Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Tervehdys!! Hommasin juuri tuommosen SV:n, niin olisko kellään antaa hyvää vihjettä (koitin hakutoimintoo mut en ainakaan löytäny) minkälainen/minkä merkkinen pikkupleksi olisi toimiva tommoseen.
    Riepoo näillä tuulilla aika rajusti, niin jos pientä helpotusta sais ja niin ettei nakun ilme kauheasti muuttuisi.
    Tarjolla on aika monenlaista, niin olis kiva ostaa heti toimiva ja jos jollain olis käytettynäkin niin semmosetkin tietenkin käy.
    tjoo, SV:ssä on melko pieni tuo pleksi alunperin. itse olin tilaamassa, tuplakupla pleksi maksaa vähän päälle 100e "savun" värisenä. varmasti paranee ominaisuudet isoissa vihdeissa.
    Mulla ei ole tossa kyseisessä pyörässä ollenkaan minkäänlaista pleksiä. Ja ainakin kahdenlaista olen kuvastoista löytänyt eli sarviin kiinnitettävä ja lampun kiinnitysruuveihin kiinnitettävä. Haluaisin kuulla kokemuksia jos joku on laittanut tohon ei "S" malliin jonkinlaista tuulenohjainta.
    Mulla olis S mallin joutilas MRA savu pleksi jos joku haluaa... ollut kiinni paripäivää eli virheetön ;)
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Lainaa (Jussi M @ Kesä. 02 2007,00:57) kirjoitti
    Mulla olis S mallin joutilas MRA savu pleksi jos joku haluaa... ollut kiinni paripäivää eli virheetön ;)
    pistäs jotain kuvaa ja linkkiä vaikka niin keskustellaan tarkemmin?

voisin ostella pois pyörimästä sulta jos on db-pleksi etkä hirveesti rahaa vaadi tosta
  6.  
    Toi MRA on orkkis muotoilulle eli ei bd, mutta jos kiinnostaa vielä niin e-postia kehiin voin laittaa paluupostissa kuvia.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"