjat. Neljäs takarengas sentään meni jo alle.(CJ @ Huhti. 06 2007,09:29) kirjoitti
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
No ei kai ihan, tässä koko meny:(Junnu85 @ Touko. 31 2007,09:04) kirjoitti
-öljyt + suodatin
-syt.tulppa vaihto/säätö
-venttiilit tarkistettu/säädetty
-kaasuttimet säädetty/puhdistettu
-ilmansuod. vaihdettu
-kytkinneste etu ja taka vaihdettu
-etuhaarukan öljy vaihdettu
-takahaarukan laakerit rasvattu
-jarrupalat (etu+taka) vaihdettu
-pultit ja mutterit kiristetty
-rengaspaineet takistettu (takana 2.2 ja edes 2, ite sai lisätä)
-ketjut kiristetty
-valot tarkistettu
-akku tarkistettu
-rasvaukset ja tarkistukset
Että tämmöinen iso huolto *![]()
Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
^^^ Sorry, mutta taitaa olla reilu ylihinta. Vastaava huolto mulla venttiilisäätöineen maksoi tuon 400€...
Katteiden purku 900€ "vitutuslisineen"?
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>