Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Ajaessa aika pysähtyy, näin käy varmaan muillekin. Mutta että kellokin... Pikku GS:n vm 2006 kello jätättää mielestäni enemmän kuin olisi hyväksyttävää - ehkä noin minuutin päivässä. Tapahtuuko tätä muillakin vai olenko ainoa, voisiko tuohon olla joku ihan itse korjattavissa oleva selkeä syy?

Mites se suhteellisuusteoria menikään, pitäisiköhän ajella hitaammin...
    No ei sinulla nyt aivan hirveen suuria murheita pyöräsi kanssa ole.
    Tässä on hyvä esimerkki siitä, millaisten ongelmien kanssa bemaristien on taisteltava. Ei ole elämä helppoa, ei.
    Niin, kyllä mun Trumpan digikello (analogisilla ei tee syyskuulta eteepäin mitään) on aina jämpti
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
    Einsteinin suhteellisuusteoriahan sanoo muistaakseni, että aika hidastuu, kun vauhti kasvaa
    Älä aja niin lujaa.

Pekka
    Pekka
    Myönnetään, että ongelma ei ole valtavan suuri ja voin ehkä elää sen kanssa. Yritän jatkossa ajaa hitaammin, niin kellokin pysyy ehkä paremmina ajassa

Mutta ei tuo ainoa ongelma bemarissa ole. Entisenä kyykkypyöräilijänä (tämä on eka kausi tämmöisellä katuenskalla) minut yllätti vähäinen kallistusvara vasemmalle. Aina tuppaa sivuseisontatuki raapimaan asfalttia yhtään tiukemmassa kurvissa. Eikä siihen siis tarvita mitään kaahausta vaan ihan normiajoa rauhallisesti. Sorallahan mä en vielä uskalla kunnolla ajaakaan (kuin ehkä suoraan, mutkissa sitten kävelyvauhtia). Ihan uusi maailma tämä on R6:n jälkeen.

Niin ja se sivuseisontatuki on kyllä ylhäällä ajettaessa
  7.  
    No jos vuosimalli on 2006, niin takuuseen vaan, jos ärsyttää...
    <p>2002-2014</p>