Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    moi, elikkäs olisin hankkimassa kyseistä pyörää ZZR 600. Pyörä on vuosimallia -95 ja ajettu sillä on 38 000km ja kuulemma ketjut,rattaat uusittu,mutta mitä vikaa tuon ikäisessä seuraavaksi saattaisi odottaa,... huoltovälit tulossa vastaan, kulutus osien vaihdot tuossa iässä tms..? tai mitä kannattaisi myyjältä kysäistä? kaikkihan nuo pyörät ovat siistejä päälle päin kiitos jo etukäteen kaikille =)
    Lainaa (mikael-75 @ Touko. 30 2007,09:24) kirjoitti
    moi, elikkäs olisin hankkimassa kyseistä pyörää ZZR 600. Pyörä on vuosimallia -95 ja ajettu sillä on 38 000km ja kuulemma ketjut,rattaat uusittu,mutta mitä vikaa tuon ikäisessä seuraavaksi saattaisi odottaa,... huoltovälit tulossa vastaan, kulutus osien vaihdot tuossa iässä tms..? tai mitä kannattaisi myyjältä kysäistä? kaikkihan nuo pyörät ovat siistejä päälle päin kiitos jo etukäteen kaikille =)
    Haulla loydat juttua tostakin moposta juttua runsaasti.

Emannalla oli tommonen eika siina mitaan vikaa ollu sina kahtena vuonna kun se meilla oli. Normihuolloilla parjas.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
    Mulla on saman ikäinen zzr 600, ajettu vajaat 55 tkm. Omassani ei ole ollut kerrassaan mitään vikaa, eli pelkillä kulutusosien vaihdoilla oon selvinnyt. Venttiilien välyksethän tuossa pitää toisinaan tarkastaa, mut se kuuluu normihuoltoon (on tullut tarkastettua, vaikkei välyksissä ole korjattavaa ollutkaan). Yksilöitähän kaikki tämän ikäiset pyörät alkaa olla, mutta omien kokemusten valossa värkki kyllä käy ja kukkuu ihan niinkuin pitääkin. Mun mielestä tuo on ikäisekseen vieläpä varsin hyvännäköinen pyörä.
    "What we sell is the ability for a 43-year-old accountant to dress in black leather, ride through
    small towns and have people be afraid of him." — Harley-Davidson executive
    Suurin vika on että alkaa nopeasti tehdä mieli tonnisatasta....
    (ei kylläkään omakohtaista kokemusta kuussatasesta)
    Harri
    ZZR-1100 D
    Jos 600cc-Kawan meinaat hankkia, ota ennemmin ZX-6R
    Ninja forever, man!
    Lainaa (juike1 @ Kesä. 01 2007,09:31) kirjoitti
    Jos 600cc-Kawan meinaat hankkia, ota ennemmin ZX-6R
    Tai ota sittenkin just se minkä ite haluat.Kaikelle on aina vaihtoehto olemassa ja suosittelijoita vielä paljon enemmän.
    Hyvä mopo se on vaikka mistäs mä sitä tiedän,ku omalla oli ajettu vasta vajaa 130tkm ilman mitään ongelmia,ku möin pois...Tosin olihan sillä ajettu n.47tkm ennen mua mut paljon enemmän sen jälkeen.
  7.  
    No zzr:stä saat rennomman mopon kun zx6r:stä.

Tehoissa ei paljoo häviä, 100hp löytyy kuitenkin.

Ainoa ongelma tulee lyhytkätiselle (itse olen) tangon
    etäisyys istuimesta on aika iso, jos vertaan suizaan.

Rasittaa ajaa hiljaa.

Uudet pikkukyykyt taitaa olla lempeämpiä niskoille ja käsille, en o kyl kokeillu.

On mun mielestä pomminvarma laite, ei o ollu mitään vikaa, talven jälkeen naps startista käyntiin, vanhat bensat enkä käytelly paljoo talven aikana.

Painava kyllä= kiva ajaa matkaa, ikäisekseen suht ketterä ja nopea.

Miinusta tulee vaihteiston äänistä (ei sentään dukati)
    ja etupään jousien säätöjen puutteesta.

Vakiona ompelukoneen äänet, hyvä tai paha.