Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    No miten on honda cbr 600 f -90
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
    Kyllähän tuolla tekee vaikka mitä. Itse olen aika noviisi vielä mutta Hondat on kyllä yleensä melko varmoja pelejä. Nokkaketju taitaa rallattaa melko monessa vähänkin enemmän ajetussa pyörässä mutta siitäkin selviää vaihtamalla ketju + kiristin. Mulla olisi tuollainen -89 myynnissä etuisasti isomman pyörän alta poies. Privalla lisätietoa.
    ZX9R -95
    Itselläni on tuollainen samanlainen nyt kolmatta kesää eikä ole
    mitään pahaa sanottavaa. Mielestäni kestävä peli. Ainoa huono puoli on vanhahtava ulkonäkö mutta kauneushan on katsojan silmässä.
    Jos rahkeet riittää niin suosittelen katselemaan vähän uudempia. F2, joka tuli vuonna -92, oli joka suhteessa huomattava päivitys vanhaan malliin verrattuna.
    Paljonko noilla yleensä ajaa ilman koneen aukaisua ?
    70-100tkm pitäisi mennä helposti ilman että koneelle tehdään mitään, luulisin. Tiedän paljon yli 100tkm ajetunkin yksilön, ja hyvin toimii, siitähän se on kiinni kuinka huoltaa, hoitaa ja käyttää...
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
    Mikä ero tuohon f2:seen muutakuin näkö ?
    Lainaa (Mopoko @ Touko. 31 2007,21:01) kirjoitti
    Mikä ero tuohon f2:seen muutakuin näkö ?
    Kaikki. Se on täysin eri pyörä rungosta ja moottorista lähtien.

Linkki
    Parempi vai huonompi vai liekö maku kysymys ?
    Itselläni oli kaksi kesää -89 CBR 600 F ja toissa syksynä vaihdoin -93 CBR 600 F:ään. Onhan niissä huomattava ero kaikin puolin, kuten ajo-ominaisuudet, istuma-asento, koneen teho ja käytös sekä tietysti ulkonäkö...

Ei tuossa vanhemmassa mallissa mitään vikaa ole ja kyllä ne kestää. Omalla -89 cebarillani oli ajettu 89tkm konetta avaamatta kun myin sen ja vielä tuo näyttää liikenteessä olevan, eikä kuulemma ole normaaleja huoltoja kummoisempia tarvinnut tehdä. Niin, ja cebareissa rällättää aina nokkaketju, jopa vähän ajetuissa!! Nokkaketjun ääni ei tarkoita automaattisesti nokkaketjun ja kiristäjän vaihtoa!!

Löytyy muuten laukkusarjat telineineen molempiin malleihin, jos joku tarvitsee... Tulipahan vaan mieleen...
    Täältä lisätietoja hondan malleista ja kuvia
    Cbr 600 f
    Honda Monkey -81, Honda NSR -94, Honda cbr 600 f -95
    Omalla vm 92 ajettu 73tkm ja hyvin sykkii * .kiristin ja kytkin tuntuu ääntävän kaikissa..enemmän ja vähemmän ominaisuus kuin vika *

Laitoin sulle Myski noista laukuista privaa
    **1100XX**
    Epäonnistumisen vaara on suurin kun osaamaton neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
    Lainaa (Myski @ Kesä. 01 2007,11:25) kirjoitti
    Löytyy muuten laukkusarjat telineineen molempiin malleihin, jos joku tarvitsee... Tulipahan vaan mieleen...
    Taitaa -97mallin sopia noi uudemmat??

Cbr1000 -94
    Lainaa (Myski @ Kesä. 01 2007,11:25) kirjoitti
    Itselläni oli kaksi kesää -89 CBR 600 F ja toissa syksynä vaihdoin -93 CBR 600 F:ään. Onhan niissä huomattava ero kaikin puolin, kuten ajo-ominaisuudet, istuma-asento, koneen teho ja käytös sekä tietysti ulkonäkö...

Ei tuossa vanhemmassa mallissa mitään vikaa ole ja kyllä ne kestää. Omalla -89 cebarillani oli ajettu 89tkm konetta avaamatta kun myin sen ja vielä tuo näyttää liikenteessä olevan, eikä kuulemma ole normaaleja huoltoja kummoisempia tarvinnut tehdä. Niin, ja cebareissa rällättää aina nokkaketju, jopa vähän ajetuissa!! Nokkaketjun ääni ei tarkoita automaattisesti nokkaketjun ja kiristäjän vaihtoa!!

F2:seen tarvisin sellaisen minkälaista hintaa pidät !
    Lainaa (Mopoko @ Touko. 31 2007,22:07) kirjoitti
    Parempi vai huonompi vai liekö maku kysymys ?
    Mulla on ollut kummatkin. Ei ole kyllä makukysymys, F2 on kaikin puolin parempi..

Ulkonäkökin on jo hiukan modernia sporttipyörää muistuttava.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Itse lähtisin myös suosittelemaan F2 versiota. Ulkonäkö modernimpi ja omasta mielestä aika ajaton, eli ei näytä 2000 luvun vehkeeltä mutta on silti helppo silmälle *

Kuten täällä onkin jo todettu on F2 täysin uusi pyörä edeltäjäänsä verrattuna ja F2 versioiden vuosimalleissa tullut aina aika ajoin pieniä parannuksia.

Itse omistan 60000km ajetun '94 F2 cebarin ja tyytyväinen olen ollut. Nokkaketju rallattelee mutta olisin melkein huolestuneempi jos sieltä ei sitä tuttua kalketta kuuluisi *

Maailman varmaan yleisin kusiainen joka käytännössä meinaa sitä että osat löytyy ja tulee löytymään ja mekaanikko kuin mekaanikko tuntee pelin juurta jaksaen.
  17.  
    Hyvä pyörä se on, uudempi tosin on aina uudempi mut hyvä pyörä aloitella. Sen 100tkm ajaa takuulla kun muistat huoltaa. Siitä sitten vaihtelet 1000rr Firebladeen kun tuntuu tehottamalta.
    1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
    Left Hand Path